Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در ملاقات مردمی که به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار شد رئیس کل دادگستری استان مرکزی به همراه تنی چند از معاونین پذیرای ارباب رجوع و متقاضیان بود.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مرکزی، در ملاقات مردمی که به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار شد رئیس کل دادگستری استان مرکزی به همراه تنی چند از معاونین پذیرای ارباب رجوع و متقاضیان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام عبدالهی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در حاشیه این ملاقات به روابط عمومی دادگستری کفت: همواره راه‌های ارتباطی را با مردم و ارباب و رجوع به منظور شنیدن مشکلات و رفع گره‌های پرونده‌های قضایی را گسترش می‌دهیم و ملاقات‌های هفتگی با متقاضیان از جمله این امور است.

وی با اشاره به اینکه طی سال جاری ۴۳ جلسه ملاقات مردمی برگزار شده است بیان داشت: طی این ملاقات بیش از ۱۰۰۰ نفر پذیرفته شده و پرونده آن‌ها حضوراً مورد بررسی مجدد قرار گرفته که منجر به صدور دستورات مختلف و راهنمایی‌های موردنیاز شده است.

مقام ارشد قضایی استان گفت: عموماً درخواست مراجعه کنندگان خواستار رسیدگی مجدد و تسریع در اجرای احکام و تقاضای عفو بخشش و دادخواست‌های مربوط به خانواده است که متناسب با آن‌ها دستورات و ارشادات لازم صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۸۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تسریع در روند اجرای طرح‌های مجتمع فولاد بافق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دهقان گفت: ۱۰۷ طرح در ادامه تکمیل زنجیره فولاد، در مجتمع فولاد بافق در حال اجرا است.      او افزود: با اجرای این طرح ها، مجتمع فولاد بافق بی نظیرترین مجموعه فولادی در سطح کشور، خواهد شد.      دهقان بیان کرد: این مجتمع تاکنون برای بیش از هزار نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد کرده است.      او خاطرنشان کرد: با اجرای این ۱۰۷ طرح این اشتغالزایی به بیش از شش هزار نفر خواهد رسید.    عظمتی مدیر بهره برداری کارخانه نورد مجتمع فولاد بافق گفت: ظرفیت این کارخانه ۵۵۰ هزار تن در میلگرد از سایز هشت تا ۴۰ و ۵۰۰ هزار کلاف‌های صنعتی و ساختمانی از سایز ۵/۵ تا سایز ۲۰ به صورت ساده و آج دار است.

دیگر خبرها

  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار از اراضی زراعی البرز
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • لزوم تسریع در روند اجرای طرح‌های مجتمع فولاد بافق
  • ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری در سایه حمله مجدد نظامیان صهیونیست
  • راهکار‌های سند تحول برای دستگیری سریع‌تر محکومان متواری
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • ۱۳ زندانی به صورت الکترونیکی با رئیس کل دادگستری استان لرستان ملاقات کردند