Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲۱۶ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا به صورت متمرکز امروز با حضور معاون استاندار گلستان در کلاله افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد. ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کلاله، محمد حمیدی فرماندار کلاله ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح‌های دهه فجر به صورت متمرکز با حضور ربیعی معاون استاندار در سالن فرهنگ و ارشاد کلاله اظهار داشت: امروز 216 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا به صورت متمرکز امروز در کلاله افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان کلاله افزود: برای این طرح‌ها در شهرستان کلاله 38 میلیارد و 150 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

حمیدی تصریح کرد: مهم‌ترین طرح‌های عمرانی، گازرسانی به 5 روستا با 3 میلیارد و 30 میلیون تومان هزینه است، که یک‌هزار و 81 خانوار را از این نعمت خدادادی برخوردار می‌کند.

فرماندار کلاله اظهار کرد: با افتتاح این طرح‌های گازرسانی، 95 درصد جمعیت شهرستان کلاله از گاز طبیعی بهره‌مند شدند و اکنون تنها 8 روستا بدون گاز باقی می‌ماند که باید برای رفع این موضوع تدبیری کرد. سیلوی 20 هزار تنی با هزینه 5 میلیارد تومان، توسعه برق روستایی و افتتاح کتابخانه شماره 2 عمومی کلاله با 550 میلیون تومان هزینه از دیگر طرح‌های افتتاحی این شهرستان است.

فرماندار کلاله اظهار داشت: پروژه‌های افتتاحی شهرستان کلاله در عرصه اقتصادی نیز برای 181 نفر بستر اشتغال فراهم کرده است.

وی مهم‌ترین پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود را ساختمان مرکزی آزمایشگاه بیماری سل با زیربنای 600 مترمربع و اعتبار اولیه تخصیصی 900 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: امیدواریم این طرح‌ها زمینه یاز توسعه شهرستان کلاله باشد.

انتهای پیام/ ز

R41471/P41362/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۴۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد

۷ پروژه علمی فناوری با حضور معاون آموزشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در دانشگاه کاشان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، پیش از ظهر امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ با حضور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری ۷ پروژه شامل آزمایشگاه روانشناسی، فیزیولوژی علوم ورزشی، مرکز نوآوری علوم انسانی و خانه خلاق علوم انسانی، کلینیک حقوق، خانه سلامت، مرکز توانمندسازی اجتماعی و مرکز بین المللی سازی علوم انسانی افتتاح شد.

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز استاد تجلیل از اساتید سرآمد کشوری دانشگاه کاشان و عملیاتی شدن خوابگاه متاهلی «خیرساز» در زمینی به مساحت هزار مترمربع با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان به ظرفیت ۱۲۰ دانشجوی مجرد و ۲۴ زوج دانشجوی متأهل در دانشگاه کاشان به زمین زده شد.

کد خبر 750875

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • ربایندگان «یسنا» به جرم خود اقرار کردند
  • لحظه دیده شدن یسنا از دریچه دوربین نصب شده بر روی کایت
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله