Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اینتر صحبت هایش را با کوریره دلا سرا تکذیب نکرد اما گفت فکر نمی کند حرف خاصی زده باشد. 

طرفداری - روز گذشته کوریره دلا سرا، گفتگوی لوچانو اسپالتی با هواداران رم را در بیرون یک رستوران منتشر کرد که با واکنش های متفاوتی روبرو شد. اسپالتی در آن گفتگو گفته بود جیمز پالوتا قصد داشته بازیکنانش را بفروشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتگوی اسپالتی را با هواداران رم اینجا بخوانید. وی همچنین گفته بود:

اینتر نمی خواهد پول خرج کند و محیط اینتر گاهی یک قدم تا دیوانگی فاصله دارد، مثل رم!

اسپالتی در بخشی از صحبت هایش گفته بود توتی دیگر نمی توانست بدود و با وجود یوونتوس، رم و اینتر نمی توانند حتی یک لوبیا ببرند. به گزارش فوتبال ایتالیا، امروز عصر اسپالتی در مورد مصاحبه جنجالی اش به خبرنگاران گفت:

زمانی که هواداران مرا در خیابان نگه دارند، اگر با رفتار خوب جلو بیایند، صبر می کنم و با آنها صحبت می کنم. ما در مورد برخی مشکلات صحبت کردیم. من دیدم برخی از هواداران رم آن بیرون منتظر من هستند. بیرون از رستوران کمی صحبت کردیم و عکس گرفتیم. 

تعداد زیادی از هواداران رم آنجا بودند. بنابراین فکر نمی کنم من حرف خاصی زده باشم. شما باید به طور ویژه لغات را بررسی کنید. حرف های من با چیزهایی که در کنفرانس خبری گفته ام، فرق چندانی نداشت. اگر کسی بخواهد آن صحبت ها را با جزئیات بیشتر بررسی کند، می توانیم در این مورد صحبت کنیم. فکر نمی کنم حرف بدی زده باشم اما اگر دوست دارید به من حمله کنید، آن کلمات می تواند بد برداشت شود. 

شکی وجود ندارد که گروه سونینگ (مالک اینتر) پارامترهای خاصی را در نقل و انتقالات در نظر می گیرد اما نمی خواهیم در حال حاضر آن ها را کشف کنیم. من گفتم "جو ناراحت کننده" در اینتر وجود داشت زیرا ترس آن وجود دارد که دوباره اشتباهات گذشته تکرار شود. من باید راهی پیدا کنم تا تیم را دوباره بالا ببرم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۰۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر می‌خواهید وزن کم کنید، شام را زودتر بخورید (فیلم)



منبع:پیج dr.neurosafari

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تست پله برای تعیین میزان سلامت قلب: ۶۰ پله را در چند ثانیه بالا می روی؟ (فیلم) چه زمانی باید از کاهش وزن‌ تان بترسید؟ (فیلم) ۳۴ مورد از خواص نارگیل برای سلامت بدن (فیلم)

دیگر خبرها

  • کشف جنجالی: مهاجم فارست هوادار سیتی بود!
  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • حمله ماتئوس به هوینس: این چه وقت حرف زدنه!
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • توضیح گلر جوان پرسپولیس درباره شوت عبدالکریم!
  • اظهارات جنجالی دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد! / پرونده باز است
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • اگر می‌خواهید وزن کم کنید، شام را زودتر بخورید (فیلم)