Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@02:53:37 GMT

انقلاب اسلامی هیبت و هیمنه شرق و غرب را فرو افکند

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۶۴۸۸۹

انقلاب اسلامی هیبت و هیمنه شرق و غرب را فرو افکند

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه قبل از انقلاب آمریکا خود را کدخدا و بزرگ همه می دانست، گفت: انقلاب اسلامی هیبت و هیمنه شرق و غرب را فرو افکند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد در هفتمین شب از اجرای برنامه های «10 شب 10 مسجد»، ویژه برنامه کمیته مساجد که در مسجد امام رضا علیه السلام بجنورد برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی هیبت و هیمنه شرق و غرب را فرو افکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب آمریکا خود را کدخدا و بزرگ همه می دانست، اظهارداشت: امام خمینی (ره) این ابرمرد تاریخ، همه معادلات شرق و غرب را بهم ریخت و هیبت آنان را شکست.

 

حجت الاسلام یعقوبی، امام خمینی (ره) را مرد علم و عمل، خداباور و معادباور دانست که هیچگاه برای خود فکر نمی کرد و در همه شرایط  به فکر ملت و انقلاب اسلامی بود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه امام و شهدا به وظیفه خود عمل کردند و ما امروز باید ببینیم کجاییم و باید چه کنیم، افزود: استمرار انقلاب و تلاش برای رساندن انقلاب به صاحب اصلی آن باید سرلوحه کار ما باشد.

 

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه فجر انقلاب، ظلم کشور را از بین برد اما با طلوع خورشید عدالت، بساط ظلم در همه دنیا برچیده خواهد شد، افزود: رسالت انقلاب اسلامی آماده سازی زمینه ظهور حضرت مهدی موعود(عج) است تا پرچم اسلام را به دست صاحب اصلی آن برسانیم.

 

حجت الاسلام یعقوبی اظهارداشت: درست است چهار دهه از انقلاب می گذرد و همواره با سختی ها، تهدیدها، محاصره ها و مبارزه ها روبه رو بوده ایم ولی باید تحمل کنیم چون قرار است خورشید عالم تاب به زودی طلوع کند.

 

برنامه « 10 شب 10 مسجد» که از برنامه های محوری کمیته مساجد و با مسئولیت دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی برنامه ریزی شده، با اکران فیلم های جشنواره عمار، اجرای گروه سرود و تواشیح و اهدای جوایز ادامه یافت.

 

گفتنی است، امشب و در هشتمین شب از اجرای برنامه های « 10 شب 10 مسجد»، میزبانی بر عهده فعالان کانون و مسجد جوادالائمه علیه السلام کوی امام رضا علیه السلام بجنورد خواهد بود.

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۴۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حکمت داجیلری شامگاه یکشنبه در همایش شوراهای بخش خرم آباد ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس شوراها گفت: شورا به عنوان نماد خرد جمعی و نماد مردم سالاری دینی بوده و عامل وحدت و انسجام و عامل تحول و توسعه می‌تواند باشد.

وی افزود: تحولات بزرگی با وجود شوراها در روستاها و شهرهای ایجاد شده و شوراها بعنوان عصاره مردم و بازوی دولت به مردم خدمت می‌کنند.

نماینده عالی دولت در تنکابن اظهار داشت: انتظارما از شوراها این است که راضی به برنامه کوتاه مدت و برنامه‌های خرد نباشند بلکه با افق دید بلند و با نگاه توسعه پایدار در محلات خویش کار کنند.

وی ادامه داد: اگر نگاه ما در برنامه ریزی غرب مازندران، گردشگری است، این صنعت نیازمند زیرساخت بوده که یکی از آنها توسعه راه‌ها است در حالی که برخی روستاها حاضر نیستند معابر خود را تعریض کنند.

داجیلری تصریح کرد: نگاه توسعه محور شوراها بسیار می‌تواند کارساز باشد. این موضوع در نگاه مشاوران طرح هادی هم ضرورت دارد.

فرماندار تنکابن با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر جوانی جمعیت، خاطر نشان کرد؛ در بازنگری طرح هادی روستاها، کاهش اراضی مسکونی را داریم و این مسئله با تاکید رهبر انقلاب بر جوانی جمعیت منافات دارد.

کد خبر 6097693

دیگر خبرها

  • کتاب «رضای انقلاب» در حوزه هنری رونمایی می‌شود
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • رونمایی از «رضای انقلاب» در حوزه هنری
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • هزار و ۶۰۰ نفر از خراسان جنوبی به حج می روند
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)
  • عزاداری کردستانی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد