Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-09@14:57:42 GMT

زایمان طبیعی در آمبولانس اورژانس محلات

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۷۲۰۰۴

زایمان طبیعی در آمبولانس اورژانس محلات

مدیر روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) محلات گفت: مادری در حین انتقال به بیمارستان، نوزاد خود را در آمبولانس به دنیا آورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی بهرامی مدیر روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) محلات در گفتگو با صبح محلات گفت: ساعت ۳:۱۲ بامداد یک خانواده با مراجعه حضوری مبنی بر درد زایمان به پایگاه امداد جاده‌ای باقرآباد، خواستار امدادرسانی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسنل فوریت‌های پزشکی بلافاصله پس از اقدامات و مراقبت‌های اولیه نسبت به انتقال بیمار به بیمارستان امام خمینی(ره) محلات اقدام کردند.

وی ادامه داد: این مادر باردار پس از انجام معاینات و اقدامات درمانی در حین انتقال و قبل از رسیدن به بیمارستان، نوزاد خود را در آمبولانس به دنیا آورد. 

مدیر روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) محلات خاطرنشان کرد: نیروهای اورژانس پس از انجام اقدامات مراقبتی لازم، مادر و نوزاد را به زایشگاه بیمارستان منتقل کردند و در حال حاضر حال عمومی مادر و نوزاد مطلوب است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۲۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: زمینه برای آتش‌بس پایدار و حل مسأله در غزه فراهم است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در مورد آتش بس در غزه اظهار داشت: تصور می‌کنیم اگر آمریکایی ها و غربی ها به وعده خود عمل کنند و پایبند باشند همه چیز برای یک آتش بس پایدار و حل مساله در این منطقه فراهم است.

وی افزود: به طور طبیعی نتانیاهو و افراد افراطی تلاش خود را برای تداوم جنگ به کار می‌برند زیرا آتش‌بس می تواند به معنای بحران جدید برای آنها باشد.

امیرعبداللهیان در رابطه با بهبود روابط با مصر نیز گفت: در مسیر تدوین یک نقشه راه برای بازگشت روابط طبیعی بین ایران و مصر هستیم. گفت‌وگوهای خیلی خوبی با سامح شکری، همتای مصری خود داشتیم.

ادامه دارد ...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شیر نخوردن نوزاد؛ بررسی ۰ تا ۱۰۰ دلایل + راهکار
  • شیر نخوردن نوزاد؛ بررسی 0 تا  100 دلایل + راهکار
  • استقرار آمبولانس‌های اورژانس تهران در نمایشگاه کتاب
  • امیرعبداللهیان: زمینه برای آتش‌بس پایدار و حل مسأله در غزه فراهم است
  • تمهیدات اورژانس تهران برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • بازسازی صحنه درگیری مزاحمین نوامیس در محله نازی آباد (عکس)
  • ماماها، زنان را به زایمان طبیعی تشویق کنند
  • تصاویر مزاحمان نوامیس نازی‌آباد؛ درگیری خونین با مغازه‌داران معترض!
  • همه مطالبات کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج پرداخت شد
  • جزئیات جدید و دردناک از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای ؛ قصد فروش یسنا را داشتند