Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه آتش‌نشانان موفق شده‌اند به منطقه منفی 4 نفوذ کنند، از پایان عملیات اطفای حریق در ساعات آینده خبر دادند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه آتش‌نشانان با زور کامل به منطقه منفی 4 نفوذ کردند، گفت: امیدواریم تا ساعاتی دیگر عملیات اطفا به‌طور کامل به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جلال ملکی درباره آخرین وضعیت عملیات در ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو گفت: این آتش از دو روز گذشته اتفاق افتاده و 46 ساعت ادامه داشته است.
او ادامه داد: در شب گذشته آتش‌نشانان ساعات پرکار و پرتلاشی را پشت سر گذاشتند. پیرو تاکتیک‌های عملیاتی مناسب کاهش شدید دما در طبقات زیرین را شاهد بودیم.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: بعد از نفوذ به طبقه منهای 3 با ادامه روش‌های اطفا در ساعت حدود 2 و نیم بامداد نیروها به طبقه منهای 4 وارد شدند اما به دلیل اینکه دود و حرارت بسیار زیاد در آن نقطه آتش‌نشانان بیش از دو دقیقه در آنجا نمی‌ماندند.
ملکی تصریح کرد: با استفاده لز فوم و آب دمای این طبقه نیز کاهش پیدا کرد. تیم‌های 3 الی 4 نفره به مدت زمان 5 دقیقه وارد طبقه منفی 4 می‌شوند.
او ادامه داد: آتش در بخش هایی از این بایگانی که در لحظات اولیه از نظرها پنهان مانده بود و در حال حاضر آتش نشانان توانستند به این بخش ها نفوذ کردند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی یادآور شد: امیدواریم اگر مشکل خاصی پیش نیاید در ساعات با کاهش حرارت در این نقاط عملیات به طور کامل به پایان برسد.
به گفته سخنگوی اورژانس کشور؛ این حادثه 16 مصدوم داشته است که همگی آتش‌نشان هستند. 5 نفر از مصدومان به مراکز درمانی منتقل و 11 نفر نیز در محل، درمان شده‌اند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۳۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد از اطفای حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت در خیابان شیرازی ۲۴ خبر داد. 

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد افزود: این حادثه در پشت بام یک ساختمان ۷ طبقه در حال ساخت به وقوع پیوست که پس از اعلام مرکز فرماندهی، بلافاصله همکاران ایستگاه یک به محل اعزام شدند.   

وی متذکر شد: همکاران آتش نشان با سرعت عمل بالایی که داشتند شیلنگ‌های آبرسانی را از  مسیر صعب العبور، به محل حریق منتقل و با کنترل شعله‌های آتش از گسترش حریق به ساختمان‌های مجاور و دیگر نقاط پیشگیری کردند.

دیگر خبرها

  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد