Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار همدان با تأکید بر لزوم ایجاد اشتغال روستایی گفت: باید کاری کرد که فرد روستایی در روستا و به همین دلیل بخش عمده‌ای از اعتبارات اشتغال به روستاها اختصاص می‌یابد. ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کبودراهنگ محمد ناصر نیکبخت عصر امروز در جشن گازرسانی به روستاهای کبودراهنگ اظهار داشت: امروز افتخار داریم که به عنوان خدمتگزار مردم، آخرین روستاهای استان را گازرسانی کرده و به ولی نعمتان خود، خدمت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در جمع مردم روستای ایلانلو بخش گل تپه کبودراهنگ افزود: آیت‌الله موسوی اردبیلی پیش از انقلاب در این روستا حضور می‌یافتند و این نشان‌دهنده علاقه و فطرت دینی مردم این روستا و نقش آن‌ها در انقلاب است.

نیکبخت با تأکید بر لزوم ایجاد شغل برای جوانان روستا بیان کرد: یک‌هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال‌زایی مصوب شده که بخش عمده‌ای از آن مربوط به اشتغال روستایی است.

وی گفت: اگر محیط زیست، اولویت اشتغال روستایی را منطقه صنعتی اعلام کرده، هماهنگ شود تا این اشتغال در روستاها ایجاد شده و فرد روستایی در روستا بماند.

استاندار همدان با قدردانی از مدیر عامل و کارکنان شرکت گاز برای گازرسانی به همه روستاهای استان مطرح کرد: امروز همه روستاهای بالای 20 خانوار کبودراهنگ از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ششمین روز از دهه فجر 6 روستای باقیمانده شهرستان کبودراهنگ دارای گاز شده و جشن گازرسانی به صورت نمادین در روستای اینانلو برگزار شد.در 6 روستای محمود آباد، دالیجو، جگنلو، کهریز بابا حسین، علی آباد و ایلانلو 29 هزار و 657 متر شبکه پلی اتیلن اجرا شده و میزان خط تغذیه فولادی اجرا شده نیز 15 هزار و 313 متر است.
در این روستاها با نصب 459 عدد انشعاب 515 خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شده و این کار با 37 هزار و 698 میلیون ریال اعتبار انجام شده است.

انتهای پیام/ش

R41405/P1377/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۰۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه

محمدحسن یحیی نژاد مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز مازندران گفت: با اتمام عملیات گازرسانی و تست مقاومت و نشتی به خطوط لوله، گاز ۶ روستای بخش ولوپی شهرستان سوادکوه تزریق شد.

او افزود: برای گازرسانی به این ۶ روستا در مجموع ۷۷ هزار و ۷۵۰ متر شبکه گذاری اجرا شده است.

یحیی نژاد پروژه گازرسانی به ۶ روستای بخش ولوپی شهرستان سوادکوه را شامل دراسله، گرمخانی، شش رودبار، کنگل بن، گلناب دره و میانرود ذکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • روستایی که سهم لک‌لک‌ها شد
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند