Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر 21 پروژه بخش بیارجمند با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و 500 میلیون تومان افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نسل شاهوار همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر پروژه های بخش بیارجمند با حضور معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود و تعدادی دیگر از مدیران دستگاه های اجرایی و مسئولان شهر بیارجمند به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

21 پروژه عمرانی بخش بیارجمند با اعتبار بیش از 7 میلیارد تومان افتتاح شد

محمد رضا هاشمی معاون استاندار سمنان و فرماندار شهرستان شاهرود در آیین افتتاح پروژه های بخش بیارجمند به خبرنگاران گفت: 21 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و 500 میلیون تومان در بخش بیارجمند افتتاح شد.

وی اظهار کرد: همچنین عملیات اجرایی دو پروژه با اعتباری نزدیک به 13 میلیارد ریال نیز طی این ایام در بخش بیارجمند آغاز شد.

فرماندار شهرستان شاهرود بیان کرد: اجرای آسفالت سرد در محور بیارجمند – بردسکن با اعتبار 7 میلیارد ریال و آغاز عملیات اجرایی نهالکاری آبیاری و مراقبت ( بیابانزدایی) – دستجرد با اعتبار 6 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 300 هکتار پروژه هایی است که عملیات اجرایی آنها در دهه فجر سال جاری آغاز و در سال 97 به بهره برداری خواهد رسید.

دیوار ساحلی شهر بیارجمند با اعتبار 25 میلیارد ریال احداث شد

روح الله کریمی بخشدار بیارجمند در آیین افتتاح پروژه های این بخش در گفتگو با خبرنگاران گفت: نصب تابلو نامگذاری معابر، احداث بوستان روستایی شامل (سرویس بهداشتی و نماز خانه) و تامین روشنایی بلوار ورودی روستا  در روستای احمد آباد توسط دهیاری روستا با اعتبار یک میلیارد و 150 میلیون ریال، جدول کشی و زیر سازی و آسفالت ورودی روستا و جدول کشی و زیر سازی و آسفالت گلزار شهدا در روستای خانخودی با اعتبار یک میلیارد و 700 میلیون ریال در روستای خانخودی از جمله پروژه های دهیاری های بخش بیارجمند است که طی دهه فجر به بهره برداری رسید.

وی اظهار کرد: جدول کشی و زیبا سازی ورودی روستا و زیرسازی و آسفالت خیابان با اعتبار 800 میلیون ریال در روستای زمان آباد و بهسازی و آسفالت روستای قلعه بالا با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون ریال از دیگر پروژه هایی است که در بخش بیارجمند توسط دهیاری روستاهای زمان آباد و قلعه بالا انجام و به بهره برداری رسید.

بخشدار بیارجمند بیان کرد: روکش آسفالت محور بیارجمند – خانخودی با اعتبار 14 میلیارد ریال و تعریض 58 دستگاه پل در محور بیارجمند – خانخودی با اعتبار 9 میلیارد و 500 میلیون ریال با اعتبار دو میلیارد ریال از پروژه های راه و ترابری در بخش بیارجمند است که امروز با حضور مسئولان افتتاح شد.

کریمی افزود: همچنین احداث دیوار ساحلی شهر بیارجمند با اعتبار 25 میلیارد ریال، پروژه آسفالت معابر و زیرسازی با اعتبار 12 میلیارد و 500 میلیون ریال و بهسازی پارک بیارجمند با اعتبار 6 میلیارد ریال از پروژه هایی است که توسط شهرداری بیارجمند در این شهر انجام و به بهره برداری رسید.

یک میلیارد و 900 میلیون ریال برای پروژه های جهاد کشاورزی بخش بیارجمند هزینه شد

محمد رضا قاسمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شاهرود نیز در گفتگو با خبرنگاران تعداد پروژه های جهاد کشاورزی در بخش بیارجمند را دو پروژه عنوان کرد و گفت: برای این دو پروژه در مجموع بیش از یک میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که 900 میلیون ریال آن از محل اعتبارات ملی تامین هزینه شده است.

وی اظهار کرد: قنات شور مزه دستجرد با حفر 3حلقه میل چاه جدید و ریزش برداری و پینه برداری با مجموع اعتبار 600 میلیون ریال و استخر ذخیره آب گروه مشاع صالحین (خوارتوران-صالح اباد) با ظرفیت هزار و 250 متر مکعب و اعتبار 460 میلیون ریال پروژه های جهاد کشاورزی در بخش بیارجمند بودند که به بهره برداری رسید.

رضا نقی زاده رئیس اداره امور عشایری شهرستان شاهرود در آیین افتتاح پروژه های بخش بیارجمند شاهرود در گفتگو با خبرنگاران در خصوص 3 پروژه عمرانی این اداره در بخش بیارجمند گفت: بهسازی چشمه ، انتقال آب و مرمت استخر تجور خوارتوران با اعتبار 220 میلیون ریال، مرمت و نوکنی قنات دوچاه بیارجمند با اعتبار 190 میلیون ریال، مرمت و نوکنی چاه مالداری چاه گردنه رضاآباد خوارتوران با اعتبار 86 میلیون ریال پروژه های این اداره در بخش بیارجمند است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۳۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است

امیر برومند در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ۱۸۸ طرح هادی روستایی با اعتبار هزار و ۴۱۴ میلیارد ریال در استان بوشهر در حال اجرا است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: از این تعداد، ۳۸ طرح هادی با اعتبار ۳۳۷ میلیارد ریال از محل عوائد حاصل از فروش زمین‌های روستایی، ۹۰ طرح هادی با اعتبار ۸۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای که معادل ۶۵ درصد تخصیص از اعتبارات ابلاغ شده سال جاری و آسفالت معابر به مساحت ۱۶۰ هزار مترمربع در ۶۰ روستا با اعتبار ۲۴۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات قیر رایگان و با مشارکت دهیاری‌ها در حال اجرا هستند.

وی یادآور شد: سال گذشته ۱۴۵ طرح هادی روستایی از محل اعتبارات تملک دارایی با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال در استان بوشهر اجرا شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر آسفالت ۸۳۵ هزار متر مربع معابر روستایی استان به طول ۱۰۴ کیلومتر در سال گذشته را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این طرح‌ها با اعتبار ۵۱.۷ میلیارد تومان از محل قیر رایگان در قالب ۱۰۳ روستا با مشارکت دهیاری‌ها اجرا شده است.

برومند اجرایی شدن ۱۰۸ طرح هادی به مساحت ۱۵۶ هزار متر مربع در روستاها را از فعالیت‌های بنیاد مسکن استان بوشهر در سال گذشته دانست و بیان کرد: این طرح‌ها که شامل زیرسازی، ایجاد جدول، آسفالت، سنگ فرش معابر، و ساخت پیاده‌رو است با اعتبار ۴۷۰ میلیارد ریال اجرا شد.

کد خبر 6091193

دیگر خبرها

  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده