Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین موحدی دادستان انتظامی قضات با بیان اینکه نفوذ فرهنگی ارزش‌های اسلامی، کابوس استکبار جهانی شده است، گفت: آثار انسان ساز این انقلاب را باید در بسط برکت آمیز آن در مناطقی از جهان دید که اسمی از اسلام در آنجا نبوده است.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی دادستان انتظامی قضات، در جمع قضات استان کرمانشاه با اشاره به خاستگاه انقلاب و تفکر اصیل و قرآنی امام راحل (ره) نعمت انقلاب را نعمتی شایان شکرگذاری برشمرد و گفت: مقایسه سطح امکانات و خدمات نظام اسلامی با حکومت طاغوت وجوب این شکرگزاری را روشن‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آثار انسان ساز این انقلاب را باید در بسط برکت آمیز آن در مناطقی از جهان دید که اسمی از اسلام در آنجا نبوده است؛ مناطقی که امروز حتی مرجع تقلید دارند و باعث افتخار است که امروز  در ۱۰۵ نقطه جهان مدرسه اسلامی وجود دارد و این از تاثیرات ابعاد معنوی و نفوذ فرهنگی انقلاب است که تبدیل به کابوسی برای استکبار جهانی شده است.   وی با بیان اینکه حججی‌ها که نسل واقعی این تفکر انقلابی هستند، در راه انقلاب سر می‌دهند تا خون آزادگی در شریان آزادی خواهان عالم جریان داشته باشد و   ۲۲ بهمن امسال بدون تردید با شکوهتر و پرشورتر از سال‌های قبل است.
دادستان انتظامی قضات در بخش دیگری از سخنانش به ضرورت پایبندی مسئولین به آرمان‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و خاطر نشان کرد: آفت اشرافیگری روح مسئولیت پذیری را مخدوش می‌کند و باید به شدت از آن پرهیز کرد.

وی گفت: عدم نظارت برخی از مسئولین در حوزه مسئولیت خود در بخش‌های مختلف مملکت به معضل و چالشی برای قوه قضاییه تبدیل خواهد شد. قوه قضاییه از قضات خدوم قدردانی و حمایت می‌کند و با تخلفات قاطعانه برخورد می‌کند؛ زیرا قضات در برقراری نظم و امنیت اجتماعی نقش اساسی دارند.

حجت الاسلام و المسلمین موحدی در پایان ضمن قدردانی از نمایندگان خود در واحد ارزشیابی قضات استان کرمانشاه و تکریم زحمات آنان، با توجه به اتمام مدت ماموریت آنها، دو نفر از دیگر قضات استان را به این نمایندگی معرفی و احکام انتصاب آنها را اعطا کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۸۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیلگر سابق سیا: غرب نفوذ پوتین را دست کم می‌گیرد

تحلیلگر سابق سیا معتقد است امید غرب به رویگردانی جامعه جهانی از ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، کاملاً بی اساس است.

به گزارش ایسنا، لری جانسون، تحلیلگر سابق سیا گفت: پوتین قوی‌تر می‌شود، پوتین محبوب‌تر می‌شود. محبوبیت پوتین از مجموع محبوبیت ماکرون، ترودو، بایدن و شولتس بیشتر است.

به نقل از پراودا، این کارشناس همچنین عنوان می‌کند که غرب این واقعیت را درک نکرده و کاملاً از واقعیت به دور است.

پیش از این، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه ایده‌های غربی در مورد نظم نوین جهانی را ریاکاری خوانده بود. به گفته وی، هدف آنها حفظ نظام نواستعماری است و ماهیت خود را در قالب نفاق، معیارها و مطالبات دوگانه نشان می‌دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • تحلیلگر سابق سیا: غرب نفوذ پوتین را دست کم می‌گیرد
  • انتشار وضعیت فرهنگی ایران در پیمایش ارزش‌های جهانی
  • ارزش های اخلاقی در ایرانیان بالاترین رتبه را در جهان دارد
  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد
  • شهید مطهری  و آسیب شناسی انقلاب
  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید + تیزر
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • عدم مسئولیت پذیری تیپاکس