Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید حسین رکنی حسینی روز سه شنبه در دیدار بخشدار و دهیاران بخش بردخون افزود: عبادتی بالاتر از خدمت به مردم و نیازمندان جامعه نیست.
وی اضافه کرد: در دولت ها و مدیران گذشته کارهایی خوبی هم انجام شده که نباید بی انصافی کرد و هر مدیری که به مردم خدمت کند خداوند اجر و پاداش او را خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه بردخون گفت: قدر این انقلاب و مردم را بدانیم که دستاورد هزاران شهید و جانباز بوده و تحفه الهی و هدیه غیبی است.
وی اظهار داشت: خود را خدمتگزار مردم می دانم و انتظار تشکر و پاداشی ندارم و وظیفه خود را انجام می دهم و خوشحالم که بخشداری در کنار ما قرار گرفته که فقط به قصد خدمت آمده و این بسیار شایسته است.
بخشدار بردخون گفت: سرمایه های روستایی را برای توسعه هر روستا باید به کار گرفت.
علی اخلاقی افزود: سرمایه زمانی بوجود می آید که همه کمک کنند تا اقتصاد و در آمد مردم افزایش یابد و وقتی مردم زندگی و رفاه بیشتری داشته باشند، تمایل ماندن در روستا نیز افزایش خواهد یافت.
وی نقش و جایگاه شوراها و دهیاران را در توسعه شهر و روستاها کلیدی خواند و اظهار داشت: شوراها و دهیارانی که آموزش دیده باشند دارای روستاهایی توسعه یافته نیز هستند.
بخشدار بردخون اضافه کرد: همراهی و همدلی اعضای شوراهای اسلامی با دهیاران برای حل مشکلات روستا و آبادانی منطقه بسیار موثرخواهد بود.
بردخون با 10 هزار نفر جمعیت در فاصله 150 کیلومتری جنوب مرکز استان بوشهر قراردارد.
7207/6043**
خبرنگار: عباس بحرانی** انتشاردهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۵۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان بهادرانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، در مراسمی از ۱۱۰ معلم دهستان بهادران تجلیل شد.حجت الاسلام حسینی زاده امام جمعه بهادران دراین مراسم اظهار داشت: اموزش و پرورش دو بال مهم توسعه در بخش تعلیم و تربیت است چرا که اگرتمامی امکانات را داشته باشیم و نتوانیم انسان‌های متعهد و متخصص تربیت کنیم قطع به یقین از غافله توسعه عقب خواهیم ماند. امام جمعه دهستان بهادران تجلیل از مقام معلم را تجلیل از دانایی و توانایی دانست و اظهار کرد: گرامیداشت مقام معلم ارج نهادن به دانش و توانمندی است. دانش آموزان با دانایی معلم دانا می‌شوند و با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های معلم استعدادهایشان شکوفا می‌شود و روح دانایی و توانایی در جامعه دمیده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • تجلیل از معلمان بهادرانی
  • بیداری فرهیختگان در غرب
  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه