Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@02:32:49 GMT

شکايت از وزير سعودي به دستگاه قضايي لبنان

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۶۲۵۰۳

شکايت از وزير سعودي به دستگاه قضايي لبنان

خبرگزاري آريا - خبرگزاري ملي لبنان از اعلام وصول شکايت عليه «ثامر السبهان» وزير مشاور سعودي در امور کشورهاي خليج فارس به دستگاه قضايي لبنان خبر داد.
به گزارش بامداد چهار شنبه پارس تودي، مقام هاي قضايي لبنان اعلام کردند که اين شکايت 31 ژانويه از طرف وکيل «نبيه عواضه» اسير آزادشده لبناني از بند رژيم صهيونيستي به دستگاه قضايي لبنان تقديم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وکيل «نبيه عواضه» از ثامر السبهان به جرم «ايجاد تنش بين لبناني ها» و «فراخواندن لبناني ها براي درگيري» و «ايجاد مزاحمت در روابط لبنان با يک کشور خارجي» شکايت کرده است.
گفته مي شود شکايت از السبهان به مرحله اجرا درآمده و قرار است دادگاه مربوطه موعدي را براي فراخواندن السبهان تعيين کند.
ثامر السبهان چند ماه پيش در اظهارنظرها و توئيت هاي مختلف حملات تندي را متوجه برخي از مردم و گروه هاي لبناني به طور مشخص حزب الله لبنان کرد.
السبهان تهديد کرده بود که لبناني ها يا بايد حزب الله را انتخاب کنند يا ضد آن باشند. حزب الله لبنان نقشي اساسي در مقابله با توطئه ها و اقدامات رژيم سعودي در منطقه دارد.
استعفاي غيرمنتظره «سعد الحريري» نخست وزير لبنان در رياض (چهارم نوامبر2017) تنش ها بين رياض و بيروت را افزايش داد.
لبناني‌ها و همچنين کارشناسان معتقدند استعفاي حريري تحت فشار عربستان و با هدف ضربه زدن به حزب الله در داخل و خارج لبنان انجام شده بود.118

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۲۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند

به گزارش جام جم آنلاین، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه پادشاهی عربستان سعودی ملاقات کرد.

آخرین دیدار امیرعبداللهیان و همتای سعودی اسفند ۱۴۰۲ در جده و در جریان اجلاس فوق العاده Oic به منظور بررسی تحولات جنگ غزه انجام شد.

دیگر خبرها

  • مقام نظامی لبنانی: حمله احتمالی به رفح جبهه‌های مقاومت را شعله‌ورتر خواهد کرد
  • شکایت آموزش و پرورش از یک سریال نمایش خانگی
  • شکایت آموزش و پرورش از یک سریال‌ نمایش خانگی
  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی
  • شهادت ۲ لبنانی در حملات رژیم صهیونیستی
  • شهادت و زخمی شدن چند لبنانی در جدیدترین حملات رژیم صهیونیستی
  • لبنان پیشگام اولین اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی در جهان عرب
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزرای خارجه مصر و عربستان
  • دیدار امیرعبداللهیان و فیصل‌ بن‌ فرحان در گامبیا
  • وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند