Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-28@21:29:37 GMT

دیرکرد جرایم رانندگی سال ۹۶ بخشیده شد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۵۹۶۶۴

سرهنگ محمد ترحمی در گفتگو با ایسنا در این باره گفت: با تصویب نمایندگان مجلس جریمه دو برابری دیرکرد جرایم رانندگی تا پایان سال ۹۶ مورد بخشش قرار گرفت و بر این اساس از زمان اجرایی شدن بودجه سال ۹۷ این بخشودگی‌ها نیز اعمال شده و رانندگان می‌توانند تا پایان آذرماه سال آینده از این بخشودگی‌ها بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه احتمالا امسال آخرین سالی خواهد بود که این بخشودگی اعمال می‌شود، افزود: برابر ماده ۵ قانون تخلفات رانندگی پس از جریمه، تا ۶۰ روز مهلت برای اعتراض به آن وجود دارد و اگر فردی طی این مدت دو ماهه نسبت به پرداخت جریمه خود اقدام نکند جریمه‌اش دو برابر خواهد شد.

سرهنگ ترحمی با بیان اینکه این بخشودگی مربوط به اصل جریمه نبود و تنها جریمه دو برابری آن بخشیده می‌شود، گفت: جرایم الصاقی، تسلیمی و خودداری‌ها جزو جرایمی است که در حال حاضر مشمول افزایش دو برابری جریمه دیرکرد می‌شود.

معاون حقوقی پلیس راهور ناجا با بیان اینکه این بخشودگی فعلا اجرایی نشده است، درباره زمان اجرای آن نیز گفت: با اجرایی شدن بودجه سال ۹۷ که احتمالا از سال آینده است این بخشودگی‌ها نیز اعمال خواهد شد.

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۹۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، دادستان سبزوار درمراسم نذر هشتم سبزوار که در مسجد الغدیر سبزوار برگزار شد گفت: این زندانیان با کمک خیران و نمازگزاران با مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان از زندان رهایی یافتند و ستاد دیه استان نیز در این قضیه کمک و یاری کرد.

صابری افزود: از سال گذشته تاکنون حدود ۲۲۰ زندانی جرایم مالی در قالب طرح نذر هشتم و به نیت امام رضا (ع) از زندان سبزوار با کمک خیران و نمازگزاران مساجد سبزوار از زندان رهایی یافته اند که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • چرا مجازات "تشهیر" برای مجرمان خشن به کار گرفته نمی‌شود؟
  • چرا مجازات تشهیر برای مجرمان خشن به کار گرفته نمی‌شود؟
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • سید حسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر بخشیده می‌شوند؟
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!