Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تسلا مدل S P100D زماني که در حالت “Ludicrous Mode” قرار مي گيرد. تنها در عرض 2.3 ثانيه از صفر به 96 کيلومتر بر ساعت مي رسد. به همين دليل اين سدان 4 درب برقي در باطن خود عملکردي مشابه با سوپر خودروهايي همچون فراري را دارد و به همين دليل بسياري از افراد تسلا مدل S را در واقع يک سوپر خودرو در ظاهر يک سدان خانوادگي قلمداد مي کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گرچه براي رسيدن به سرعت 96 کيلومتر بر ساعت از صفر کيلومتر اين مدل به دليل استفاده از موتورهاي الکتريکي که توانايي عرضه قدرت از همان لحظه شروع حرکت را دارا هستند از بسياري از سوپرخودروهاي واقعي سريع تر است اما مديرعامل فراري اعتقاد ديگري دارد.
پس از اين که در پنجشنبه گذشته فراري اطلاعات مالي موفقيت آميز و سود سرشار خود در سال 2017 ميلادي را منتشر کرد سرجيو مارکيونه در مصاحبه اي که از او بابت توليد يک سوپرخودرو تمام الکتريکي در نمايشگاه ديترويت شد اعلام کرد که: اگر قرار باشد يک سوپرخودرو الکتريکي ساخته شود فراري اولين شرکت خواهد بود که دست به چنين کاري خواهد زد.

مارکيونه اعتقاد دارد که چيزي که تسلا مي سازد در واقع يک سوپرخودرو نيست. گرچه تسلا اخيرا از مدل رودستر جديد خود رونمايي کرده که با شتاب صفر تا 96 کيلومتر 1.9 ثانيه اي تبديل به سريع ترين خودروي جهان خواهد شد.
P100D تسلا عملکرد خيره کننده اي در مسيرهاي مستقيم از خود نشان مي دهد اما در پيچ و خم ها هرگز به پاي يک سوپرخودرو واقعي همچون فراري 488 GTB نخواهد رسيد.
به همين دليل من هر کسي را که با خودروي الکتريکي رانندگي مي کند به چالش رانندگي با يکي از محصولات شرکت ما دعوت مي کنم.
هندلينگ و کارکتر فراري چيزي است که آن را از ديگر خودروها متمايز مي کند. اما اگر قرار باشد فراري يک سوپرخودرو الکتريکي بسازد. مطمئن باشيد که کارکتر و هويت فراري را همراه خود خواهد داشت.
مشتريان ما از صداي گوش نوازي که محصولات ما توليد مي کنند و هندلينگ بي نظير به وجد مي آيند و در واقع دليل محبوبيت ما همين موارد است.

من در يک روز تسلا مدل S را در حالت “Ludicrous Mode” و فراري 488 GTB را راندم و با اين که تسلا بسيار سريع است اما به هيچ وجه قابل مقايسه با فراري نيست.
شما مي توانيد فراري خود را برداريد و با آن در مسابقات 24 ساعته لمانز فرانسه شرکت کنيد اما با تسلا نمي توانيد اين کار را انجام دهيد. به همين دليل تسلا يک سوپرخودرو واقعي نيست. با تسلا شايد بتوانيد به پيست درگ برويد و با ديگر خودروها کل کل کنيد.

شتاب گيري از صفر تا 96 کيلومتر بعد خبري بالايي دارد و به همين دليل توجه هاي بسيار زيادي را به سمت خود جلب مي کند. اما کساني که در مورد عملکرد خودروهاي اسپرت اطلاع دارند مي دانند که اين تنها يک تکه از پازل است.
با اين وجود باتري هاي عظيم که موتورهاي الکتريکي را تغذيه مي کنند اجازه نمي دهند تا همانند يک سوپرخودرو توانايي هاي بالاي هندلينگي داشته باشند.
اين در حالي است که خودروهايي همچون فراري مي توانند با جا به جايي وزن موتور احتراق داخلي از بالانس بهتري برخوردار باشند. همچنين وزن بسيار پايين تري دارند.

در حال حاضر شايد تسلا و ديگر شرکت هايي که محصولات تمام الکتريکي توليد مي کنند به دنبال اين باشند تا فراري مخصوص به خود را بسازند اما اين مورد در زمينه خود فراري صدق نمي کند و آن ها فکر مي کنند که هنوز جاي کار بسيار زيادي وجود دارد.
در واقع اگر قرار باشد که يک فراري تمام الکتريکي وجود داشته باشد نه تنها بايد يک فراري خوب باشد. بلکه بايد يک فراري بهتري از فراري هاي فعلي باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۵۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای عجیب بار الکتریکی گل ها و زنبور عسل (فیلم)



منبع:پیج 639hearts

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نمای نزدیک از نحوه عملکرد نیش زنبور عسل (فیلم) دلیل مردن زنبور عسل پس از نیش زدن (فیلم) فرآیند برداشت ژل رویال لوکس زنبور عسل؛ خوراک ۲۰ میلیونی ملکه زنبور‌ها (فیلم)

دیگر خبرها

  • (ویدئو) خدا می‌داند آن چیز‌هایی که در رزمایش‌ها نشان می‌دهیم چیز‌هایی نیست که در زمان جنگ به میدان می‌آوریم
  • عکس | رونمایی چینی ها از تسلا سایبرتراک فیک! + عکس
  • اکس پنگ جی6 ؛ این چینی کاملا از تسلا مدل Y کپی شده، البته ادعا هم دارد! (+تصاویر)
  • اکس پنگ جی6 ؛ این چینی کاملا از تسلا کپی شده، البته ادعا هم دارد! (+تصاویر)
  • ماجرای عجیب بار الکتریکی گل ها و زنبور عسل (فیلم)
  • شتاب فراری برای عرضه مدل‌های جدید
  • (تصاویر) این خودروی چینی به جنگ تسلا می‌رود
  • (تصاویر) رونمایی چینی‌ها از تسلا سایبرتراک فیک!
  • قابلیت جدید تسلا سایبرتراک؛ قفل دیفرانسیل فعال خواهد شد
  • اورلین شوامنی، کیت عبدو را کارشناس مورد علاقه خود می‌داند! / زیرنویس فارسی