Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا-جمعی از پرسنل و تطهیرکنندگان سازمان بهشت زهرا(س) در طرح «خادمین شهر» میهمان سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در سالن ایوان شمس شهرداری تهران شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، همزمان با برگزاری سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر، منتخبی از فیلم های این جشنواره برای خادمین شهرداری تهران اکران می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


400 نفر از پرسنل و تطهیرکنندگان سازمان بهشت زهرا(س) شامگاه سه شنبه به تماشای فیلم «مصادره» به کارگردانی مهران احمدی نشستند.
حجت الله ایوبی قائم مقام معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در این آیین با ابراز خرسندی از اکران فیلم های منتخب سی و ششمین جشنواره ملی فجر ویژه خادمین شهر گفت: باتوجه به تجربیات بنده در حوزه فرهنگ و هنر و برگزاری جشنواره های فراوان از جمله جشنواره فیلم فجر، طرح «خادمین شهر» قدم ناچیزی است که برای نخستین بار بنده و همکارانم برای خادمین شهر برداشته ایم.
وی گفت:اهالی سینما و هنر نیز از اینکه امسال فرش قرمز زیرپای خادمان شهر، کسانی که زیبایی شهر، آرامش روح و روانمان را در بخش های مختلف زندگی از تولد تا وفات و مرگ مرهون و مدیوم آنها هستیم،پهن شده، ابراز خرسندی کردند.
ایوبی افزود: سال آینده دراکران فیلم های جشنواره فیلم فجر همه اهالی هنر در کنار خادمین شهر خواهند بود.
سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در این آیین اکران فیلم های منتخب سی و ششمین جشنواره فیلم فجر برای خادمین شهر را اقدامی ارزشمند دانست و گفت: امسال پرسنل و تطهیرکنندگان سازمان بهشت زهرا(س) فرصتی یافتند که از فیلم های جشنواره بهره مند شوند.
وی افزود: سازمان بهشت زهرا(س) در طول سال حتی یک دقیقه هم تعطیل نشده و در روزهای سخت در کنار مردم داغدار و متالم شهر تهران است و با آنان همدردی می کنند.
خال، اشتغال در سازمان بهشت زهرا(س) را امری مقدس دانست و افزود: این شغل واجب کفایی است که مورد توصیه پیامبر اکرم(ص) است.
نیروهای خدماتی شاغل در سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران (باغبان های شهر)، نیروهای خدماتی و حفاظت شاغل در بوستان های بانوان (بانوان باغبان)، پرسنل شاغل در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، پرسنل شاغل در سامانه 137، پاکبان های شهر بخشی از گروه های هدف برای اکران فیلم های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر هستند.
بانوان سرپرست خانوار تحت پوشش ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، پرسنل شاغل در مددسراها، سامان سراها و مراکز خدمات اجتماعی تحت پوشش سازمان خدمات اجتماعی، نیروهای خدماتی شهرداری، نیروهای حفاظتی شهرداری و افراد تحت پوشش مدرسه رویش و مراکز پرتو از دیگر گروه های هستند که فیلم های جشنواره فیلم فجر برای آنان اکران می شود.
فیلم های سی‌ و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر برای خادمین شهر طی روزهای 15 تا 21 بهمن ماه جاری در ایوان شمس اکران می شود.
این جشنواره 12 تا 22 بهمن ماه در تهران و مراکز 32 استان کشور برگزار می‌شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7245/ 1539

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۶۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مطابق با فراخوان منتشرشده در هشتم اسفندماه سال ۱۴۰۲، ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران با شعار «امکانات بومی در ژانر‌های آمیخته (هیبریدی) و اهمیت چرخه‌های تولید» روز یک‌شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۳ برگزیدگان خود در بخش‌های مختلف را معرفی خواهد کرد.

در این دوره از همایش، که با حمایت انجمن سینمای جوانان ایران و در چهار بخش «مقالات پژوهشی»، «جستار‌های آزاد»، «فیلم‌-جُستار» و «ترجمه» پذیرای آثار است، علاوه‌بر افزوده شدن بخش رقابتی «فیلم-جُستار»، میزان جوایز نقدی در بخش‌های مختلف هم افزایش پیدا کرده است.

فیلم-جُستار (Video Essay) که برای اولین‌بار در این دوره به همایش فیلم کوتاه تهران افزوده شده است، یکی از گونه‌های پژوهش‌های بصری است که محقق، دستاورد‌های تحقیقاتی خود را نه در قالب متنِ مکتوب که در شکل بصری ارائه می‌دهد. همایش مطالعات فیلم کوتاه در ششمین دوره برگزاری علاوه‌بر منابع مکتوب، پذیرای این شکل پژوهشی نیز خواهد بود.

مبلغ جوایز نقدی این دوره از همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران به شرح زیر است:

• «مقالات پژوهشی»
نفر اول سی میلیون تومان
نفر دوم بیست میلیون تومان
نفر سوم پانزده میلیون تومان

• «جُستار‌های آزاد»
جُستار برگزیده بیست میلیون تومان

• «فیلم‌-جُستار»
جُستار برگزیده بیست و پنج میلیون تومان

• «ترجمه»
ترجمه برگزیده پانزده میلیون تومان


آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات و طرح‌نامه فیلم‌-جُستار به ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران، یک‌شنبه ۶ خردادماه ۱۴۰۳ است و اسامی چکیده مقالات پذیرفته شده روز یک‌شنبه ۳ تیرماه ۱۴۰۳ اعلام خواهد شد.

شرکت‌کنندگانی که چکیده مقالاتشان در این دوره از همایش پذیرفته می‌شود، باید تا روز یک‌شنبه ۲۹ مهرماه ۱۴۰۳، آثار کامل خود را ارسال کنند. مطابق گاه‌شمار فراخوان، عناوین مقالات پذیرش شده برای ارایه؛ یکشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۴۰۳.

اعلام برگزیدگان و آیین پایانی، یک‌شنبه ۲۵ آذرماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها
  • میزان جوایز ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی