Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان - ایرنا - دوازدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر ویژه سیستان و بلوچستان، با حضور شاعران مطرح کشوری و استانی دوشنبه شب در محل موزه منطقه ای جنوب شرق در زاهدان برگزار شد.

به گزارش ایرنا در این مراسم شاعران برجسته کشوری از جمله حسین اسرافیلی، رضا اسماعیلی، علی اکبری و قاسم رفیعا به شعر خوانی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین شاعران مطرح سیستان و بلوچستان شامل عباس باقری، عباسعلی صباغ زاده، مریم میری، ابراهیم محمودی، یاسین جلال زهی، نصرالله کرد، عبدالرحمان حواشی، محمدرضا فرقانی، مختار حقیقت، محمدنور طاهری، انور بیجارزهی و لیلا سنچولی نیز در این مراسم سرودهای خود را قرائت کردند.
معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: شعر حرف دل است و سردون آن زمان خاصی نمی خواهد بر این اساس همواره در مناسبت های مختلف می توان از این زبان برای بیان احساسات درون بهره گرفت.
مرتضی سلطان نژاد افزود: شاعران در مراسم مختلف به ویژه ایام ولادت و سوگواری ائمه معصوم(ع) ارادت خود را با سرودن اشعار ارزشی به خاندان عصمت و طهارت نشان می دهند.
وی افزود: سیستان و بلوچستان جزو محدود استان های کشور است که در آن جشنواره شعر فجر برگزار شده است.
وی گفت: در این جشنواره شماری از شعرای برجسته کشوری و استانی حضور یافته و به سرودن اشعار خود پرداختند.
3213**6081 خبرنگار: اکبر نوری **انتشاردهنده: حیدرسرایانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۲۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم

هنر سوزن‌دوزی در میان زنان سیستان و بلوچستان، قدمتی دیرینه دارد. طرح‌های منحصر به فرد این نوع دوخت حتی به بازارهای خارجی نیز راه پیدا کرده است و طراحان کشورهای دیگر از آن الهام گرفته‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • رافائل گروسی میهمان ویژه همایش هسته‌ای اصفهان
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد