Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛منصوری در آیین برگزاری جشن انقلاب در روستای آب باریکی با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای اطلاع رسانی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است ،اظهارکرد: علیرغم مشکلات و توطئه های دشمن،موتور توسعه و پیشرفت ایران اسلامی هیچگاه متوقف نشده و به برکت انقلاب اسلامی، امروزه در بسیاری از حوزه ها به پیشرفت و توسعه دست یافته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود:در حالیکه در گذشته فقط یک مرکز بهداشتی و درمانی در مرکز شهرستان وجود داشته است امروزه فقط در بخش مرکزی ۵ مرکز بهداشتی و درمانی و ۲۶ خانه بهداشت در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

 بخشدار مرکزی کوهدشت تصریح کرد: در همین ایام الله دهه فجر ۴ خانه بهداشت در روستاهای هرین خلیفه ، سرچشمه ضرونی ، دیالی و پشت باغ ضرونی با اعتباری بالغ بر ۵میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

 به گفته منصوری تعداد ۴۷ روستا در دهستان کوهدشت جنوبی گازرسانی شده اند، گازرسانی به ۳۴ روستای دهستان گل گل نیز در سال جاری آغاز و ان شاءالله در نیمه اول سال ۹۷ به بهره برداری خواهد رسید، عملیات گازرسانی به روستاهای دهستان کوهدشت شمالی نیز در سال آینده آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: در ایام الله دهه فجر و در روزهای آینده ، کلنگ گازرسانی به روستای تنگ قلعه با حضور مسئولین بر زمین زده خواهد شد واقدامات لازم برای گازرسانی به روستای قبر موسی انجام و پروژه در شرف مناقصه جهت واگذاری به پیمانکار قرار دارد.

منصوری یادآورشد:  در حوزه برق رسانی روستایی، تمام روستاهای بالای ۱۰ خانوار در بخش مرکزی از نعمت برق برخوردار گشته اند.

 وی ادامه داد: در همین روستای آب باریکی تمام زیرساخت ها از جمله راه ارتباطی مناسب، برق، آب آشامیدنی، تلفن، گاز و ... فراهم و از محل اعتبارات دهیاری ۱۳۴۶متر جدول کانیوا، ۱۵۴۳متر جدول نهری، ۶۳۵متر جدول کتابی، ۱۰۰ متر کانال سنگی احداث گردیده و با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۱۰۰۰۰ متر مربع از معابر این روستا آسفالت گردیده است.

بخشدار مرکزی کوهدشت گفت:  در سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی نیز  ۲۴۲ طرح اشتغالزایی کمیته امداد با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان، ۳ طرح صنعتی تولید مواد شوینده و درب های ضد سرقت با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان و همچنین ۸ واحد مسکن مدد جویان بهزیستی با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۶۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، این مرکز درمانی با سرمایه گذاری خیرسلامت احداث شده است.
خانه بهداشت خوزنان، علاوه بر جمعیت هزار و 200 نفری، اهالی روستاهای ابراهیم آباد، صَمغ آباد، قاضی کلایه و کَذَلَک را هم پوشش می دهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد