Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  سردار فتح‌الله جمیری فرمانده سپاه الغدیر استان یزدبا اشاره به اینکه مدافعان حرم باوجود همه ابهامات با شجاعت در حال مبارزه هستندگفت: امروز جوانان ما به شناخت و آشنایی با تجربیات رزمندگان و مدافعان حرم نیاز دارند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: امروز جوانان ما همانند دوران دفاع مقدس و بلکه بهتر هستند و ما باید قدر آن‌ها را بدانیم وجوانانی که امروز در سوریه مبارزه می‌کنند کارشان خیلی سخت‌تر از کسانی است که در دوران دفاع مقدس حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه خطر همیشه در کمین مااست افزود: استکبار جهانی هیچ‌وقت دست از سر ما بر نخواهد داشت و فقط وقتی دست از سر ما برمی‌دارد که بداند ما در موضوع بازدارندگی دارای توانایی هستیم و جوانان ما باتجربه هستند آنگاه عقب‌نشینی خواهد کرد.

سردار جمیری از رزمندگان مدافع حرم به‌عنوان رویش‌های انقلاب یادکرد و افزود: دوران دفاع مقدس فضایی کاملاً متفاوت از نبرد در سوریه داشت و رزمندگان ما هم دل و هم‌زبان برای دفاع از کشور خود می‌جنگیدند اما رزمندگان مدافع حرم با ترکیب جمعیتی مختلف از کشورهای اسلامی و عدم آشنایی با شرایط جغرافیایی منطقه روبرو هستند .

سردار جمیری ضمن تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های رزمندگان مدافع حرم آرزو کرد که این جانباز مدافع حرم هرچه زودتر به بهبودی و سلامتی کامل برسد.

انتهای پیام/ی

آشنایی جوانان امروز با تجربیات شهیدان مدافع حرم

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۷۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال جنجالی مدافعان تاتنهام در زمین!

 کریستین رومرو و امرسون رویال مدافعان تاتنهام در جریان بازی امروز مقابل لیورپول، وارد درگیری شدیدی شدند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آنگه پوستکوگلو روز یکشنبه در آنفیلد عملکرد ضعیف خود را ادامه دادند. ابتدا محمد صلاح در دقیقه ۱۶ لیورپول را به برتری رساند‌.

سپس اندی رابرتسون از فاصله نزدیک توپ را به تور چسباند تا لیورپول درست قبل از پایان نیمه اول اختلاف را دو برابر کند.

بازی برای تاتنهام زمانی تلخ‌تر شد که رومرو و رویال در میانه زمین با هم درگیر شدند و دیگر بازیکنان مجبور شدند آنها را از یکدیگر جدا کنند‌.

گیلرمو ویکاریو، دروازه‌بان اسپرز، پس از دیدن درگیری دو بازیکن، به سرعت از داخل محوطه جریمه دوید و خودش را به آنها رساند و تلاش کرد آنها را جدا کند.

روی کین، کارشناس اسکای اسپورت، مدعی شد که این اتفاق نشانه مثبتی برای تاتنهام است، اما اشاره کرد که هر دو بازیکن باید بهتر دفاع کنند.

او گفت: «من به طور کلی از چنین رفتاری بدم نمی‌آید، زیرا به این معنی اتهامیست که شما به بازی اهمیت می‌دهید.

اما باید این نوع رفتار را در نوع بازی خودتان هم نشان دهید و بهتر بازی کنید. تاتنهام امروز بسیار بسیار ضعیف بوده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سوم خرداد به یک روز ملی و به یاد ماندنی در تاریخ تبدیل شده است
  • کتاب‌هایی که اگر فیلم شوند، پرفروش می‌شوند
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • جدال جنجالی مدافعان تاتنهام در زمین!
  • جان‌فشانی رزمندگان مدیون انتشار علم و معرفت معلمان است
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • دفاع مقدس ما امروز در جنگ نرم است