Web Analytics Made Easy - Statcounter

همراهان فردی که از کوه سقوط کرده و جانش را در این سقوط از دست داده بود، پرسنل اورژانس را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

ایران آنلاین /مسئول امور پایگاه های اورژانس  در رابطه با ضرب و شتم پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: دیروز در ساعت ۱۷:۳۲ در پی اعلام حادثه سقوط از کوه (نزدیکی چشمه گرم هنده) پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گلپایگان به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول امور پایگاه های اورژانس شهرستان گلپایگان با بیان اینکه پس از انجام حدود یک ساعت و سی دقیقه کوه نوردی نیروهای ما به مصدوم که اهل الیگودرز بود، رسیدند، گفت:  متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده مصدوم در محل حادثه فوت شده بود.

ناصر توانایی با اشاره به اینکه فرد همراه در محل  اقدام به پرتاب سنگ به همکاران می کند، خاطرنشان کرد:  پرسنل ما سریعا به پایین کوه میروند و هلال احمر و همراهان فرد فوتی را به پایین منتقل می کنند. پس از انتقال فوتی به پایین همراهان فرد پرسنل اورژانس را به شدت مورد ضرب و شتم قرار می دهند.

مسئول امور پایگاه های اورژانس خاطرنشان کرد: اولین گروه امدادی که درصحنه حاضر شدند اورژانس ۱۱۵بوده است ولی متاسفانه فرد بر اثر شدت جراحات وارده قبل از رسیدن نیروها فوت شده بود.وی با بیان اینکه همکار ما از ناحیه گردن، سر و صورت و پا دچار آسیب شد، گفت: خوشبختانه اکنون حال این فرد رضایت بخش است.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۱۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک دختربچه درپی غرق شدگی در کانال آب تیران

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از فوت یک دختربچه درپی غرق شدگی در کانال آب تیران خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه غرق‌شدگی در کانال آب ساعت ۱۵:۲۹ امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: این حادثه در روستای قاسم‌آباد تیران رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: یک کودک شش ساله بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.

کد خبر 750913

دیگر خبرها

  • مسمومیت ۵ عضو یک خانواده بر اثر گاز گرفتگی
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • بلعیده شدن دختربچه ۶ ساله در کانال آب تیران
  • واژگونی خودروی سواری در خواف منجر به مصدومیت ۵ نفر شد
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • فوت یک دختربچه درپی غرق شدگی در کانال آب تیران
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس
  • واژگونی رانا در شهرستان اردل با پنج مصدوم