Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@04:55:59 GMT

کالای قاچاق 800میلیون ریالی در نیر متوقف شد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۳۱۳۸۷

کالای قاچاق 800میلیون ریالی در نیر متوقف شد

فرمانده انتظامی نیر گفت : با تلاش مامورین انتظامی شهرستان دو قاچاقچی البسه خارجی دستگیر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناسرهنگ عادل منیر فرمانده انتظامی شهرستان نیرظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار نیریمیز اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز عصر روزگذشته  مامورین انتظامی شهرستان درخیابان امام خمینی نیر دوخودروسواری زانتیا و سمند حامل البسه قاچاق کالا را که از استان آذربایجان غربی حمل و قصد وارد کردن آن به استان اردبیل را داشتند ، توقیف و به ستاد انتظامی انتقال دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : در بررسی  از داخل خودرو ها تعداد790ثوب البسه قاچاق خارجی غیر مجاز که فاقد مجوز قانونی و گمرکی برای حمل بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیر ارزش تقریبی کالاهای قاچاق  کشف شده در این عملیات را 800میلیون  ریال اعلام و تصریح کرد: در این رابطه  دو دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ انتقال یافت و دو نفرقاچاقچی  دستگیرو پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقام قضایی شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۱۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال در گمرگ پرویزخان شهرستان قصرشیرین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح حوزه شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن‌ها شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال عنوان و خاطرنشان کرد: در این راستا چهار نفر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار حاجیان برخورد با پدیده قاچاق به ویژه سوخت و افراد قاچاقچی را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

کد خبر 750847

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • کشف بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج
  • ۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • جریمه 23 میلیون تومانی قاچاق البسه در نهبندان
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان