Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران؛ از این تعداد 19 پروژه مربوط به تلفن ثابت با ایجاد پنج هزار و 256 پورت، 26 پروژه مرتبط با دیتا و ADSL مشترکان خانگی با ایجاد دو هزار و 652 پورت در استان خراسان رضوی ،16 پروژه مرتبط با FTTH  با اعتبار بالغ بر ۲میلیارد و 270 میلیون تومان ،28 پروژه  VDSL  اینترنت پرسرعت و دیگر پروژه های مخابراتی از جمله پروژه هایی است که امروزمورد بهره برداری  قرار گرفت  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
 بر اساس این گزارش، در منطقه مخابراتی خراسان رضوی ، ضریب نفوذ تلفن ثابت  36.5 درصد است که حدود یک هزار و 292 مرکز تلفن از شماره‌های تلفن ثابت پشتیبانی می‌کند.همچنین در بخش دیتا ۱۲۸۰۰ دیتای .G است  که از این تعداد ۸۸۰۰ پورت آن فعال شده است. همچنین در بخش ADSL تعداد ۴۶۸ هزار پورت ساماندهی شده که ۳۶۵ هزار مورد آن فعال شده است؛ همچنین تعداد 3 میلیون و ۴۱۵ هزار مشترک فعال است.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۵۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی فعال خواهد بود

به گزارش قدس خراسان، آذر رضایی‌پور اظهار کرد: خراسان رضوی روزهای پایانی هفته جاری، میزبان بارش‌های رگباری خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: بارش‌ها از امروز به تدریج از جنوب غربی خراسان رضوی آغاز خواهد شد و در روزهای پایانی هفته بیشتر نقاط استان را فرا خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی فعال خواهد بود، ادامه داد: بارش‌ها در روز پنج شنبه و جمعه به اوج خود خواهد رسید که این بارندگی‌ها در مناطق مستعد همراه با رعد و برق، تگرگ و آبگرفتگی است و موجب کاهش موقت دمای هوا در مناطق مختلف نیز خواهد شد.

رضایی‌پور تصریح کرد: در شبانه روز قوچان با سه و سبزوار با ۳۰ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق خراسان رضوی بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۱ تا ۲۳ درجه را به ثبت رسانده است.

وی بیان کرد: دمای کنونی مشهد ۲۱ درجه است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بین ۱۳ تا ۲۵ درجه در نوسان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در اوگاندا برای توسعه ICT
  • امکان تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) فراهم شد (جزئیات)
  • تماس تصویری روی سیم‌کارت تلفن همراه چگونه برقرار می‌شود؟
  • زارع‌ پور: آماده‌ اجرایی کردن پروژه‌هایی در حوزه های ارتباطات و اطلاعات در این کشور آفریقایی هستیم
  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی فعال خواهد بود
  • بسته ویژه اینترنت ۳۰ گیگابایتی دولت برای معلمان
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی