Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@21:37:01 GMT

درخواست علی پروین از جادوگر

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۶۲۱۲۷

درخواست علی پروین از جادوگر

عصر روز جمعه علی کریمی سرمربی تیم سپیدرود رشت پس از بازی تیمش مقابل تیم استقلال خوزستان، در نشست خبری به شدت از برنامه‌ی نود و مجری این برنامه عادل فردوسی‌ور انتقاد کرد  و سپس با عصبانیت لوگوی این برنامه را پرتاب کرد.

انتقاد کریمی به نود این بود که چرا برنامه‌ی نود مشکلات داوری بازی‌های تیم سپیدرود را نشان نمی‌دهد و بررسی نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی در روزهای بعد هم در کانال تلگرامی خود چندین بار از فردوسی‌پور انتقاد کرد.

فردوسی‌پور در برنامه‌ی این هفته‌ی نود به این اقدام کریمی واکنش نشان داد و با بیان دلایلی که اثبات می‌کرد انتقاد کریمی وارد نیست و برنامه‌ی نود مشکلات تیم کریمی را بررسی کرده است، گفت علی کریمی با این کار خود به 30-40 میلیون مخاطب برنامه‌ی نود بی‌احترامی کرده است.

علی پروین بازیکن، کاپیتان و مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس تهران، کریمی را به آرامش دعوت کرد و گفت مشکلات داوری همیشه در فوتبال بوده و با توجه به اینکه کریمی تازه به عرصه‌ی مربیگری وارد شده، اگر بخواهد موفق شود باید سعه‌ی صدر داشته باشد. 

 

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۲۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جادوگر، پادشاه و تانک!

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در ادامه آمده است.

به گزارش ایسنا، قهرمان سابق المپیک گفت: پیش بینی مدال المپیک سخت است اما ورزشکاران ما شبانه روزی تمرین می‌کنند تا بتوانند وزنه‌های خوبی بزنند بنابراین باید حمایت شوند و به آنها روحیه داده شود.

حسین رضازاده در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی حضور وزنه‌برداری با دو سهمیه در المپیک ۲۰۲۴ پاریس بیان کرد: رضا دهدار در حرکت یک‌ضرب جام جهانی تایلند عالی کار کرد و با توجه به اینکه وزنه‌بردار دوضرب زنی است، فکر می‌کردیم سهمیه را بگیرد اما حیف شد. در حال حاضر نفر یازدهم رنکینگ المپیک است و امیدواریم بتواند جایگزین شود هر چند که سخت است. در حال حاضر دو سهمیه در دسته ۸۹ کیلوگرم و فوق سنگین داریم.

پرسپولیس و نساجی بدون حضور بانوان

با تصمیم شورای تامین استان مازندران بانوان نمی‌توانند در ورزشگاه تماشاگر دیدار تیم‌های نساجی و پرسپولیس باشند.

تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت. با تصمیم شورای تامین استان مازندران بانوان تماشاگر نمی‌توانند در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این تصمیم برای دیدار نساجی برابر استقلال هم اتخاذ شده است.

جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و انجام صحبت‌های غیرمسئولانه ۲ میلیارد تومان جریمه شد.

عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

تانک روس قهرمان شد و غش کرد! + ویدیو

عبدالرشید سعدالله‌یف بعد از کسب قهرمانی در روسیه، عنوان کرد در صورت حضور در المپیک، برای کسب بهترین نتیجه تلاش خواهد کرد. البته او پس از مسابقه فینال در بیرون تشک از حال رفت.

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور روسیه با برگزاری دیدارهای نهایی ۶ وزن المپیکی برگزار شد و در وزن ۹۷ کیلوگرم عبدالرشید سعدالله‌یف توانست به عنوان نخست برسد. البته او که در فینال ۴-۰ از علیخان جبراییلوف عقب افتاده بود و به سختی پیروز شد، به دلیل فشار زیادی که تحمل کرد، پس از مسابقه در کنار تشک از حال رفت و دقایقی روی زمین دراز کشیده بود.

الکلاسیکوی تقلبی!

اتفاقات چند سال اخیر میان دو تیم سپاهان و پرسپولیس به اوج خود رسیده و حاشیه و تنش جای برگزاری دیدارهای باکیفیت را گرفته است.

دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید. عملکرد ضعیف هر دو تیم مدعی قهرمانی در این دیدار مورد انتقاد کارشناسان و پیشکسوتان مختلفی قرار گرفت. بیش از عملکرد کیفی بازیکنان حواشی خارج از زمین در روزهای اخیر مورد توجه قرار گرفته است. توهین و رفتار ناشایست برخی هواداران روی سکو باعث افزایش تنش میان دو تیم شد؛ تنشی که همواره میان دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس و هواداران آن‌ها وجود داشته است.

دوری زارع از تمرینات به دلیل عفونت چشم+ عکس

امیرحسین زارع به دلیل عفونت از ناحیه چشم چند روزی است که از تمرینات دور است.

امیرحسین زارع قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد جهان و دارنده مدال برنز المپیک، به دلیل عفونت چشم، نتوانسته تمرینات مدنظر خود و کادر فنی را طی روزهای گذشته دنبال کند.

خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟/ اولین پیشنهاد مربیگری به جادوگر رسید

مدیران تیم کشتی ایالت اوکلاهاما با دیوید تیلور دارنده مدال طلای المپیک، درباره حضور در این تیم مذاکره کردند. دیوید تیلور به عنوان گزینه اول هدایت تیم کشتی اوکلاهاما در نظر گرفته شده است که این می‌تواند به منزله پایان دوران کشتی این کشتی گیر پرافتخار باشد که چندین طلای جهانی و المپیک را به دست آورده است.

به گزارش سایت Flo Wrestling، مدیران تیم کشتی ایالت اوکلاهاما و دیوید تیلور از اواخر هفته گذشته در مورد مربیگری دیوید تیلور در این تیم با هم در ارتباط بودند و مذاکراتشان را شروع کردند.

نکونام: ما تلاشمان را می‌کنیم، نتیجه دیگر تقدیر ماست/ نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از بازی با ذوب‌آهن گفت: بهترین عملکرد را باید در هر بازی داشته باشیم بعدش هر اتفاقی که بیفتد تقدیر ماست.

جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال استقلال، در نشست خبری پیش از بازی مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: هیچ بازی‌ای تا پایان فصل برای ما راحت نیست. پنج بازی داریم و باید با تمام تمرکز، تلاشمان را بکنیم تا به موفقیت برسیم. می‌دانیم کجای بازی هستیم و چه می‌خواهیم تا شرایط را کنترل کنیم و به پیروزی برسیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جادوگر، پادشاه و تانک!
  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • جایزه نوبل ادبی باید به فردوسی تعلق می‌گرفت
  • بنیاد حکیم طوس راه اندازی خواهد شد/ ساخت فیلم و مستند درباره فردوسی در دستور کار است
  • توان علمی دانشگاه فردوسی مشهد باید به حل مشکلات کمک کند
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • اندروید یا iOS ؟ کدام سیستم عامل امن‌ترین قلمرو را دارد؟
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • نفرین محمد پنجعلی پشت سر دو کاپیتان پرسپولیس!
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد