Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@19:00:02 GMT

مدارس سما واحد مرند هوشمندسازی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۶۴۷۸۷

مدارس سما واحد مرند هوشمندسازی شد

معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند با بیان اینکه مدارس سما این واحد هوشمندسازی شد، گفت: پیشرفت‌های متعدد عصر جدید ارتباطات، داشتن تکنولوژی‌های مدرن و پیشرفته آموزشی در مدارس از الزامات مدارس موفق و برتر است.

علی گل محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: «پیامد و نتیجه استفاده از فناوری اطلاعات و محوریت قرار گرفتن دانش در جهان امروز، تغییرات عمده‌ای است که همه فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، تجاری را تحت تاثیر قرار داده است به همین دلیل توجه به الکترونیکی کردن مدارس با اهداف مختلف آموزشی و بویژه برای آشنایی بیشتر دانش آموزان با دنیای فناوری اطلاعات، فرهنگ‌سازی و آماده کردن دانش‌آموزان کاملا ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی رضایتمندی اولیا از عملکرد مدارس از دلایل موفقیت مدارس سما مرند دانست و گفت: «استفاده از کامپیوتر در کلاس درس به عنوان ابزاری برای تدریس و تسهیل آموزش و تفهیم بهتر مطالب درسی، آماده شدن محیط برای آموزش مهارت‌های کامپیوتری؛ فرهنگ‌سازی استفاده صحیح و مفید از اینترنت بویژه برای اهداف علمی و آموزشی، همگانی کردن کار با کامپیوتر در محیط مدرسه اعم از دانش آموزان، معلمان و کادر اجرایی و حتی اولیا، فرصتی است تا دانش آموزان با بهره‌گیری و استفاده از مهارتهای کامپیوتری، تنوع و زیبایی بیشتری می‌دهد.

معاون سما واحد مرند بیان کرد: «مدارس سما مرند مجهز به اپلیکیشن مخصوص اولیا و دانش‌آموزان با امکانات آزمونهای آنلاین، کارنامه تحصیلی و نظرسنجی و مسابقات آنلاین، مسابقه ایده‌های برتر، ارزشیابی و دانلود نمونه سوالات معلمان، ارتباط مجازی با معلمان، کتابخانه و مشاوره آنلاین، نظارت بر وضعیت تحصیلی و انضباطی دانش آموز اطلاع از اخبار و فعالیت‌های مدرسه به صورت آنلاین است.»

گل محمدی گفت: «معلمان مدارس سما مرند برای آگاه‌سازی اولیا و کارکنان در خدمت اولیا بوده و برای آشنا کردن آنها با فناوری جدید مدارس در خدمت آنها هست.»

وی با توجه به تعلیم و تربیت دانش آموزان برای فعالیت و زندگی در عصر حاکمیت فناوری اطلاعات، یادآور شد: «فناوری اطلاعات بروز در جامعه و آموخته‌ها و تعلیم دانش نو در مدارس ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان و دبیران بیشتر کرده و برای یادگیری مطالب درسی و ایجاد صمیمیت بیشتر در کلاسهای درس را تقویت می دهد.»

گل محمدی بیان کرد: «با اجرای اینگونه طرحها به صورت گسترده و فراگیر برای همه دانش‌آموزان عزیز نوید بخش آموزش بهینه و پرورشی پویا و آینده‌نگر خواهد داشت.»

مجتمع مدارس سمای دخترانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند از مقطع پیش دبستانی تا مقطع دبیرستان به تعداد 245 نفر دانش آموز در ایام الله دهه فجر با حضور مسئولان ادارات و نهاد شهرستان مرند افتتاح و به بهره برداری رسید.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۴۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت

معاون وزارت آموزش و پرورش از آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول دبستان از تاریخ ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ خبر داد. - اخبار اجتماعی -

حمید طریفی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول دبستان اظهار کرد: ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از 19 اردیبهشت آغاز می‌شود و والدین باید برای پیش ثبت‌نام الکترونیک به سامانه خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir مراجعه کنند.

وی افزود: ابتدا پیش ثبت‌نام به صورت الکترونیک انجام می‌شود پس از آن خانواده‌ها بر اساس اطلاعات ثبت شده، مستندات لازم را به مدرسه برده و به صورت حضوری ثبت‌نام می‌کنند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش متذکر شد: برای ثبت‌‌نام دانش‌آموزان در پایه اول دبستان باید سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی انجام شود و شرط ثبت‌نام است.

پیش‌ثبت‌نام در مدارس غیردولتی با شهریه سال گذشته

ستادهای ثبت‌نام برای محدوده‌بندی مدارس باید همراهی کنند

وی درباره محدوده بندی مدارس با توجه به موقعیت جغرافیایی و ایجاد مشکلاتی در فصل ثبت‌نام به دلیل محدوده‌بندی مدارس بیان کرد: محدوده بندی جغرافیایی در بسیاری از مناظق کشور مشکل چندانی ایجاد نمی‌کند برای برخی مدارس خاص که در مرز بین مناطق آموزشی قرار دارند طی هماهنگی با استان‌ها مقرر شد که همراهی لازم با خانواده‌ها انجام شود و تا یک شعاع خاصی از مدرسه امکان ثبت‌نام خارج از محدوده وجود داشته باشد.

ثبت‌نام سایر پایه‌های تحصیلی پس از پایان امتحانات

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در دستورالعمل ثبت‌نام که به استان‌ها ابلاغ شده است، تسهیلگری درباره محدوده جغرافیایی به صورت شعاعی از مدرسه تأکید شده است.

 وی در پایان گفت: ثبت‌نام از دانش آموزانی که والدین آنان هردو شاغل هستند، در مدرسه نزدیک به محل کار پدر یا مادر، بلامانع است و  ثبت‌نام دانش‌آموزان سایر پایه‌های تحصیلی دوره ابتدایی بعد از پایان امتحانات نوبت دوم و دریافت کارنامه انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تدارک بیش از ۲۰ برنامه مختلف به مناسبت هفت معلم
  • ۱۵۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمانشاه شدند
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • برپایی کلاس درس دانش آموزان فلسطینی در چادرها
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری