Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@18:42:26 GMT

مامور قلابی در دام پلیس چهارمحال و بختیاری افتاد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۴۵۷۱۸

مامور قلابی در دام پلیس چهارمحال و بختیاری افتاد

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از دستگیری مامور قلابی و دو نفر از هم دستانش توسط ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرکرد خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس استان، سردار غلامعباس غلامزاده در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه فردی که خود را مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر معرفی کرده قصد بازرسی از منزل وی را دارد موضوع در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی بخش لاران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی ماموران فرد مورد نظر و دو نفر از هم دستانش را شناسایی و خودروی آنان متوقف کردند، که یکی از آن‌ها خود را از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر معرفی کرد و اعلام کرده بود در کلانتری 16 منظریه مشغول به خدمت است.

غلامزاده خاطرنشان کرد: با توجه به استعلام به عمل آمده مشخص شد نامبردگان جعل عنوان کرده‌اند و از آنان تصاویر بسیار زیادی از جمله عکس سرتیپی، عکس سرهنگی با خودروی فرماندهی، عکس با مقامات لشکری و کشوری، چندین تصویر با لباس گروهک تروریستی داعش و کارت شناسایی داعش، پاسپورت کشور عراق، چندین حکم ورود به منزل و مخفیگاه و جلب چندین نامه آرم‌دار ناجا از کلانتری‌های مختلف از جمله 16 منظریه و کلانتری اصفهان و .... کشف شد.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در پایان با اشاره به معرفی متهمین به مراجع قضایی گفت: همه ماموران دولتی در زمان اجرای ماموریت های خود در صورت در خواست شهروندان و حتی بدون درخواست فرد مکلف به ارائه کارت شناسایی خود هستند لیکن ماموران قلابی به راههای مختلف از ارائه کارت شناسایی و یا حکم قضایی طفره و در صورت جعل آن نیز فرصت مطالعه دقیق کارت و یا حکم را از قربانیان خود می گیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۵۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کارآگاه محمود گیلانی غروب یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه روز شنبه فردی با مراجعه به پلیس آگاهی از ضرب و جرح و سرقت کیف خود خبر داد و ابراز داشت: سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به همراه مدارک داخل کیف مذکور بود لذا با توجه به حساسیت موضوع عملیات شناسایی سارقان آغاز شد.

وی ضمن بیان اینکه پلیس با استفاده از اقدامات فنی هویت یکی از سارقان را شناسایی کرد، افزود: فرد مذکور در منزل پدر بزرگ خود جنوب سمنان دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان با بیان اینکه این فرد به همدستی دو نفر دیگر نیز اعتراف کرده است، ابراز داشت: این دو نفر نیز دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شدند.

گیلانی با بیان اینکه کینه‌جویی انگیزه سرقت بوده است، تصریح کرد: در ادامه اعترافات عنوان شد که اختلافات مالی شاکی و سارق مربوط به چهار سال قبل است و متهم اصلی با همدستی برادر و دوست خود اقدام به انجام این سرقت کرده بود.

وی افزود: پرونده هر سه متهم برای ادامه سیر قانونی به مراجع قضائی ارجاع و این افراد روانه زندان شدند.

کد خبر 6097541

دیگر خبرها

  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • سارق احشام در دام پلیس نکا