Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، نشست مشترک روسای ادارات قرآنی منطقه غرب کشور صبح امروز در سالن جلسات اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه برگزار شد.
این نشست باحضور روسای ادارات امور قرآنی و روسای دفاتر قرآنی منطقه غرب و جنوب غرب کشور با محور برگزاری آزمون حفظ و مفاهیم قرآن انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتدای این نشست مرتضی خدمتکار، دبیر ستاد اجرایی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم و مدیر آموزش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری مشترک آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، گفت: آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم از برنامه‌های مهم معاونت قرآن و عترت است و امسال این برنامه با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار خواهد شد.


وی افزود: در مسیر برگزاری این آزمون به‌صورت مشترک نگاه ایجاد شده و این مسیر در راستای تحقق انسجام فعالیت‌های قرآنی در سطح کشور و استان‌ها است و باید هماهنگ، منسجم و راهبردی عمل کنیم.
خدمتکار با بیان اینکه مخاطبان اصلی مسابقات، برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی مردم هستند و باید نسبت مشخصی داشته باشند، گفت: بروز و ظهور فعالیت‌های قرآنی باید به‌گونه‌ای باشد تا مردم دلگرم به ورود به عرصه این فعالیت باشند.
دبیر ستاد اجرایی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم اظهار کرد: با همکاری برای اجرای مشترک این آزمون در کشور طلیعه خوبی رقم زده شد که ماه عسل آن زحمات استان‌ها است.
مدیر آموزش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اهداف برگزاری این نشست نیز اشاره و عنوان کرد: امروزر نشست روسای قرآنی ارشاد و اوقاف منطقه غرب و جنوب غرب کشور برای ایجاد هماهنگی و رفع نواقص برای برگزاری هرچه بهتر آزمون حفظ و مفاهیم قرآن در 10 اسفندماه برگزار شد.
دبیر ستاد اجرایی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با هماهنگی رضایت خاطر حداکثری شرکت‌کنندگان در این آزمون را فراهم کنیم.
خدمتکار با اشاره به آمار ثبت‌نام شرکت‌کنندگان برای حضور در این آزمون در سطح کشور از کرمانشاه به‌عنوان استان پیشرو و هماهنگ با برنامه‌های این آزمون یاد کرد.


وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا برگزاری این آزمون با مشارکت سازمان اوقاف گامی مؤثر برای برگزاری برنامه‌های گسترده در سطح کشور به‌صورت مشترک باشد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۳۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  این نشست با هدف برنامه ریزی هر چی بهتر برای دهه کرامت. انتقال تجارب دبیران شهرستان‌ها هماهنگی هرچه بهتر پر جهت خدمت امام رضایی به مردم. با شعار همه خادم الرضائیم در صحن پیامبر اعظم حرم رضوی مشهد الرضا بمدت دو روز برگزار شد.

در این نشست سخنرانان و کارشناسان معاونت‌های اجتماعی فرهنگی قرآن و عترت به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند

محمد اسماعیل امام زاده مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران مهمترین محور چهلمین نشست دبیران کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران در سالن اجتماعات مدیریت خدمات زائران رضوی مبحث تحکیم خانواده جوانی جمعیت نشر فرهنگ قرآن و عترت و نیز فرهنگ رضوی اعلام کرد

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • خراسان رضوی میزبان بزرگترین رویداد قرآنی است
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا با بررسی تحولات غزه