Web Analytics Made Easy - Statcounter


پروژه رقابت‌های اتومبیلرانی فورد در برابر فراری به کارگردانی جیمز منگولد ساخته می‌شود.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از هالیوود ریپورتر، جیمز منگولد به عنوان کارگردان پروژه زندگینامه‌ای انتخاب شد.

کارگردان «لوگان» برای کمپانی فاکس قرن بیستم فیلم بلندی را که بر رقابت‌های اتومبیلرانی بین فورد و فراری متمرکز است، می‌سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم که هنوز عنوانی ندارد، یک تیم عظیم از مهندسان آمریکایی و طراحان به رهبری کارول شلبی و راننده بریتانیایی وی کن مایلز را تصویر می‌کند که توسط هنری فورد دوم با ماموریت ساختن یک ماشین مسابقه کاملا جدید استخدام می‌شوند. این ماشین سرانجام سال ۱۹۶۶ در مسابقات قهرمانی جهانی در لس‌آنجلس موفق شد تا فراری را شکست بدهد.

منگولد در نوشتن فیلمنامه با جز و جان-هنری باترورث همکاری می‌کند.

این فیلم را چرنین انترتینمنت که اکران تریلر جاسوسی جینفر لارنس با عنوان «پرستوی سرخ» را برعهده دارد، تولید می‌کند.

البته هنوز روشن نیست که فیلم فورد/فراری فیلم بلند بعدی منگولد باشد زیرا او قرار است برای فاکس تریلر جنایی «نیرو» را نیز بسازد و در فکر ساخت ادامه‌ای بر «لوگان» با عنوان «x-۲۳» نیز هست.

این کارگردان قرار بود فیلمی درباره هرست توسط همین استودیو بسازد اما پس از این که خانواده هرست، جفری توبین نویسنده کتاب «وارث آمریکایی: حماسه وحشی آدم ربایی، جنایت و دادگاه پتی هرست» را مورد انتقاد قرار دادند، این فیلم زندگینامه‌ای که قرار بود بر مبنای همین کتاب ساخته شود، رها شد. سی‌ان‌ان البته مستندی برمبنای همین کتاب ساخته که قرار است ۱۱ فوریه روی آنتن برود.

منگولد ساخت فیلم‌های دیگری چون «راه‌رفتن روی خط» و «ولورین» را در کارنامه دارد.

true برچسب ها : نسخه سیاه و سفید «لوگان» به سینما می‌آید جیمز منگولد "ششلول بند" را می‌سازد هیو جکمن با نقش ۱۷ ساله خداحافظی کرد/ پایان یک «ولورین» مایکل مان فیلمی درباره مسابقات اتومبیل رانی می سازد true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۰۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبی های چشم انتظار و خبر تلخ از صندلی های ورزشگاه آزادی !

به گزارش همشهری آنلاین، برای این مسابقه، نزدیک به ۳۰ هزار بلیت در سامانه بلیت فروشی در دسترس علاقه‌مندان به فوتبال قرار گرفت که جایگاه بانوان به مانند تمام بازی‌هایی که در استادیوم آزادی برگزار می‌شود، در سریع‌ترین زمان ممکن به فروش رفت.

ظرفیت روبروی جایگاه نیز عصر امروز به پایان رسید، با این حال نیمی از بلیت‌های در نظر گرفته شده برای این مسابقه، یعنی حدود ۱۶ هزار بلیت هنوز در دسترس است و به فروش نرفته است یعنی نیمی از بلیت‌های در نظر گرفته شده برای بازی استقلال به فروش نرفته است.

جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی از هواداران تیمش درخواست کرد که با لباس، شال و کلاه آبی به استادیوم آمده و تیم مورد علاقه‌شان را تشویق کنند.

با توجه به اینکه تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس و حدود ۵۰ هزار نفر از علاقه مندان به این تیم برای دیدار با سپاهان در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده بودند، بازیکنان استقلال نیز امیدوارند که هواداران این تیم در بازی فردا راهی ورزشگاه شوند.

کد خبر 849517 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • نیاز به سرگرمی سالم برای مخاطب/ سعید ابوطالب «سناتور» را می‌سازد
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • (عکس) مقایسه ال۹۰ با نمونه بومی‌سازی شده!
  • پیام توییتری وزیر سابق آموزش و پرورش به وزیر فعلی آموزش و پرورش : این صندلی ارزشش را ندارد...
  • آبی های چشم انتظار و خبر تلخ از صندلی های ورزشگاه آزادی !
  • درباره خودرو اکستریم VX
  • مراحل تولید وانت و کامیونت های "فورد" در ویدئویی دیدنی (فیلم)
  • به نظر شما آینده فراری 350 چگونه خواهد بود؟ (عکس)
  • اهمیت بستن کمربند ایمنی در خودرو مخصوصا صندلی عقب (فیلم)
  • تهیه کننده نون خ سریال جدید می‌سازد