Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@02:32:11 GMT

آموزش اجرای اینستاگرام در کامپیوتر

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۳۰۰۰۱

آموزش اجرای اینستاگرام در کامپیوتر

ما به شما پیشنهاد می‌دهیم به جای استفاده از برنامه‌های طراحی شده که به صورت اختصاصی اینستاگرام را در ویندوز ۱۰ اجرا می‌کنند، از شبیه ساز‌های اندروید در ویندوز استفاده کنید. دلیل آن هم این است که بسیاری از برنامه‌های ویندوز ۱۰ از ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلف اپ‌های تلفن همراه پشتیبانی نمی‌کنند.

نت نوشت: با راهنمای اجرای اینستاگرام در کامپیوتر با کمک شبیه ساز‌های اندرویدی همراه ما باشید: بر کسی پوشیده نیست که در دنیای امروز استفاده از شبکه‌های اجتماعی از قبیل: اینستاگرام روز به روز در حال افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
اینستاگرام بعنوان یک شبکه اجتماعی در اکتبر ۲۰۱۰ برای iOS و در اکتبر ۲۰۱۲ برای گوشی‌های اندرویدی عرضه گردید. مردم برای اشتراک عکس‌ها و ویدئو‌های خود با دوستانشان، ارسال استوری‌ها و همچنین اشتراک پیام‌های تصویری بسیار علاقه‌مند به استفاده از این اپ می‌باشند تا جاییکه برخی از کاربران علاوه بر تلفن همراه خود در کامپیوتر شخصی نیز از آن استفاده می‌کنند.   البته دلایل دیگری برای استفاده از این اپ در کامپیوتر نیز وجود دارد بطور مثال برخی اوقات کاربر می‌خواهد همزمان با کار کردن در کامپیوتر شخصی خود بدون سوئیچ کردن به گوشی موبایل از اینستاگرام استفاده کند یا اینکه بعضی از کاربران گوشی قدیمی‌ای دارند که از اینستاگرام پشتیبانی نمی‌کند و می‌خواهند برای استفاده از این اپ کامپیوتر شخصی خود را جایگزین تلفن همراه کنند.

اما چطور اینستاگرام در کامپیوتر شخصی باز کنیم؟ راه‌های مختلفی برای استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر وجود دارد، ولی ما استفاده از اپلیکیشن‌های شبیه ساز اندروید را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در ادامه با نت نوشت همراه باشید تا دلایل استفاده از این شبیه ساز‌ها را به شما شرح دهیم.
چرا استفاده از اپ‌های شبیه ساز بهتر است؟

ما به شما پیشنهاد می‌دهیم به جای استفاده از برنامه‌های طراحی شده که به صورت اختصاصی اینستاگرام را در ویندوز ۱۰ اجرا می‌کنند، از شبیه ساز‌های اندروید در ویندوز استفاده کنید. دلیل آن هم این است که بسیاری از برنامه‌های ویندوز ۱۰ از ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلف اپ‌های تلفن همراه پشتیبانی نمی‌کنند. بطور مثال شما از طریق اپلیکیشن‌های ویندوز در کامپیوتر شخصی خود نمی‌توانید عکس یا ویدئو به اینستاگرام آپلود کنید. اما با نصب نرم افزار‌های شبیه ساز، محیط اندروید در ویندوز کامپیوتر شما به طور کامل شبیه سازی می‌شود و با نصب فایل apk اینستاگرام روی آن محیطی کاملاً شبیه محیط اینستاگرام در تلفن همراه در اختیار شما قرار می‌گیرد.

بسیاری از نرم افزار‌های رایگان شبیه ساز اپ‌های اندروید در کامپیوتر‌های شخصی ویندوز مانند Bluestacks و Andy Emulator Android وجود دارند. ما امروز در نت نوشت قصد داریم این دو شبیه ساز را معرفی کنیم و نحوه استفاده از آن‌ها در ویندوز ۱۰ را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.
استفاده از Bluestacks  
به طور خلاصه مراحل زیر را انجام دهید:
اول از همه، Bluestacks را دانلود کنید و فایل اجرایی ۲۵۴ مگابایتی آن را نصب کنید.
تمام تنظیمات اطلاعات حساب کاربری مانند لینک به اکانت گوگل و پرداخت‌ها را اگر می‌خواهید انجام دهید در غیر اینصورت این مرحله را رد کنید.
از نوار جستجو برای پیدا کردن اینستاگرام استفاده کنید.
بر روی نام آن کلیک کنید تا به فروشگاه Google Play بروید.
پس از ورود به فروشگاه Google Play، روی دکمه install کلیک کنید و با درخواست‌های مجوز دانلود و نصب برنامه موافقت کنید.
پس از نصب برنامه آن را باز کنید و با اکانت خود وارد شوید.
اکنون می‌توانید از آن استفاده می‌کنید!
راهنمای اجرای اینستاگرام در کامپیوتر! شبیه ساز‌های اندرویدی به شما کمک خواهند کرد!

محیط شبیه سازی شده اندروید در ویندوز با استفاده از Bluestacks   استفاده از Andy Android Emulator
Andy Android Emulator را دانلود و نصب کنید، سپس تنظیمات آن را انجام دهید.
اکنون به فروشگاه Google Play بروید و ایسنتاگرام را جستجو کنید. سپس آن را دانلود و نصب نمایید.
به همین راحتی می‌توانید از اینستاگرام در کامپیوتر شخصی خود استفاده کنید.
راهنمای اجرای اینستاگرام در کامپیوتر! شبیه ساز‌های اندرویدی به شما کمک خواهند کرد!

مقایسه هر دو شبیه ساز
هر دو شبیه ساز عالی و کاربردی هستند. اما Bluestacks برای بازی بهتر است، در حالی که Andy از هر نوع اپی به خوبی پشتیبانی می‌کند. لانچر اندروید بعنوان یک رابط کاربری، فرایند نصب و استفاده از اپ‌ها را در شبیه ساز Andy با سرعت بیشتری نسبت به Bluestacks انجام می‌دهد. هر دو شبیه ساز از سخت افزار‌های خارجی کامپیوتر مانند میکروفن و دوربین برای استفاده در اپ‌ها پشتیبانی می‌کنند که این نقطه عطفی برای هر دو آن‌ها هست؛ و هر دو از اینستاگرام به طور بی عیب و نقص پشتیبانی می‌کنند. همچنین میتوان از ویژگی‌های استوری و سایر ویژگی‌ها از قبیل: Geo-Tagging (برچسب گذاری جغرافیایی) که نیاز به دقت مناسب دارند، استفاده کرد.
جالب است بدانید با استفاده از این شبیه سازها، شما می‌توانید از هر اپ اندروید روی کامپیوتر خود حتی زمانی که نسخه‌های ویندوز ۱۰ را آپدیت نکرده باشید، استفاده کنید. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Gwu

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۰۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، سیدعلی حجتی اظهار کرد: طرح یاس بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده میان هلال احمر و کمیته امداد در این استان با هدف جذب، ساماندهی و آموزش، ارتقای سطح دانش و مهارت‌های مخاطبین در خصوص پذیرش مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خودامدادی و دگر امدادی در بین مددجویان (دختران ۳۰ تا ۴۰ سال مجرد) زیر حمایت کمیته امداد اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: در این طرح آموزش‌های مورد نیاز در خصوص شیوه‌های مواجهه با بحران و بلایای طبیعی توسط حوزه جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: در این طرح افراد در خانه‌های هلال وارد چرخه و فرآیندی می‌شوند که در بروز بحران احتمالی می‌توانند در مرحله نخست خود، سپس خانواده و در مرحله سوم اعضای محله را از بحران نجات دهند.
استان اردبیل از جمله ۱۰ استان کشور در زمینه فراوانی وقوع حوادث طبیعی به شمار می‌رود و هر از گاهی بروز حادثه‌هایی مانند زمین لرزه، رانش زمین، سیل، خشکسالی، صاعقه، طوفان، سرمازدگی، برف سنگین، سرما و یخبندان شدید خسارت و تلفاتی برجای می‌گذارد.
این استان ۵۰ هزار امدادگر آموزش‌دیده برای بکارگیری در حوادث احتمالی غیرمترقبه دارد.

دیگر خبرها

  • فرآیند استخراج طلا از رم های قدیمی کامپیوتر (فیلم)
  • اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان قزوین
  • کنایه آذری جهرمی به صداوسیما: «بنیاد آقاخان» عکس‌العملی شبیه «ساترا» نداشت
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ بد‌افزار خطرناک PlugX در حال نفوذ به کامپیوتر‌ها است
  • چگونه در سال ۱۴۰۳ مدرک کامپیوتر آی سی دی ال بگیریم؟
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ یک بد‌افزار خطرناک در کمین کامپیوترها
  • خباثت جدید صهیونیست‌ها علیه کودکان غزه/انفجار قوطی‌های شبیه کنسرو
  • تازه‌ترین شواهد از وجود سیاره X در لبه تاریک منظومه شمسی
  • خلاقیت در طراحی کیک تولد با ویندوز 11 (فیلم)