Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@19:32:21 GMT

ثروتمندترين خوانندگان جهان چه کساني هستند؟

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۴۳۲۷۲

ثروتمندترين خوانندگان جهان چه کساني هستند؟

خبرگزاري آريا - وب سايت روزياتو - حسين علي پناهي: آيا مي دانستيد ثروتمندترين خوانندگان جهان چه کساني هستند؟ برخي افراد صداهايي دارند که شبيه صداي فرشتگان است و اين موضوع نه تنها باعث شهرت آن ها و تبديل شدنشان به ستاره شده است بلکه به لطف اين موهبت بزرگ توانسته اند ثروت زيادي جمع آوري کنند. ثروتي که از آن حرف مي زنيم به صدها ميليون دلار مي رسد که بخشي از آن از طريق فروش آلبوم ها در سراسر جهان بدست آمده بخشي ديگر نيز از محل قراردادهاي تبليغاتي بزرگ که برخي از آن ها دهه هاي متمادي و حتي پس از مرگ خواننده مذکور نيز ادامه خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


البته درآمد خوانندگان ثروتمند به همين جا ختم نشده و آن ها در فعاليت هاي تجاري متعددي نيز شرکت مي کنندو موسيقي جاذبه ي زيادي بر روي مردم دارد و آن ها را به شدت تحت تاثير قرار مي دهد. بسياري حاضرند براي شنيدن آهنگي که با روح و روان آن ها بازي مي کند مبالغ هنگفتي بپردازند که خوانندگان بزرگ نيز از همين موضوع بيشترين استفاده را مي برند. در ادامه اين مطلب شما را با 10خواننده اي که ثروتمندترين خوانندگان جهان لقب گرفته اند آشنا خواهيم کرد.
10- جنت جکسون

جنت جکسون که خواهر مايکل جکسون بزرگ و برنده 7 جايزه گرمي است بيش از 150 ميليون دلار ثروت دارد. اگر چه وي اين روزها فعاليت کمي در حوزه موسيقي دارد اما يکي از سرشناس ترين و پردآمدترين خوانندگان دنيا بوده و از اين راه نيز ثروت قابل توجهي جمع آوري کرده است. وي با يک بازرگان قطري ازدواج کرده و يک فرزند پسر به نام عيسي ال منا دارد.
9- ريحانا

رابين ريحانا فنتي اسم کامل او هنگام تولد است. ريحانا يکي از مشهورترين خوانندگان جهان است که به اوج رسيده و همچنان در دنياي موسيقي به پيش مي رود. او از باربادوس به ايالات متحده آمده و بعد از به شهرت رسيدن در سال 2005 همواره يکي از برترين و ثروتمندترين خوانندگان جهان بوده است. ثروت او بيش از 230 ميليون دلار برآورد شده است.
8- شکيرا

در ميان کشورهاي آمريکاي لاتين، شکيرا دومين خواننده اي است که آهنگ هايش در طول تاريخ اين منطقه بيشترين فروش را داشته اند. اين خواننده معروف که به خاطر حرکات موزونش هنگام اجرا شناخته مي شود تاکنون از محل فروش آلبوم هاي خود به زبان انگليسي در سراسر جهان بيش از 125 ميليون درآمد داشته است. در کل فروش آهنگ هايي که وي به زبان هاي انگليسي و اسپانيولي خوانده به بيش از 220 ميليون دلار در سراسر جهان مي رسد.
7- جاستين تيمبرليک

جاستين تيمبرليک خواننده مشهور آمريکايي ابتدا عضو گروه موسيقي انسينک بود که بعد از به شهرت رسيدن از اين گروه جدا شده و حرفه ي خود را به صورت جداگانه ادامه داد. جاستين تيمبرليک بيش از 230 ميليون ثروت دارد که ثروت بيش از 20 ميليون دلاري همسرش جسيکا بيل را نيز بايد به اين عدد اضافه کرد.
6- بروس اسپرينگستين

همه چيز در سال 1973 با اولين آلبوم به نام «رييس» آغاز شد و پس از آن بود که بروس اسپرينگستين به شهرتي جهاني دست يافت. از آن زمان به بعد وي همواره در صنعت موسيقي حضور داشته و جزو چهره هاي سرشناس و ثروتمند اين حوزه بوده است. در طول دوران فعاليت خود در حوزه سينما، اسپرينگستين بيش از 345 ميليون دلار ثروت اندوخته است.
5- سلين ديون

قبل از ازدواجش با رني آنجليل نيز سلين ديون ثروت هنگفتي اندوخته بود. بر اساس آمارهاي سال 2014 اين خواننده کانادايي برنده 7 جايزه گرمي بيش از 380 ميليون دلار ثروت داشت. زماني که وي اولين آلبومش را در سال 1981 منتشر کرد دنيا متوجه شد که هيچ صدايي به منحصر به فردي صداي سلين ديون نخواهد شنيد. او يکي از مشهورترين و ثروتمندترين خوانندگان جهان است.
4- بيانسه

اگر بخواهيم ثروت او و همسرش جي زي را با هم جمع بزنيم به رقم خيره کننده 1٫16 ميليارد دلار خواهيم رسيد که البته بخش اعظم آن (810 ميليون دلار) متعلق به شوهر رپر اوست. مجله فوربس ثروت اين خواننده مشهور را بيش از 350 ميليون دلار اعلام کرده است.
3- ماريا کري

ماريا کري خواننده اي است که در ميان زنان خواننده جهان در طول تاريخ بيشترين فروش آلبوم را داشته است. تاکنون بيش از 200 ميليون نسخه از آلبوم هاي وي به فروش رفته اند و با چنين رکورد خارق العاده اي؛ ثروت وي اکنون 520 ميليون دلار تخمين زده مي شود.اگر چه وي تاکنون دو بار طلاق را تجربه کرده است اما دليلي براي نگراني مالي ندارد.
2- مدونا

با توجه به شهرت فراوان و ثروت باورنکردني 560 ميليون دلار جاي تعجب ندارد که برخي او را دختر پولساز مي نامند. با حدود 60 سال سن وي هنوز ميليون ها طرفدار در سراسر جهان داشته و با اين ثروت و اعتبار اصلا به گذر عمر توجهي ندارد. گفته مي شود که وي در تور «قلب سرکش» خود در سال 2016 بيش از 170 ميليون دلار درآمد داشته که يک رکورد باورنکردني به نظر مي رسد.
1- بونو

اسم واقعي او پل ديويد هيوسون است که همه او را با نام بونو مي شناسند. وي رهبر گروه يو 2 بوده و در تمام سال هاي فعاليت خود ثروت هنگفتي به جيب زده است. از محل فروش آلبوم، تورهاي جهاني و ديگر سرمايه گذاري ها وي تاکنون نزديک به 600 ميليون دلار ثروت اندوخته است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۳۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | پاسخ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مورد ثروت افسانه‌ای

۲۶۶ ۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902580

دیگر خبرها

  • دانشجویان ایرانی حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا چه کسانی بودند؟ + عکس و سند
  • کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل
  • درآمد ترکمنستان از فروش گاز به چین از روسیه بیشتر شد
  • رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی
  • پاسخ محسن چاوشی به انتقادات از جهان لاغر
  • اجاره این خانه‌ها به دلار است؛ مستاجران خانه‌های دلاری چه کسانی هستند؟
  • کاهش فروش آیفون در چین همزمان با شدیدترین افت درآمد سالانه اپل
  • ببینید | پاسخ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مورد ثروت افسانه‌ای
  • گشتی در اقتصاد جهان | خوش‌بینی صندوق بین‌المللی پول به اقتصاد آسیا
  • نگاهی به فصل دوم مسابقه معمایی موزیکال «صداتو» / نغمه‌ای در دل معمای موسیقی