Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاري صداوسيما ، مهندس نعمت زاده با اعلام این مطلب گفت: ۲۲ بهمن یکی از شاخص ترین مناسبت های ملی و انقلابی ایران محسوب می شود و همه ما به عنوان میراث داران انقلاب وظیفه داریم تا ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی را با برگزاری یادمان ۲۲ بهمن و تصویرسازی و تداعی خاطرات شیرین روزهای پر التهاب انقلاب برای شهروندان و نسل‌ های قدیم و جدید روایت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار کهریزک در ادامه افزود: به همین منظور در راستای برگزاری باشکوه آیین جشن ۲۲ بهمن، فضاسازی شهر با حال و هوای انقلاب، میزبانی از شرکت کنندگان در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن کمیته مدیریت شهری و فضاسازی دهه فجر تشکیل و جلسات متعددی پیرامون تقویت ظرفیت‌های شهری جهت برگزاری آیین باشکوه ۲۲ بهمن برگزار شده است.
وی به عنوان رییس کمیته مدیریت شهری و فضای سازی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهر کهریزک اظهار داشت: در آخرین جلسه این کمیته که با حضور دکتر عفتی ، مشاور شهردار ، نایب رییس شورای شهر، فرمانده حوزه بسیج ، رییس پلیس راهور، رییس کلانتری۱۷۰ ، مدیر واحد روابط عمومی و مسئول آتش نشانی شهر کهریزک و سایر مسئولین شهرداری برگزار شد،  موضوعات متعددی جهت مناسب سازی فضای عمومی شهر ، افزایش امنیت شهر و ارائه خدمات بهینه به شهروندان مطرح و بر اساس پیشنهادات مطرح شده از سوی اعضای کمیته، مصوب شد.
مهندس نعمت زاده خاطرنشان کرد: بر اساس پیشنهاد مدیر واحد روابط عمومی و اعلام همکاری حوزه بسیج شهر کهریزک، مقرر شد در شب ۲۲ بهمن مراسم نورافشانی با نظارت واحد آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کهریزک اجرا شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در ادامه این جلسه بنا به پیشنهاد اعضای کمیته، مقرر شد که از ظرفیت‌های ادارات، تشکل های مردم نهاد و.... جهت برپایی برنامه های فرهنگی و اجتماعی در روز ۲۲ بهمن استفاده شود تا باری دیگر شاهد حماسه حضور خودجوش شهروندان و مسئولان شهر در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن باشیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۶۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن‌سازی درختان خطر آفرین در اصفهان

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: در پی سقوط درختان خطرآفرین در فروردین و اردیبهشت سال جاری، این سازمان نسبت به رفع مشکل درختان خطر آفرین اقدام کرده است.

مجتبی حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به افزایش میزان سقوط درختان خشک در شهر اصفهان اظهار کرد: سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری این کلان‌شهر برای پیشگیری از هرگونه حادثه جانی و مالی در روزهای تعطیل اقدام به ایمن‌سازی خیابان‌ها، حذف و اصلاح درختان خطرآفرین کرده است.

وی افزود: در پی سقوط درختان خطرآفرین در فروردین و اردیبهشت سال جاری، سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان نسبت به رفع مشکل درختان خطر آفرین اقدام کرده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تصریح کرد: رسالت سازمان پارک‌ها نگهداری از میراث چندین ساله اصفهان است.

حق‌شناس با اشاره به درختان با تاج سنگین بیان کرد: مسئولان تلاش کردند در صورت سلامت درخت برای حفظ آن، تنها شاخه یا دستک‌های خطر آفرین و مزاحم را حذف کنند.

وی خاطرنشان کرد: درختان خشک با سقوط احتمالی روبه‌رو هستند و باید قبل از هرگونه حادثه جانی و سقوط بر خودرو نسبت به رفع خطر آن‌ها اقدام شود؛ درختان مسن نیز که به سن بهره‌برداری رسیده‌اند، در سطح شهر شناسایی شده‌اند و با تأیید کمیسیون حفظ و گسترش، در حال ایمن‌سازی هستند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان ادامه داد: ایمن‌سازی درختان به دلیل خلوت بودن شهر در روزهای تعطیل انجام شده‌است تا به آسانی از هرگونه حادثه جانی و سقوط بر خودرو جلوگیری شود.

کد خبر 750971

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز برای سال جاری در منطقه ۲
  • ایمن‌سازی درختان خطرآفرین در اصفهان
  • ایمن‌سازی درختان خطر آفرین در اصفهان
  • برگزاری جشن کارگری شهرداری سمنان با نام «سپاس کارگر»
  • تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • مراحل برخورد با افراد بی‌حجاب بر اساس لایحه عفاف و حجاب
  • حکم 10 ساله محرومیت هوادار سپاهان؛ رسیدگی قضایی به تخلف در دادسرا
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد