Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام یوسف یوسف پور روز سه شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در ساری افزود : با توجه به اتفاقات و ناآرامی های اخیر ، راهپیمایی 22 بهمن امسال از حساسیت ویژه تری برخوردار است .
وی ادامه داد : حضور حماسی و باشکوه مردم در این راهپیمایی خط بطلانی بر یاوه گویی های کینه توزان و دشمنان نظام می کشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه ملت ایران همیشه و همواره پشتیبان نظام و انقلابشان هستند ، گفت : این بار هم مردم کشورمان جلوه ای دیگر از پشتیبانی هایشان از انقلاب را در راهپیمایی 22 بهمن امسال ترسیم می کنند .
** تغییر مسیر راهپیمائی در ساری
یوسف پور در خصوص مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال در مرکز استان مازندران افزود : براساس تصمیم گیری هایی صورت گرفته مسیر راهپیمایی امسال در ساری تغییر کرده است .
وی افزود : امسال این راهپیمایی ساعت 9 و 30 دقیقه از میدان ساعت به سمت میدان امام ساری برگزار می شود .
پیش از این راهپیمایی 22 بهمن در ساری از میدان شهید قاسمی به سمت مصلی این شهر برگزار می شد که به دلیل کمی وسعت محل تجمع ، امسال این مسیر تغییر کرد .
یوسف پور گفت : امیدواریم با تعیین مسیر مناسب تر راهپیمایی ، پوشش بهتر و مطلوب تر این حماسه عظیم توسط رسانه ها صورت بگیرد تا پایانی بر تمامی دسیسه های رسانه های بیگانه برای زیر سئوال بردن این حماسه ها باشد .
** برنامه ویژه آموزش و پرورش
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران همچنین از برنامه ویژه آموزش و پرورش در این روز خبر داد و گفت که دانش آموزان 2 مدرسه مقطع راهنمایی ساری به صورت دسته جمعی شعر انقلاب را می خوانند .
وی همچنین رژه موتورسواران و اجرای برنامه های ویژه کودکان و نوجوانان را از برنامه جنبی در این راهپیمایی ذکر کرد .
یوسف پور با گلایه از رسانه ملی در پوشش کم و محدود حضور حماسی مردم مازندران در راهپیمایی مناسبت های مختلف ، از این رسانه خواست تا وقت و زمان بیشتری را به انعکاس تصاویر این حضور اختصاص بدهند .
در حالی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران از انعکاس کم صدا و سیما از حضور حماسی مردم استان در راهپیمایی مناسبت ها گلایه کرد که در جلسه امروز بیشترین زمان را به برنامه ریزی برای تصویربرداری و استقرار خبرنگاران و گزارشگران این رسانه اختصاص یافت .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشاردهنده : حسن فلاحتی
2096/1654
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۰۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین دستمزد کارگران به مجلس واگذار می‌شود؟

به گزارش تابناک، در روزهای اخیر صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت:«همواره برخی از اعضای شورای عالی کار از تصمیمات شورا گلگی می‌کنند، به همین منظور برای برون رفت از این گلایه‌ها بهتر این است که مجلس محترم شورای اسلامی که برآمده از آحاد مختلف جامعه است و کل ملت را نمایندگی می‌کند، حداقل دستمزد را تعیین کند.» 

اظهارات مطرح شده از سوی وزیر کار با حواشی همراه شد. به عنوان مثال نایب‌رئیس فراکسیون کارگری مجلس در این باره بیان کرد که وزیر کار نباید از تعیین دستمزد شانه خالی نکند. 

به این ترتیب تابناک، ماجرا را از صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پیگیری کرد. وی در پاسخ به این سوال که بالاخره  سپردن تعیین قیمت دستمزد کارگران به مجلس به کجا رسید؟ گفت: قرار شد به شکل مسبوق به سابقه سه جانیه گرایی درباره تعیین دستمزد کارگران تصمیم‌گیری شود.

دیگر خبرها

  • تعیین دستمزد کارگران به مجلس واگذار می‌شود؟
  • احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • ثبت بیش از ۸۴۹ هزار تردد طی تعطیلات اواسط اردیبهشت در محور‌های مازندران
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • مسابقات سوارکاری استانهای شمال کشور در ساری