Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، برخی رسانه ها اعلام کردند: مامه بابا تیام بازیکن سابق اینتر میلان و یوونتوس آخرین هدف استقلال در فصل نقل و انتقالات است که مسئولان باشگاه قصد دارند این مهاجم 26 ساله سنگالی را به عنوان بازیکن آزاد به لیست خود اضافه کنند.

آشنایی با مهاجم سنگالی

مهاجم 26 ساله سنگالی با قد 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

85 در تیررس آبی ها قرار گرفته و این بازیکن راست پا در دو پست مهاجم و وینگر بازی می کند.او 9 اکتبر 1992 در انگوئیدیله سنگال به دنیا آمد.

تیام که در تیم های جوانان ترویسو، اینترمیلان و ساسولو سابقه بازی دارد برای نخستین بار سال 2011 به عضویت تیم بزرگسالان اینترمیلان درآمد اما در همان سال با انتقالی قرضی به آولینو پیوست و در سری B ایتالیا با انجام دادن 26 بازی چهار گل به ثمر رساند. یک فصل بعد او با قرارداد یک ساله قرضی به تیم تیرول جنوبی در لیگ دسته سوم ایتالیا ملحق شد و در 30 بازی 6 گل وارد دروازه حریفان کرد.لانسیانو دیگر تیمی است که تیام در سری B ایتالیا پیراهن آن را تن کرد. او در فصل 14-2013 در 22 بازی 3 بار موفق به گلزنی شد.

مسئولان باشگاه یوونتوس در ژوئن 2014 با مامه بابا تیام قرارداد 3 ساله بستند اما به او اجازه دادند برای یک فصل دیگر در لانسیانو به میدان برود.36 بازی و 9 گل حاصل عملکرد او در دومین فصل حضورش در لانسیانو است.

تیام در ژوئن 2015 به تیم زولت وارگم بلژیک پیوست و در رقابت های جام حذفی و لیگ این کشور در 29 بازی 9 گل زد تا با این عملکرد خوب به پائوک یونان ملحق شد که دوران حضورش در این تیم تنها برای یک بازی دوام داشت.

سرانجام آرزوی تیام برای بازی در سری A فوتبال ایتالیا در فصل 17-2016 تحقق یافت. او در امپولی 23 بازی یک گل به ثمر رساند.همچنین تیام مدتی هم در تمرینات تیم سنت اتین فرانسه شرکت کرد اما هیچ بازی برای این تیم انجام نداد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۴۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آاس رم 1-1 یوونتوس (سری آ ایتالیا - 2023/24)

جدال رم و یوونتوس در المپیکو هرچند پرموقعیت و جذاب دنبال شد اما برنده نداشت و دو تیم به یک امتیاز رضایت دادند.

دانلود (55.5MB)

دیگر خبرها

  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • استقبال دنزل دومفریز از پیوستن به منچستریونایتد
  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • خلاصه بازی آاس رم 1-1 یوونتوس (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • خلاصه بازی ساسولو 1-0 اینتر (سری آ - 2023/24)
  • آلبرت گودموندسون منتظر اینتر؛ ژرژ ایلنیکنا گزینه جایگزین مهاجم ایسلندی برای نراتزوری