Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@20:57:59 GMT

بسته تشویقی ساخت و ساز به مرحله سوم رسید

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۶۴۷۵۹

بسته تشویقی ساخت و ساز به مرحله سوم رسید

رییس اداره ممیزی درآمد شهرداری اصفهان از آغاز مرحله سوم و پایانی بسته تشویقی ساخت و ساز با ۲۵ درصد تخفیف ارزش افزوده تجاری و تراکم مسکونی خبر داد و گفت: شهروندان و انبوه سازان از مراحل اول و دوم بسته تشویقی ساخت و ساز استقبال کردند.

مهدی زارعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: بسته تشویقی ساخت و ساز امسال از سه دوره تشکیل شد که دوره نخست به مدت یک ماه از تاریخ ۲۹ آبان تا۳۰ آذر با ۳۵ درصد تخفیف و مرحله دوم از ابتدای دی ماه تا ۱۵ بهمن با ۳۰ درصد تخفیف ارزش افزوده تجاری و تراکم مسکونی بود که مورد استقبال سرمایه‌گذاران، انبوه‌سازان و شهروندان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بسته تشویقی ساخت و ساز می‌تواند در رونق بخشی صنعت ساخت و ساز و اقتصاد شهر تاثیر داشته باشد، تصریح کرد: دوره سوم بسته تشویقی ساخت و ساز از ۱۶ بهمن ماه آغاز شده و تا پایان اسفندماه ادامه خواهد داشت.

رییس اداره ممیزی درآمد شهرداری اصفهان گفت: تفاوت این دوره با دوره قبل این است که از مجموع تخفیف‌ها ۵ درصد کاهش یافته و ارزش افزوده تجاری و تراکم مسکونی در صورت پرداخت نقدی با ۲۵ درصد تخفیف ارایه می‌شود.

وی با اشاره به تخفیف‌های در نظر گرفته شده برای نوسازی بافت فرسوده شهر اصفهان، اظهارکرد: با توجه به اینکه ایمن‌سازی شهر به صورت متعادل و حفظ جان شهروندان از وظایف شهرداری‌ها به شمار می‌رود، در بسته تشویقی ساخت و ساز شهرداری اقدام به ارایه تخفیف۷۰ درصدی در محدوده بافت فرسوده شهر کرده است.

 زارعی با بیان اینکه محدوده بافت فرسوده شهر اصفهان مطابق با آخرین مصوبه موجود بر روی سامانه یکپارچه شهرسازی و درآمد بارگذاری شده و قابل مشاهده است، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی Esup.isfahan.ir اطلاعات ملک خود را مشاهده، ضوابط ساخت و امکان‌های موجود را بررسی و از هزینه‌های مربوط به صدور پروانه ملک خود به صورت تقریبی باخبر شوند.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۴۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری دیده نشده از هشتاد سال قبل میدان شهرداری رشت

میدان شهرداری رشت، با ساختمان‌هایی به سبک معماری اروپای شرقی مربوط به دوره پهلوی اول است که در دوره قاجار به دلیل وجود عمارات دیوانی رشت به «میدان درب دیوانی» مشهور بود.

به گزارش انتخاب، این میدان در تاریخ ۲۶ آذر ۱۳۵۶ با شمارهٔ ثبت ۱۵۱۶ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. این میدان شامل بخش اصلی شهرداری، موزه پست و ساختمان قدیمی هتل ایران است که با برج ساعت خود به عنوان نماد شهر رشت شناخته می‌شود.

میدان شهرداری رشت، با ساختمان‌هایی به سبک معماری اروپای شرقی مربوط به دوره پهلوی اول است که در دوره قاجار به دلیل وجود عمارات دیوانی رشت به «میدان درب دیوانی» مشهور بود. این میدان در تاریخ ۲۶ آذر ۱۳۵۶ با شمارهٔ ثبت ۱۵۱۶ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. این میدان شامل بخش اصلی شهرداری، موزه پست و ساختمان قدیمی هتل ایران است که با برج ساعت خود به عنوان نماد شهر رشت شناخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • چرا ‌حساب‌های شهرداری مشهد بسته شد؟
  • تزریق ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای حمل‌ونقل اصفهان
  • تخفیف موزه‌ها و اماکن تاریخی یزد به مناسبت روز معلم
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان
  • نودل برای کودکان؛ ممنوع!
  • تصویری دیده نشده از هشتاد سال قبل میدان شهرداری رشت
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف۸۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده