Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ طیب صفری مسئول کمیته مساجد ستاد گرامیداشت دهه فجر استان کرمانشاه، این کمیته را یکی از مردمی ترین کمیته های تخصصی ستاد دهه فجر برشمرد و گفت: مردم سالاری دینی یکی از ویژگی های بارز نهضت تاریخی امام خمینی(ره) است که یکی از مصادیق بارز آن در خدمتگزاری، تلاش در راستای محرومیت زدایی و پاسخگوی مسئولین به مطالبات مردمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حضور مسئولین در مساجد برای پاسخگویی به سئوالات و مطالبات مردم را یکی از برنامه های شاخص کمیته مساجد ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمانشاه اعلام کرد و افزود: با هماهنگی های به عمل آمده، مسئولان دستگاه های مختلف اجرایی چهارشنبه(۱۸ بهمن) با حضور در مساجد نواحی مختلف شهر کرمانشاه، پاسخگوی مردم شهید پرور استان هستند.

 

به گفته صفری، مسئولین پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در این مساجد به ارائه گزارش عملکرد دستگاه های مختلف اجرایی، بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی طی 39 سال از عمر با برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و پاسخگویی به سئوالات و مطالبات مردم می پردازند.

 

براساس اعلام مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان کرمانشاه، لیست حضور مدیران استان در مساجد شهرکرمانشاه به مناسبت دهه مبارک فجر چهارشنبه(۱۸ بهمن) به شرح ذیل است:

۱- حجت الاسلام صالحی(مشاور استاندار در امور روحانیت)-مسجدسلمان فارسی- فرهنگیان فاز دو

۲- حجت الاسلام عزیزی(مشاور استاندار)-مسجد امیرالمؤمنین(ع)دولت آباد

۳- کرم محمدی(مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه)-مسجد چهارمین شهید محراب-الهیه

۴- علیرضا گودرزی (مدیرکل اموراجتماعی و شوراهای استانداری کرمانشاه)-مسجد موسی بن جعفر(ع)-سه راه شریعتی

۵- کیاست امیریان(مدیرعامل آب منطقه ای استان کرمانشاه)-مسجد امام خمینی(ره)شهرک معلم

۶- مجید یزدان پناه(مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه)-مسجدنورالحسین(ع) شاطرآباد

۷- امید قادری(مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه)-مسجدآقایانی بلوار طاق بستان

۸- ارسلان حسینی(مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه)-مسجد الزهراء(س) پردیس

۹- فضل اله رنجبر(فرماندار کرمانشاه)مسجد امام سجاد(ع)-شهرک سجادیه

۱۰- داود یاوری(مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه)مسجدصاحب الزمان(عج)-ده مجنون

۱۱-  احسان ایمانی هرسینی(سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه) مسجد المهدی حکمت آباد

انتهای پیام/ز

حضور مسئولین در مساجد کرمانشاه

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۱۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه اولین مرحله از اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان به منظور حضور در مسابقات جهانی تایلند در کرمانشاه آغاز شد.

رضا رستمی مدیر تیم های ملی سپک تاکرای ایران در حاشیه برپایی این اردو در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری اولین مرحله از اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان، اظهار کرد: این اردو با حضور ۳۵ ملی پوش از امروز(۱۲ اردیبهشت) آغاز شده و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت. 

وی افزود: اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی شهر کورات تایلند است که شهریور ماه برگزار خواهد شد. 

مدیر تیم های ملی سپک تاکرای ایران از افزایش آمار دعوتی ها به اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان خبرداد و گفت: این برای اولین بار است که طی سالهای گذشته این میزان دعوتی به اردوی تیم ملی داشته ایم. 

وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در مجموعه ورزشی کوثر کرمانشاه برگزار می شود، افزود: باتوجه به اینکه مجموعه ورزشی کوثر مجموعه ای ویژه بانوان است و تمام امکانات و تجهیزات لازم در آن برای برگزاری یک اردوی مطلوب وجود دارد، این مجموعه به عنوان کمپ اردوی تیم های ملی سپک تاکرای بانوان در ایران انتخاب شده است. 

رستمی که ریاست کمیته سپک تاکرای  استان کرمانشاه را نیز عهده دار است تاکید کرد: در این مجموعه تنها سالن اختصاصی سپک تاکرای بانوان در ایران فعال است که اردوی تیم ملی بانوان در این محل برگزار  می شود. 

به گفته این مسئول فاطمه احمدی، هدیه احمدی، نازنین غزلی و رویا ابراهیمی به عنوان بازیکن و صبا یوسفی به عنوان مدیر اجرایی از کرمانشاه در این اردو حضور دارند. 

وی در پایان یادآورشد: خوشبختانه با حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان تجهیزات و امکانات خوبی در کرمانشاه برای برپایی اردوی تیم های ملی سپک تاکرا فراهم شده، اما برای تداوم برگزاری این اردوها که می تواند به رشد سپک تاکرای کرمانشاه کمک کند به حمایت دیگر مسئولین استانی هم نیز نیاز داریم. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تداوم راه شهیدان با فعالیت جوانان در مساجد
  • فیلم/ حضور خادمین مسجد جمکران در معراج شهدای تهران
  • آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه
  • ظرفیت نیروگاه‌ها پاسخگوی نیاز کشور در فصل تابستان نیست
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور