Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@16:24:52 GMT

برگزاری نشست فوق العاده ستاد بحران در بجستان

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۶۴۴۸۴

برگزاری نشست فوق العاده ستاد بحران در بجستان

اعضای ستاد بحران بجستان شب گذشته در راستای تسریع روند ترمیم ترکیدگی لوله اصلی آب خیابان امام خمینی(ره) نشست فوق العاده‌ای داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از بجستان‌نیوز، شب گذشته و بعد از شب شعر انقلاب بسیج هنرمندان شهرستان بجستان، امام جمعه، فرماندار و تعدادی از مسئولان بعد از خروج از مسجد ساباط در محل ترکیدگی لوله اصلی در خیابان امام حاضر شدند و بعد از ارائه گزارش توسط مسئول اداره آب و فاضلاب شهرستان بجستان فرماندار دستور نشست فوری ستاد بحران را داد و بلافاصله در محل مسجد ساباط گرد هم جمع شدند و معاون فرماندار به اعضا برگزاری این نشست خبر داد و دقایقی بعد مسئولان و متخصصین و خبره های محلی به این نشست اضافه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نشست فرماندار ضمن تاکید به اینکه باید هرچه سریعتر رفع مشکل شود، با مدیر کل آب و فاضلاب استان تلفنی در این خصوص صحبت کرد و خواست تا در راستای برطرف شدن این مشکل تا قبل از اینکه به یک بحران مبدل شود همکاری لازم با آب و فاضلاب بجستان را داشته باشند.

 

علی دانشوری، رئیس آب و فاضلاب شهری بجستان در ارائه گزارش خود از روند فعالیت برای ترمیم ترکیدگی این لوله گفت و تصریح کرد: ترکیدگی لوله در اثر نشست زمین بوده است و بعد از مطلع شدن از ترکیدگی، بلافاصله در راستای ترمیم لوله شروع به کار کردیم که متاسفانه در همان قدم اول با مشکل جدی برخورد کردیم و شیر فلکه بدلیل فرسودگی بیش از اندازه کامل بسته نمیشد و آب را نمیشد مهار کرد تا مجال ترمیم بدهد و با وجود فشار بالای آب باید حتما آب قطع می‌شد.

 

دانشوری در ادامه ابراز کرد: با این وجود، از خبره های محلی و مجرب های آب و فاضلاب کمک گرفتیم و با وجود نبودشان در منطقه مدتی طول کشید تا به بجستان برسند و متاسفانه فرسودگی شیرفلکه ها کم نبود و مانع بر سر راه ما بود و خدمات رسانی را تا حد بالایی کُند، کرد.

 

مسئول آب و فاضلاب بجستان به علت قطعی آب در برخی از مناطق پرداخت و خاطرنشان کرد: متاسفانه در اثر افت فشار در برخی مناطق آب قطع شد و امروز ما مجبور شدیم که آب را از مخزن ببندیم تا آب داخل لوله ها تخلیه شود، سعی بر این است تا صبح فردا مشکل را حل کنیم؛ اما اگر نتوانستیم این مشکل را حل کنیم از مردم خواهش داریم آب ضروری مورد نیاز خود را تامین و برای آن دسته از کسانی که با قطعی آب از هم اکنون روبرو هستند با تانکر آب رسانی می‌کنیم.

 

طی این نشست و بعد از تبادل نظر از تمام مسئولان خواسته شد تا با همکاری لازم هر چه سریعتر مشکل آب مردم را مرتفع کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۴۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد


با توجه به وقوع بارش های اخیر و هشدارهای هواشناسی،  ستاد بحران شهرستان تفتان همچنان در حالت آماده باش قرار دارد و عملیات، پاکسازی و لایروبی معابر و کانالهای هدایت آب های روان در جهت کاهش خسارات ناشی از سیلاب و آبگرفتگی معابر در حال اجرا است.

اکیپ ‌های خدمت رسانی ستاد بحران متشکل از نیروهای فعال در واحدهای عمران، خدمات شهری، فضای سبز، حمل و نقل و غیره در چند نقطه شهر و بخش های تابعه و در دو شیفت خدمت رسانی خواهند کرد.

در جلسات ستاد بحران شهرستان تفتان گره‌ها و نقاط بحرانی شهر شناسایی شده و اکیپ‌های خدمات رسان برای رفع مشکلات احتمالی آمادگی دارند.

علیرضا شهنوازان فرماندار شهرستان از شهروندان خواست در صورت وقوع هرگونه مشکلی می توانند با شماره ۱۲۵ آتش نشانی و  دفتر ستاد مدیریت بحران  شهرداری تماس بگیرند.

از شهروندان شهرستان انتظار می رود از حضور و تردد در حاشیه رودخانه ها اجتناب کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۱۳۵ چاه غیرمجاز در کرمانشاه مسدود شد
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • پساب شهری جایگزین آب مصرفی صنایع کرمانشاه شد
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • ترکیدگی لوله و هدر رفت آب در بوستان نماز دغدغه شهروند شیرازی شد + فیلم