Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: به عنوان نهاد عالی امنیت ملی وظیفه ما بسترسازی برای تأمین امنیت اقتصادی و ایجاد ساز و کارهایی برای شناسایی، مقابله و ریشه‌کنی مفاسد اقتصادی و رانت‌های مختلف و تسریع در امر رسیدگی به جرایم اقتصادی است. ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷ استانها البرز نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، به‌نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، علی شمخانی امروز در سفری یک روزه به استان البرز در جریان افتتاح فاز دوم پالایشگاه غلات زر و تصفیه خانه بیولوژیک این پالایشگاه و چند طرح صنعتی دیگر، اظهار داشت: مهمترین فرصت‌های امروز ما در حوزه اقتصاد بوده که تحت تاثیر چالش‌های مهمی چون تولید و اشتغال پایدار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شمخانی بخش خصوصی واقعی و مولد را موتور شتاب‌دهنده اقتصاد کشور عنوان کرد و افزود: فعال‌سازی ظرفیت‌های عظیم اقتصادی در کشور و خلق فرصت‌های جدید نیازمند ترکیب هوشمندانه تجربه و مدیریت نسل اول انقلاب با دانش و انگیزه نسل جوان رشد یافته در بستر دستاوردهای انقلاب اسلامی است. 

شمخانی استان البرز را به واسطه ویژگی‌های منحصر به فرد آن در حوزه صنعتی و تولیدی یک قطب بسیار مهم در اقتصاد کشور عنوان کرد و افزود: ظرفیت‌ها و استعدادهای فراوانی برای رونق اقتصادی و کارافرینی و اشتغال در این استان وجود دارد که باید با حمایت بیشتر از بخش خصوصی مولد زمینه‌های فعلیت یافتن آن فراهم شود. 

دبیر شورای عالی امنیت ملی ضرورت هدایت برنامه‌ریزی شده درآمدهای ارزی حاصل از نفت به سمت سرمایه‌‌گذاری‌های مولد و پایدار و عدم مصرف آن در بودجه‌های جاری را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: تسهیل بهره‌گیری بخش خصوصی واقعی از منابع صندوق توسعه ملی از برنامه‌های محوری دولت برای رونق تولید و افزایش اشتغال است. 

شمخانی گفت: به عنوان نهاد عالی امنیت ملی وظیفه ما بسترسازی برای تأمین امنیت اقتصادی با تکیه بر حفظ حقوق فعالان اقتصادی و ایجاد ساز و کارهایی برای شناسایی، مقابله و ریشه‌کنی مفاسد اقتصادی و رانت‌های مختلف و تسریع در امر رسیدگی به جرایم اقتصادی است. 

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به وجود نسل جوان تحصیلکرده، خلاق و پرشور در کشور و توانمندی این نسل در مقابله با چالش‌های مختلف افزود: به طور قطع مسیر توسعه و بالندگی در حوزه‌های مختلف با رفع موانع و مشکلات موجود در افقی پرامید طی خواهد شد. 

انتهای پیام/ ز

R41451/P41362/S6,50/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۷۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری بیمه شورای روستایی در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  دبیری رییس شورای عالی استان‌ها در همایش بزرگداشت روز شورا در سمنان گفت: مسائل رفاهی و بیمه شورای روستایی در دستور کار قرار دارد و پیگیری می‌شود.
دبیری با اشاره به پیگیری اجرای طرح مدیریت یکپارچه شهری  افزود: با اقدامات برنامه ریزی شده و در حال اجرا، تمامی سازمان‌های خدماتی زیر نظر شهرداری و شورا قرار می‌گیرند.
استاندار سمنان در این همایش، با بیان اینکه سفر به روستا‌ها و مناطق کم برخوردار استان به منظور رسیدگی به مطالبات مردمی انجام شده است گفت: در این راستا از ۷۵۶ مصوبه ۵۶۵ اجرا و انجام شده است.
هاشمی ضمن بیان اینکه بودجه حوزه دهیاری به ۳۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ افزایش یافت، افزود: از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده هزار و ۷۰ میلیارد تومان به شهرداری‌ها و ۳۱۰ میلیارد تومان دهیاری‌ها در سال ۱۴۰۳ پرداخت شده است.
استاندار سمنان با اشاره به کمبود اب در استان تصریح کرد: انشعابات غیر مجاز و جداسازی ابیاری فضای سبز از آب شرب و مدیریت تنش ابی  پیگیری شود.
در این همایش روسا و اعضای شورای شهر روستا و شهر استان سمنان به ارائه گزارش عملکرد و مطالبات خود پرداختند هم چنین در پایان این مراسم از شورا‌های برتر استان در بخش روستا و شهری استان تجلیل شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیگیری بیمه شورای روستایی در کشور
  • شوراها روزنه‌ها و منافذی که به رانت اطلاعاتی برای عده‌ای خاص می‌انجامد را مسدود کنند
  • ۵ نکته مهم درباره برخورد دستگاه قضایی به دانه درشت ها
  • نسبت به تنش‌زایی آمریکا علیه امنیت و ثبات یمن هشدار می‌دهیم
  • الگوی حکمرانی فرهنگی و دانش بنیان صنایع و تولیدات، با مشارکت مردم تدوین و تصویب می‌شود
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند
  • سفیر چین: روابط پکن و کابل در بهترین حالت قرار دارد
  • پس‌لرزه عروسی دختر در هتل گران | تکلیف خودتان را از حیث اقتصادی روشن کنید | چرا همیشه صحبت شما و فرزندانتان است؟
  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی