Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@10:25:42 GMT

۳۳ سالگی نه چندان خوشایند برای رونالدو

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۲۷۴۲۶

۳۳ سالگی نه چندان خوشایند برای رونالدو

مهاجم پرتغالی در حالی ۳۳ سالگی‌اش را امروز (دوشنبه) جشن می‌گیرد که فصل خوبی را پشت سر نگذاشته است.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، کریستیانو رونالدو امروز (دوشنبه) شمع‌های ۳۳ سالگی اش را فوت می‌کند. مهاجم پرتغالی در حالی امروز تولدش است که پس از دریافت پنجمین توپ طلایش در دسامبر گذشته، در سال ۲۰۱۸ چیز خاصی برای جشن گرفتن ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره رئال مادرید نتوانست در سال جدید آمار نامتعارفش را متوقف کند و در دیدار شنبه در ورزشگاه "شهر والنسیا" عصبی بودن خود را نشان داد. او پس از تعویض در ‌دقیقه ۸۱ با یک پیام به دوربین‌های تلویزیونی این موضوع را نشان داد.

در حالی که رونالدو دهه سوم زندگی‌اش را سپری می‌کند و ۱۶ فصل را در سطح بالا بازی کرده است اکنون با بدترین آمارش در گلزنی روبرو است. گلزنی برای مهاجم پرتغالی در لالیگا سخت شده است و با او به ثمر رساندن هشت گل، پشت سر ۱۰ گلزن برتر این رقابت‌ها قرار دارد. لیونل مسی با ۲۰ گل صدرنشین این جدول است.

این موضوعی غیر عادی برای بازیکنی است که سه بار جایزه پیچیچی (بهترین گلزن لالیگا) را دریافت کرد. رونالدو در این فصل تنها توانسته است در لیگ قهرمانان اروپا بدرخشد. او با ۹ گل برترین گلزن مرحله گروهی شد.

از طرفی مهاجم شماره "هفت" مادرید از وضعیت قراردادش ناراضی است و باشگاه در تلاش است که این قضیه را حل کند. روزنامه‌ ABC اسپانیا شنبه مطلبی را در این مورد منتشر کرد. ستاره پرتغالی به خواسته‌اش خواهد رسید و از لحاظ دریافت دستمزد به نیمار (۴۰ میلیون یورو) و لیونل مسی (۳۷ میلیون یورو) نزدیک خواهد شد. دستمزد رونالدو از مرز ۳۰ میلیون یورو در سال عبور خواهد کرد و او تا پایان قراردادش (۲۰۲۱) این مبلغ را سالیانه دریافت می‌کند.

در این شرایط رونالدو هنوز انگیزه زیادی برای بازی کردن دارد و پس از حذف از کوپا دل ری مقابل لگانس در توییترش نوشت: هنوز رقابت‌های زیادی برای پیروزی وجود دارد.

دیدار مقابل پاری ‌سن‌ ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا یک چالش برای سفیدپوشان و رونالدو خواهد بود تا شرایطشان را بهبود ببخشند.

لالیگا و لیگ قهرمانان

مهاجم پرتغالی در این فصل دو چهره از خود در لالیگا و لیگ قهرمانان نشان داده است. او در جام جهانی باشگاه‌ها و سوپر جام ‌اسپانیا گلزنی کرد اما در لالیگا با این موضوع به مشکل برخورده است. بازیکن شماره هفت مادرید در ۱۷ هفته‌ تنها هشت گل به ثمر رسانده و برای گلزنی به ۱۱ شوت نیاز داشته است. در لیگ قهرمانان اروپا شرایط کاملا متفاوت است و او تنها به ۰.۴۵ شوت برای گلزنی نیاز داشت. آمار او در گلزنی ۱.۵ گل در هر بازی است.

رسیدن به رکورد ۹۰۰ بازی رسمی

رونالدو در ۱۷ سالگی نخستین بازی رسمی‌اش را انجام داد و اکنون نزدیک به انجام نهصدمین بازی اش است. مهاجم پرتغالی که تاکنون در ۸۹۱ بازی به میدان رفته ۴۲۱ بار با پیراهن رئال مادرید، ۳۹۲ بار با منچستریونایتد، ۳۱ بار با ‌اسپورتنیگ پرتغال و ۱۴۷ بار با تیم‌ ‌ملی کشورش بازی کرده است. میانگین گلزنی ستاره مادرید در هر بازی ۰.۷۰ است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۷۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو

تیم فوتبال پورتو شب گذشته (شنبه) در هفته سی‌و دوم لیگ برتر پرتغال میزبانش چاوز را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که در ترکیب اصلی قرار داشت آخرین گل بازی را در دقیقه ۷۳ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. او علاوه بر این، در دقیقه ۱+۴۵ پاس گل دوم تیمش را هم به اوانیلسون داد. گل نخست پورتو نیز در دقیقه ۲۷ توسی چیکو کنسیسائو به ثمر رسید. پیروزی پورتو در شرایطی رقم خورد که حریفش از دقیقه ۲۸ با اخراج جونیور پیوس در سمت چپ خط دفاعی، ۱۰ نفره به بازی ادامه داد. طارمی تا دقیقه ۸۳ در میدان حضور داشت و جای خود را به گونسالو بورگس داد.

پورتو با این نتیجه ۷۶ امتیازی شد تا جایگاهش در رده سوم جدول لیگ برتر پرتغال را تثبیت کند. طارمی و یارانش هیچ شانسی برای به پایان رساندن لیگ در جایگاهی بالاتر از این ندارند و سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را هم از دست داده‌اند. ماندن در رده سوم جدول، اما پورتو را به مرحله گروهی فصل آینده لیگ اروپا خواهد برد.

دیگر خبرها

  • تحسین لوکا مودریچ توسط نواک جوکوویچ و جود بلینگام: لوکیتا باورنکردنی است
  • الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز
  • درگذشت بازیگر «تایتانیک» و «ارباب حلقه‌ها» در ۷۹ سالگی
  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم
  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • با اعلام رسمی بایرن مونیخ؛ رافائل گریرو بازی حساس با رئال مادرید را از دست داد
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • اشباع‌نشدنی؛ کریستیانو رونالدو به رکورد فوق‎‌العاده 66 هت تریک رسید! + عکس
  • النصر 6-0 الوحده؛ رونالدو و هت تریک، پیوندی که هرگز قطع نمی‌شود!