Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد امیدیه در نامه انتقادی خود خطاب به احمدی شاهرودی نوشت: چرا در برابر برکناری از یک مسئولیت غیراجرایی عنان اختیار از کف داده اید؟!

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد امیدیه در نامه انتقادی خود خطاب به احمدی شاهرودی نوشت: چرا در برابر برکناری از یک مسئولیت غیراجرایی عنان اختیار از کف داده اید؟!

متن کامل نامه به شرح زیر است:

جناب آیت الله احمدی شاهرودی

سلام علیکم

اخیرا در فضای مجازی نامه ای از حضرتعالی خطاب به ریاست هیئت موسس و امنای دانشگاه ازاد اسلامی منتشر گردید
اینجانب بنای پاسخ نداشتم لکن به حکم کلام معصوم (ع) که میفرمایند مَا مِنْ مُؤْمِنٍ يُعِينُ مُؤْمِناً مَظْلُوماً إِلَّا كَانَ أَفْضَلَ مِنْ صِيَامِ شَهْرٍ وَ اعْتِكَافِهِ فِى الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ


برخود لازم دیدم در برابر ظلمی که در‌مکتوبه تان نسبت به دانشگاه آزاد و شخص ریاست محترم هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی روا داشته اید به دفاع برخیزم
جناب آیت الله، شما را چه شده است که در برابر کنار گذاشته شدن از یک مسئولیت غیر اجرایی اینگونه عنان اختیار از کف داده اید؟فیا الله و للحب الدنیا پناه برخدا از حب دنیا و حب ریاست و امارت

جناب آقای احمدی، آیا کنار گذاشته شدن از یک مسئولیت غیر اجرایی آن چنان اهمیتی دارد که خطاب به یکی‌از نیروهای ارزشی نظام مقدس جمهوری اسلامی که جز سابقون انقلاب هم میباشند همان عبارتی را بگویید که حضرت سید الشهدا (ع) نسبت به یزید بن معاویه (علیهما الهاویه) بیان داشته اند؟
حضرت آیت الله، ای کاش علی الاسلام السلام را زمانی بر زبان میراندید که در جلسات هیئت موسس و امنا به ریاست پیر ومرادتان آرزوی مرگ برای ارکان انقلاب میکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ای کاش زمانی علی الاسلام السلام گویان میشدید که دوستانتان میلیاردها تومان از شهریه دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی را در ستاد های انتخاباتی فتنه گر هزینه میکردند تا به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه ای وارد کنند.

جناب آیت الله، ای کاش علی الاسلام السلام را آنگاه میگفتید که در دانشگاه های تحت امر رفقایتان در جشن ها واردوهای مختلط، دختر ‌و پسر میزدند و میرقصیدند و به تمامی ارزش ها دهن کجی میکردند و دانشگاه آزاد شباهت های زیادی به تالار های عروسی داشت و حضرتعالی و امثالتان که علاوه بر تصدی سمت ها،ملبس به لباس مقدس روحانیت نیز بودید،سکوت اختیار مینمودید که خدای ناکرده دوستانتان غمی به دل خود راه ندهند.

حضرت آیت الله،در‌مکتوبه تان بیان داشته اید عجیب است که ایشان بی اطلاع اند... لکن بدانید آن شخصی که بی اطلاع است شمایید که نمیدانید عزل و نصب اعضای هیئت امنای استانی بنا بر مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی جز در یک مورد از اختیارات هیئت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی خارج است

جناب احمدی در فراز دیگری از نامه تان متعرض سمت های ریاست محترم هیئت موسس ، بیماری و عدم اگاهی ایشان از امور شدید جناب ایت الله فاین تذهبون؟ چه شده که از دهان مبارکتان همان جملاتی بیرون می آید که ضد انقلاب و ناامیدان از قبضه دانشگاه ازاد برزبان میرانند؟ کدام کثرت مشاغل؟کدام بیماری؟ اگر زحمتی به خود بدهید و تحقیق نمایید متوجه میشوید اکثر مسئولیت های ریاست محترم هیئت موسس و امنا ،سمت های علمی و غیر اجرایی میباشند.

جناب احمدی به حضرتعالی یادآور میشوم اگرهم دانشگاه آزاد اسلامی به زعم شما به سمت ورشکستی و افول میرود، نتیجه ۳۰ سال مدیریت فشل، سیاست زده و خانوادگی دوستانتان بوده که یادگار حضرت امام خمینی (ره)را به ورطه نابودی کشانده اند و اکنون نیز فرزندان انقلاب به روال همیشگی کمر همت بسته و وارد میدان شده تا خرابه های باقیمانده از دوران مدیریت دوستانتان را با روحیه انقلابی و ارزشی آباد کنند و ضعف های آقایان دوستانتان را در سی سال گذشته برطرف نمایند.

و کلام اخر انکه حضرت آیت الله، ای کاش این همه دغدغه و تلاشتان جهت دفاع از به زعم خودتان ذبروی ریخته شده تان به واسطه عدم تشکر سازمان مرکزی را در دفاع از آبروی انقلاب اسلامی داشتید آن گاه که سیل تهمت درباره اعدام های به حق منافقین کوردل را روانه پیکره نظام کرده بودند و حضرتعالی که آن زمان از صاحب منصبان قوه قضاییه بودید بنا به دلایلی که خود بهتر میدانید علی رغم اطلاعتان از مظلومیت نظام مقدس جمهوری اسلامی متاسفانه سکوت پیشه کردیدو مانع لجن پراکنی ضد انقلاب نشدید.

واخر دعوانا ان الحمد لله رب العالمین والعاقبه للمتقین

سید محمد طباطبایی

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۱۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی ذکایی دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور به‌عنوان سرپرست شهرداری نور انتخاب شد.

ذکایی پس از استیضاح توکلی شهردار سابق با رأی قاطع اعضای شورای اسلامی شهر نور به عنوان سرپرست شهرداری نور منصوب شد.

شهر ساحلی نور مرکز این شهرستان است که یکی از قدیمی‌ترین نواحی شهرنشین طبرستان (مازندران کنونی) بوده و به گواهی تاریخ رستمدار نام داشته‌ و اکنون یکی از مهمانپذیرترین شهر‌های استان مازندران است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • جهش تولید با رشد استعداد کارگران محقق می‌شود
  • هدف از اعلام انقلاب فرهنگی اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها بود
  • آیا انسان واقعا «اختیار» دارد؟ اسپینوزا پاسخ می‌دهد
  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد