Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران گفت: تصمیمات جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران تنها از طریق روابط عمومی استانداری تهران و صدا و سیما منتشر خواهد شد.

استاندار تهران درباره برگزاری جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران گفت: احتمالا جلسه این کمیته عصر امروز برگزار خواهد شد.

محمدحسین مقیمی گفت: قطعا اخبار مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران پس از برگزاری جلسه امروز عصر از طریق خبرگزاری‌ها و سیمای جمهوری اسلامی ایران به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انتشار هر گونه اخبار در خصوص تعطیلی مدارس و یا دیگر تصمیمات کمیته اضطرار آلودگی هوا در فضای مجازی و برخی سایت‌ها صحیح نیست و تصمیمات این کمیته تنها از طریق روابط عمومی استانداری تهران و صدا و سیما منتشر خواهد شد.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۶۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست کمیته بدوی انضباطی فدراسیون بسکتبال

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نشست کمیته بدوی انضباطی فدراسیون بسکتبال با حضور ۶ نفر از اعضا برگزار شد.

نشست نخست با دعوت از سرپرست باشگاه مهرام برای رسیدگی به عدم وجود یگان ویژه در مرحله نیمه نهایی بازی سوم مسابقه مهرام و شهرداری گرگان برگزار شد. با عنایت به نامه ارسالی شماره ۱۱۰/د/۲۴۴/۱۴۰۳ مورخ ۱۴۰۳/۱/۲۹ سازمان لیگ، رای اتخاذ شده تذکر کتبی مبنی بر رعایت شیوه نامه و آئین نامه‌های ابلاغی سازمان لیگ است.

نشست دوم با دعوت از سرپرست تیم ذوب آهن اصفهان مهدی صفری جهت رسیدگی به پخش کلیپ در فضای مجازی که باعث بی نظمی در مسابقات شده بود، برگزار شد. با توجه به مشخص شدن فرد خاطی رای اتخاذ شده به شرح زیر است:

۱ – با توجه به اقرار مبنی بر اقدام تخلف مذبور توسط مشارالیه، تخلف وی محرز و سروش فدایی مدیر رسانه باشگاه ذوب آهن اصفهان محروم تا پایان فصل مسابقاتی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ و مبلغ ۴۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال جریمه نقدی باشگاه ذوب آهن اصفهان به علت عدم نظارت از سوی باشگاه به خروجی مدیر رسانه در فضای مجازی.

جلسه سوم با دعوت از بازیکنان گاز تهران حسن رضایی، محمد اجاقی و کادرفنی وحید عامری جهت رسیدگی به حواشی مسابقات لیگ دسته یک ملی آقایان سال ۱۴۰۲ به میزبانی آسا میناب برگزار شد. با عنایت به گزارش ناظر و نماینده سازمان لیگ مسابقه با رفتار نا‌متعارف نسبت به داوران و رفتار نا‌مناسب که باعث بی‌نظمی در سالن مسابقه شد، رای اتخاذ شده به شرح زیر است:

۱ – حسن رضایی به استناد (بند ۵ ماده ۷ آئین نامه) دو جلسه محرومیت قطعی از حضور در مسابقات ورزشی و مبلغ ۳۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال جریمه نقدی.

۲ - وحید عامری به استناد (بند ۵ ماده ۷ آئین نامه) دو جلسه محرومیت قطعی از حضور در مسابقات ورزشی و مبلغ ۳۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال جریمه نقدی.

۳- محمد اوجاقی به استناد (بند ۵ ماده ۷ آئین نامه) یک جلسه محرومیت تعلیقی از حضور در مسابقات ورزشی و مبلغ ۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال جریمه نقدی.

جلسه چهارم با دعوت از سرمربی عقاب تهران علی شاکری جهت رسیدگی به حواشی مسابقات لیگ دسته یک ملی آقایان سال ۱۴۰۲ به میزبانی پالایش نفت اصفهان شد. با عنایت به گزارش ناظر و نماینده سازمان لیگ مسابقه بارفتار نا‌متعارف نسبت به داوران که باعث بی‌نظمی در سالن مسابقه شد، رای اتخاذ شده به شرح زیر است:

۱- علی شاکری به استناد (بند ۵ ماده ۷ آئین نامه) یک جلسه محرومیت تعلیقی از حضور در مسابقات ورزشی و مبلغ ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال جریمه نقدی

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست کمیته بدوی انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • تهران از ابتدای امسال چند روز هوای پاک داشته است؟
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • اهواز رکورددار آلودگی هوا / شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق