Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@15:35:43 GMT

مسابقات سراسری قرآن کریم سپاه پاسداران پایان یافت

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۶۸۴۳۷

مسابقات سراسری قرآن کریم سپاه پاسداران پایان یافت

مشهد- ایرنا- شانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خواهران شاغل در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز چهارشنبه با معرفی برگزیدگان در مشهد پایان یافت.

دبیر این مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت: رقابتهای این دوره با حضور 250 نفر در رشته های حفظ سه جزء، پنج جزء، 10 جزء، 15 جزء، 20 جزء و حفظ کل قرآن، مفاهیم سطح یک و 2، تحقیق و قرائت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

13 نفر از داوران مطرح و بین المللی نیز قضاوت مسابقات را برعهده داشتند.
اکرم مستوفی افزود: در مسابقات حفظ کل قرآن کریم زینب حیدری از سپاه روح الله(ره) استان مرکزی نفر نخست و زینب مطهری نیا از سپاه قائم آل محمد(عج) سمنان دوم شدند. در حفظ 15 جزء قرآن نیز فاطمه مسعودی از سپاه نینوا استان گلستان، راضیه امین از سپاه قائم آل محمد(عج) سمنان و پروین شهلایی از سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه به ترتیب نفرات نخست تا سوم شناخته شدند.
وی ادامه داد: در رشته حفظ 10 جزء قرآن معصومه عباسی از سپاه محمد رسول الله تهران و محبوبه سلیمانی از سپاه فجر استان فارس مقامهای برتر را کسب کردند. در حفظ پنج جزء قرآن نیز زهرا منفرد از سپاه فجر استان فارس، زری جمالی از سپاه قدس استان گیلان و معصومه بسطامی از سپاه حفاظت ولی امر عناوین برتر را کسب کردند.
او گفت: در رشته حفظ سه جزء قرآن کریم نیز زهره سلیمانی از سپاه محمد رسول الله تهران، مرضیه کیانی از سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی و سعیده سعیدی از سازمان بسیج مستضعفان نفرات نخست تا سوم شدند. در بخش ترتیل هم فاطمه محسنی از سپاه کربلا استان مازندران و زهرا قلی زاده از سپاه حضرت عباس(ع)اردبیل نفرات برتر شناخته شدند.
وی افزود: در بخش مفاهیم و نکات تفسیری سطح یک هم اکرم الملوک نفیسی از دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) و بتول محمدپور از سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی و فریبا دلال زاده از سازمان حفاظت اطلاعات سپاه و در مفاهیم و نکات تفسیری سطح 2 ناهید شفیعی از نیروی زمینی سپاه، زهرا نجفی از ستاد فرماندهی کل سپاه و زهرا اردکانی از سپاه قائم آل محمد(عج) سمنان به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.
شانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خواهران شاغل در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مدت سه روز در مجتمع آموزشی و فرهنگی امامت مشهد برگزار شد.
خبرنگار: مصطفی نخعی **انتشار: حسین کریم زاده
7507/1858

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۸۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان| روز «دخترانه» در قصر «دارالامان»

بزرگترین نمایشگاه قرآن کریم در افغانستان میزبان یک رویداد ویژه بود، روزی که هزاران زن و دختر در قصر دارالامان حضور یافتند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، نخستین بزرگترین نمایشگاه قرآن کریم در کابل شاهد رویدادهای ویژه‌ای بوده است، از بازدید مقامات مختلف داخلی و خارجی گرفته تا برگزاری جشن تکلیف دخترانه و حضور قاریان بین‌المللی از ایران که جلوه‌ای از همدلی دو کشور بود.

همچنین در تازه ترین رویداد، این نمایشگاه بزرگ شاهد روزی بود که هزاران زن و دختر با حضور در قصر دارالامان از غرفه‌های مختلف بازدید کردند.

نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان، عصر چهارشنبه (12 اردیبهشت 1403) با حضور فرهنگیان، اساتید حوزه و دانشگاه و شماری از مقام‌های حکومتی و برخی شخصیت‌های خارجی در کابل گشایش یافت.

میزبانی از دختران افغان در دومین روز نمایشگاه قرآن کابلگشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • بزرگترین نمایشگاه قرآن کریم در کابل به ایستگاه آخر رسید
  • در دیدار نچیروان بارزانی با فرمانده کل سپاه چه گذشت؟ + تصاویر
  • گرامیداشت اربعین شهادت شهدای کنسولگری ایران در دمشق برگزار شد
  • کریم منصوری: «معلمی» بزرگترین آرزویم است
  • «معلمی» بزرگترین آرزویم است
  • سردار فدوی: احیای تمامی قنوات کشور در دستور کار است
  • نداشتن بصیرت نسبت به دشمن، راه نفوذ او را باز می‌کند
  • افغانستان| روز «دخترانه» در قصر «دارالامان»
  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر