Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - محمدمهدي حيدريان گفت: مطمئن باشيد آراي مردمي امسال به هيچ وجه مهندسي نشده و سالم است. من اطمينان مي دهم که مطلقاً به جز داوران هيچکس بر آثار حاضر جشنواره فيلم فجر نظارت نخواهد داشت و هيچگونه شائبه اي در اين مورد را کاملاً رد مي کنم.
محمدمهدي حيدريان رئيس سازمان سينمايي در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگي خبرگزاري ميزان، درخصوص نقدهاي وارد بر چگونگي انتخاب بهترين فيلم مردمي جشنواره فيلم فجر گفت: همواره نقدهايي بر نوع و شيوه انتخاب آثار آراي مردمي وجود داشته و خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در همين راستا ادامه داد: سيمرغ بهترين فيلم از نگاه مردمي، سيمرغ بسيار مهمي است و به همين دليل بايد براي انتخاب آن دقت بسيار زيادي به خرج داد. رويکرد فعلي از نظر من رويکرد درست و سالمي است.

اين مسئول سينمايي درباره برخي مشکلات بوجود آمده و اعتراضات نسبت به آراي مردمي جشنواره فيلم فجر ادامه داد: اختلالاتي در نوع و چگونگي انتخاب آثار به وجود آمده و گزارش شده و ما به دقت در حال بررسي اين اختلالات هستيم و قول مي دهيم به مانند مشکلاتي که در ابتدا در برگزاري جشنواره وجود داشت و رفع شد اين مشکلات نيز به زودي بر طرف شود.
وي انتخاب فيلم مردمي جشنواره فيلم فجر را عادلانه خواند و تاکيد کرد: من فکر مي کنم روش فعلي در انتخاب آثار مردمي کاملاً سالم و عادلانه تر از سالهاي گذشته اتفاق خواهد افتاد. من بررسي هاي بسياري انجام دادم. مطمئن باشيد آراي مردمي امسال مهندسي نشده و سالم است.

رئيس سازمان سينمايي در همين راستا ادامه داد: من اطمينان مي دهم که مطلقاً به جز داوران هيچکس بر آثار حاضر جشنواره فيلم فجر نظارت نخواهد داشت و هر گونه شائبه اي در اين مورد را کاملاً رد مي کنم و مطمئن باشيد آثار برگزيده کاملاً براساس نظر داوران است.
حيدريان درباره اکران فيلم‌هاي جشنواره در اکران عموم خاطرنشان کرد: بدون شک فيلم هايي که در جشنواره فيلم فجر مجوز گرفته و اکران شده اند در اکران عموم هم بدون هيچ مشکلي به کار خود ادامه خواهند داد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۹۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش سخت کارلو آنچلوتی؛ انتخاب بهترین هافبک ها از میان شاگردانش / زیرنویس فارسی

کارلو آنچلوتی در این ویدیو از میان هافبک های بی نظیری که او سرمربی شان بوده، بهترین ها را انتخاب می کند.

دانلود (4.9MB)

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید نهال گردو اصلاح شده ضمانتی و معتبر
  • چالش سخت کارلو آنچلوتی؛ انتخاب بهترین هافبک ها از میان شاگردانش / زیرنویس فارسی
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • «هات داکس» جایزه بهترین مستند بین‌المللی را به فیلم هندی داد
  • انتخاب «در مسیر نسیم» برای حضور در جشنواره‌ فیلم پاناما
  • نگاه خلاقانه در ساخت مستند رادیویی تاثیرگذار است
  • انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • جایگاه میرنوروز از نگاه ملی مغفول مانده است
  • دیگر عادی شده: یک گزینه دیگر به بایرن نه گفت!‏
  • تندیس‌های طلایی در دست راویان حقیقت