Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-06@15:16:38 GMT

ترکیب احتمالی تراکتورسازی مقابل گسترش فولاد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۶۶۵۰۵

ترکیب احتمالی تراکتورسازی مقابل گسترش فولاد

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی از ساعت 14:15 امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز میزبان گسترش فولاد است و دربی تبریز را مقابل این تیم برگزار خواهد کرد.

ترکیب تراکتورسازان در این بازی با توجه به اینکه هیچ محرومی ندارند و محمد ایران‌پوریان هم آماده بازی شده است، احتمالا با یک تغییر نسبت به دیدار قبلی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساغلام با نتیجه خوبی که در دیدار با پدیده گرفته است قصد ندارد زیاد تغییراتی در ترکیب خود ایجاد کند.

در دروازه تراکتورسازان مثل چند دیدار اخیر ژوردی آلمیدا ایفای نقش می‌کند و در خط دفاع هم با اضافه شدن محمد ایران‌پوریان، عارف آقاسی از ترکیب خارج خواهد شد. ایران‌پوریان و شربتی در کناره‌ها و مهدیزاده و نادری در مرکز خط دفاع ایفای نقش می‌کنند.

در خط هافبک کیانی و مهدی‌پور در نیمه عقب میدان حضور دارند و پهلوان در نیمه جلوی زمین حضور خواهد داشت. مثلث خط حمله سرخپوشان را هم حاتمی، مطهری و ابراهیمی تشکیل می‌دهند.

ترکیب تراکتورسازی در دیدار امروز:

ژوردی آلمیدا، رضا شربتی، محمد ایران‌پوریان، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد نادری، مهدی کیانی، مهدی مهدی‌پور، احسان پهلوان، محمد ابراهیمی، ارسلان مطهری و فرزاد حاتمی

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۶۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی سپاهان در مصاف با استقلال

به گزارش "ورزش‌سه"، اگرچه این مربی کروات می‌تواند از دانشگر هم در صورت صلاحدید استفاده کند، چون این بازیکن در آخرین مصاف طلایی‌پوشان که در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس برگزار شد، حضور داشت. 

با این حال انتظار می‌رود که پیام نیازمند پس از بازگشت به ترکیب در مقابل استقلال خوزستان هم کار را از ابتدا در ترکیب اصلی آغاز کند و یک خط جلوتر از او سیاوش یزدانی و هادی محمدی بازی کنند. در چپ و راست خط دفاعی هم مثل همیشه رامین رضائیان و میلاد زکی‌پور بازی خواهند کرد. در خط میانی فرصت بار دیگر به برایان دابو، محمدکریمی و امید نورافکن داده خواهد شد و در نهایت در خط هجومی هم شانس رضا شکاری، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو برای حضور در ترکیب اصلی بیشتر است. هر چند ممکن است رضا اسدی این توازن را در خط هجومی یا خط میانی با اضافه شدنش به ترکیب بشکند.

با این اوصاف می‌توان ترکیب سپاهان مقابل استقلال خوزستان در دیداری که از ساعت 18:10 دقیقه امشب آغاز می‌شود را به شرح زیر تصور کرد: 
پیام نیازمند، رامین رضائیان، سیاوش یزدانی، هادی محمدی، میلاد زکی‎‌پور، برایان دابو، محمد کریمی، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری و شهریار مغانلو.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با ذوب آهن
  • ترکیب احتمالی سپاهان در مصاف با استقلال
  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی با کریستال پالاس
  • ترکیب احتمالی تیم‌های رم و یوونتوس
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس