Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - يزد- ايرنا- مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق يزد با اعلام وجود 640 هزار مشترک برق در اين استان گفت: فروش انرژي در 6 ماه نخست امسال در بخش صنعتي 11درصد و در بخش خانگي 6 درصد در مقايسه با مدت مشابه پارسال رشد داشته است.

به گزارش ايرنا ، محمدرضا صحتي روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: هم اکنون 519 هزار مشترک خانگي، 85هزار مشترک تجاري ، 10هزار و 646 مشترک صنعتي و بقيه در بخش عمومي داريم که از ميزان فروش انرژي برق 49درصد به صنعت ، 23 درصد به بخش خانگي ، 17 درصد کشاورزي و 11درصد به بخش هاي کشاورزي و تجاري تعلق داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي درباره طرحهاي دهه فجر اين شرکت هم گفت: امسال تا پايان دهه فجر 73 طرح برق رساني به ارزش 149 هزارو 679 ميليون ريال در استان به بهره برداري خواهد رسيد.
مديرعامل شرکت توزيع برق يزد توسعه و ساخت شبکه شهري و روستايي با 23 طرح به مبلغ 60هزار و 969 ميليون ريال ، اصلاح و بهينه سازي شبکه شهري و روستايي با 27 طرح به مبلغ 62هزار و 56 ميليون ريال ،تامين روشنايي معابر شهري و روستايي با 22طرح به مبلغ 24هزار و 354ميليون ريال و يک طرح برق رساني به مسکن مهر به مبلغ يکهزار و 500ميليون ريال اعتبار را طرح هاي اين ايام اعلام کرد.
صحتي درباره برخي اقدامات اين شرکت به کاهش تلفات برق ، اجراي طرح فهام و نصب کنتورهاي هوشمند ، راه اندازي نرم افزار موبايل برق براي مشاهده اطلاعات صورتحساب و امکان پرداخت صورتحساب و مشاهده سوابق پرداخت و مصرف ، واگذاري خدمات شرکت به بيش از 80 دفاتر پيشخوان خدمات دولت، کاهش زمان واگذاري انشعاب به 3روز اشاره کرد.
وي افزود: هم اکنون چهار هزار و 800کنتور هوشمند و چهار برابر سهميه تعيين شده براي استان يزد نصب شده به گونه اي که تمام چاههاي کشاورزي استان و سه هزار و 970 واحد صنعتي و 110 واحد اداري و تجاري به کنتور هوشمند و کنترل از راه دور مجهز شده است.
اين مسئول ، پاسخگويي به 550 مشترک برق در روز با استفاده از سامانه متمرکز اتفاقات و عمليات (تلفن 121) در ساعات شبانه روز از طريق مرکز استان و پاسخگويي به تمام شهرستان ها را از خدمات جديد سال هاي اخير برشمرد.
مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق استان يزد يکي ديگر از فعاليت هاي شرکت توزيع برق را فعاليت در بخش نصب نيروگاههاي توليد پراکنده ، نيروگاههاي تجديدپذير(خورشيدي) و نيروگاههاي فتوولتاييک عنوان کرد و گفت: مجوزهاي صادر شده در توليد پراکنده 23 مورد با ظرفيت 92 مگاوات بوده که پنج نيروگاه با ظرفيت 32 مگاوات به بهره برداري رسيده است.
صحتي اضافه کرد: در بخش نيروگاه تجديدپذير يا خورشيدي مجوزهاي صادر شده 14 واحد با 33.9 مگاوات بوده که قرارداد تضميني چهار واحد با ظرفيت 13.8 مگاوات بسته شده است.
وي ادامه داد: دربخش نيروگاههاي فتوولتاييک زير 100 کيليووات نيز 550 مجوز با ظرفيت 2 هزار و 600کيلووات صادر شده که هم اکنون کل نيروگاههاي بهره برداري شده 160 واحد با ظرفيت 720 کيليووات است و قراردادهايي با شرکت پيشگامان و کميته امداد براي نصب سامانه هاي خورشيدي بسته شده است.
اين مسئول در ادامه با بيان اينکه 100 روستاي بالاي 20 خانوار استان از نعمت برق برخوردارند گفت: 973 روستا در استان وجود دارد که 922 روستا يعني 99.72 درصد روستاهاي بالاي 10 خانوار از نعمت برق برخوردارند .
صحتي يکي از اقدامات سال هاي اخير را افتتاح ديسپاچينگ نوين و اتوماسيون تجهيزات شبکه توزيع با هدف دسترسي سريع به محل عيب در شبکه و رفع به موقع آن اعلام کرد و افزود: نتايج آن کاهش نرخ خاموشي و افزايش رضايت مردمي بوده است.
مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق استان يزد با اشاره به تبديل شبکه هاي مسي به کابل خودنگهدار باهدف کاهش تلفات و سرقت سيم تصريح کرد : استفاده از روش خط گرم براي سرويس و نگهداري شبکه در کنار اتوماسيون کردن شبکه ها موجب شده تا ميزان خاموشي به ازاي هر مشترک در استان 88 دقيقه شود در حالي که ميانگين کشوري، 880 دقيقه به ازاي هر مشترک است.
وي با تشريح روند کاهش خاموشي ها هم گفت: کاهش يک درصدي تلفات از 8.26 به 7.25 را داشته ايم در حالي که هم اکنون ميانگين تلفات برق کشور 11 درصد است.
وي در پايان به برخي اقدامات در کنترل و مديريت پيک بار مصرف برق امسال و مصرف 30 مگاوات کمتر از پيش بيني ها نيز اشاره کرد و گفت: سه فعاليت طرح تعطيلات و تعميرات صنايع ، طرح ذخيره عملياتي صنايع و طرح ديزل ژنراتور را در مديريت پيک بار برق استان اجرا کرديم که در مجموع حدود 20 ميليارد ريال به عنوان پاداش به مشترکان بخش صنعت ، کشاورزي و خانگي همکار پرداخت شده است.
مجموع ظرفيت توليد نيروگاه ‌هاي دولتي و خصوصي استان به 2هزار و 680 مگاوات است و افزون بر 30 درصد انرژي الکتريکي توسط 26 مشترک بزرگ صنعتي استان مصرف مي‌شود.
1968/2047 خبرنگار: محمودرضا رحماني** انتشار: محمدحسين فلاح
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۹۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد

بخش R&D آوان بهمن شیمی مجهز به مدرن‌ترین تجهیزات و فناوری‌های روز دنیا بوده و توسط تیمی از متخصصان برجسته در حوزه شیمی و داروسازی در حال توسعه مولکول‌های دارویی است. این بخش وظیفه توسعه مواد اولیه دارویی جدید و همچنین بهینه‌سازی روش‌های تولید محصولات موجود را بر عهده دارد.

زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، با تاکید بر حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و نوآور در حوزه سلامت گفت: «در کشور ما رویکرد جدیدی به علم و فناوری وجود دارد که مسیر را تغییر داده و تبدیل علوم به فنون در دستور کار مراکز علمی قرار گرفته است. دانشگاه‌ها فقط تا سطحی، فناوری را خلق می‌کنند و پس از آن نیاز است تا بخش خصوصی و صنایع در کنار یکدیگر قرار گیرند و بر اساس قانون و مسیر مشخص تولید دانش بنیان رشد و جهش یابد.»

محمد رضا عبدالهی، مدیر عامل شرکت آوان شیمی، در سخنانی در این مراسم، ضمن ابراز خرسندی از افتتاح بخشR&D ، گفت: «ما متعهد به تولید مواد اولیه دارویی با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای بین المللی هستیم. افتتاح این بخش، نقطه عطفی در مسیر این تعهد است و امیدواریم که با کمک این بخش، بتوانیم با توسعه و بهینه سازی محصولات جدید نقشی موثر در ارتقای سطح سلامت جامعه ایفا کنیم.»

وی افزود: «آوان شیمی همواره با توسعه دانش فنی محصولات ارزشمند با کیفیت و اثربخش، در جهت تامین با ثبات و امن دارویی و همچنین کاهش وابستگی کشور در زمینه مواد موثره داروئی گام بر می‌دارد. مبنا قرار دادن تحقیقات در خدمت تولید صنعتی در این شرکت از ارزش‌های اصلی است.»

عبدالهی اضافه کرد: «از دیگر اهداف استراتژیک شرکت و در راستای ارتقاء نظام سلامت کشور، می‌توان به ایجاد سایت تولیدی مطابق با اصول GMP برای تولید محصولات High-Potent و LVHV به منظور امکان تولید محصولات درمانی در حوزه‌های جدید اشاره کرد.»

مدیرعامل آوان شیمی با تاکید بر اهمیت محصولات دانش بنیان افزود: «بر اساس تأییدیه معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، شرکت آوان شیمی تاکنون موفق به اخذ گواهی دانش بنیان 3 محصول خود شده و اقدامات لازم جهت اخذ تائیدیه دانش بنیان 6 محصول دیگر نیز در حال انجام است. لازم به ذکر است این شرکت برای اولین بار در کشور، اقدام به تولید و فروش مولکول تلمیزارتان به عنوان یکی از محصولات جدید دسته قلبی و عروقی با هدف کنترل فشارخون کرده است.»

در حال حاضر 30 مولکول در پایپ لاین توسعه شرکت آوان شیمی قرار دارد که از این تعداد، 4 مولکول در مرحله تولید و فروش صنعتی، 11 مولکول در مرحله اخذ پروانه فروش در سال جاری، 9 مولکول در مرحله توسعه دانش فنی و 6 مولکول در فاز بررسی اولیه است.

در راستای توسعه همکاری و مشارکت‌های علمی، کمک به اقتصاد دانش بنیان و ایجاد ارتباط موثر مابین صنعت و دانشگاه، همکاری با مراکز دانش نهاد و اساتید دانشگاهی و مراکز علمی و تحقیقاتی نیز در حال انجام است و همچنین شش پروژه توسعه محصول به منظور همکاری با دانشگاه‌ها و متخصصین کشور برای سال جاری تعریف شده است.

افتتاح بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی گامی بلند در مسیر ارتقای سطح سلامت جامعه از طریق تولید مواد اولیه دارویی باکیفیت و مبتنی بر نوآوری است.

درباره شرکت آوان بهمن شیمی

شرکت آوان بهمن شیمی به عنوان شرکتی دانش بنیان، تحقیقاتی و تولیدی از ابتدای سال1400 در صنعت داروسازی کشور و در حوزه تولید مواد موثره داروئی فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت با رویکرد نوآورانه و مطابق با استانداردهای بین المللی، یکی از شرکت‌های تامین کننده مواد موثر دارویی است که در حوزه‌های درمانی مختلف نظیر دیابت، کاردیولوژی، نورولوژی، ایمونولوژی و آنکولوژی در حال فعالیت است.

کد خبر 847841

دیگر خبرها

  • اولین جایگاه سوخت هیدروژن برای کامیون ها افتتاح شد
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته در زابل
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • تیک‌ تاک در آمریکا دست به انتحار می‌زند
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام