Web Analytics Made Easy - Statcounter

رمضان رستمی روز سه شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: نظارت بر واحدهای صنفی قالیشویی، مبل شویی وموکت شویی با توجه به افزایش تقاضا در روزهای پایانی سال با دقت بیشتری انجام می شود.
وی اضافه کرد: دراین طرح تیم های بازرسی به صورت محسوس و نامحسوس بر چگونگی عملکرد قالیشویی ها نظارت می کنند.
رستمی خاطرنشان کرد: دراین طرح بر روند فعالیت واحدهای صنفی از قبیل درج قیمت ، ارایه خدمات مطلوب به مشتریان ، ارایه صورت حساب به مشتریان و نیز بر روند واحدهای فاقد پروانه کسب نظارت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: شهروندان برای خدمات قالیشویی حتما ازمراکز مجاز استفاده کنند فقط به شماره تلفن و تراکت اکتفا نکنند.
وی ازمردم خواست با توجه به افزایش تقاضای پایان سال ، از خدمات واحدهای دارای پروانه کسب استفاده کنند و حتما قبل از گرفتن خدمات با شماره تلفن 32222610 اتحادیه قالیشویی استان البرز استعلام کنند.
وی گفت: قیمت شست وشوی فرش به صورت اعلا شویی متری 50 هزارریال و معمولی متری 40 هزارتومان است.
وی افزود: تاکنون برای 38 واحد صنفی متخلف دراستان البرز شناسایی و برخوردشده است.
مدیربازرسی و نظارت اصناف استان البرز نیز از مردم خواست در صورت برخورد با مشکلات و تخلفات احتمالی با شماره تلفن های 32218154-5 واحد بازرسی و نظارت اصناف استان البرز تماس گیرند.
رستمی افزود: درزمان حاضر حدود 100 واحد قالیشویی دراستان البرز فعالیت می کنند.
طرح نظارت برقالیشویی های استان البرز تا پایان سال جاری ادامه دارد.
2098/ 6155خبرنگار: مریم صوفی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۵۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»

در صورت انتقال ستاره تیم ملی فرانسه به رئال مادرید، پست او مشخص شد.

به گزارش فارس و به نقل از دیلی میل، گزارش‌ها حاکی از آن است که کیلیان امباپه موافقت کرده که در صورت انتقال به لالیگا در اواخر تابستان امسال، "به عنوان مهاجم مرکزی" برای رئال مادرید بازی کند.

به نظر می‌رسد این بازیکن 25 ساله پس از 6 سال حضور در پاریس تابستان از پاری سن ژرمن جدا شود و هر چه بیشتر به این زمان نزدیک می‌شود و به انتقالی طولانی مدت با لباس یک تیم اسپانیایی پایان می‌دهد.

نگرانی‌هایی در مورد اینکه کارلو آنچلوتی چگونه تیمش را در صورت پیوستن امباپه تشکیل خواهد داد،  وجود دارد چون حذف وینسیوس جونیور ستاره کهکشانی‌ها غیرممکن است اما به گفته آس، امباپه که پست مورد علاقه اش در جناح چپ است، چالش بازی به عنوان شماره 9 رئال مادرید را خواهد پذیرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ارزش خط حمله رئال 6 برابر کل لیگ ایران! خبرنگار اسپانیایی: امباپه با رئال 2 ماه پیش قرارداد امضا کرده

دیگر خبرها

  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • جوزپه روسی: روی کین انتخابی عالی برای انجام یک خانه‌تکانی در منچستریونایتد است
  • ویژه نامه جام جم البرز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گل شماره پنج تیم ملی به یاد روزهای اوج شمسایی
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • ارائه آموزشهای حقوقی به بیش از ۷هزار مشاور املاک و خودرو در البرز
  • ضرورت بازنگری در ضوابط استقرار مراکز دفن نخاله‌های ساختمانی