Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - همزمان با ایام الله دهه فجر و در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در مراسمی از 958 طرح محرومیت زدایی در استان کردستان که توسط سپاه اجرا شده، بهره برداری شد و جهیزیه 157 نوعروس نیازمند نیز اهدا گردید.

به گزارش ایرنا، این تعداد طرح در سال های 95 و 96 با اعتبارات محرومیت زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه توسط سپاه بیت المقدس کردستان اجرایی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در آیین بهره برداری از این طرح ها که با حضور استاندار کردستان، نماینده ولی فقیه در استان، دبیر قرارگاه محرومیت زدایی حمزه سیداشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه و مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: 758 مورد از این طرح ها در سال 95 و 200 طرح نیز در سال 96 اجرا شده است.
سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی با بیان اینکه سپاه در کنار ماموریت ذاتی خود در حوزه محرومیت زدایی به کمک دولت آمده است، افزود: خدمت به مردم محروم از تاکیدان فرمانده کل قوا و اولویت های سپاه از درجه بالایی برخوردار است.
وی با بیان اینکه هدف از طرح های محرومیت زدایی تامین معیشت، رفع محرومیت ها و اجرای برنامه های فرهنگی است، اضافه کرد: در سال جاری سپاه طرح های محرومیت زدایی را در یک هزار دهستان کشور برنامه ریزی کرده است که استان کردستان بیشترین سهم دهستان ها را دارد.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان یادآور شد: اجرای این طرح ها در 16 دهستان هدف محرومیت زدایی در دستور کار قرار گرفته است ابته در کردستان با توجه به هماهنگی خوب دولت و سپاه، اجرای سه برابر این سهمیه را هدف گذاری کرده ایم.
سردار رجبی تاکید کرد: سپاه پاسداران در این طرح فقط بدنبال اجرای فرمان رهبری، کمک به دولت و افزایش گفتمان مشارکت عمومی است بطوریکه از سال 88 تا پایان 95 حدود 3 هزار و 756 طرح محرومیت زدایی در استان اجرا شده و مردم از مزایای ان بهره مند شده اند.
به گفته وی، شناسایی مناطق محروم در این طرح ها بر عهده دستگاه های اجرایی است ضمن اینکه امسال در بخش سازندگی و اردوهای جهادی 200 برنامه در دستور کار قرار گرفت که تاکنون 150 مورد آن اجرا و تکمیل شده و 50 طرح باقی مانده نیز تا پایان سال تکمیل و تحویل مردم می شود.
سردار رجبی گفت: در حوزه پیشرفت و آبادانی نیز 100 طرح در دستور کار قرار گرفت که تاکنون 57 مورد آن اجرا شده و 43 طرح دیگر نیز در حال تکمیل است.
وی همچنین از کمک های 23 میلیارد و 120 میلیون ریالی به خانواده ها و افراد نیازمند خبر داد و افزود: این مبزان شامل تهیه 157 سری جهیزیه، چهار هزار و 700 بسته نوشت افزار، چهار هزار بسته پوشاک و پنج هزار و 400 بسته معیشتی است.
وی یادآور شد: جهیزیه ها امروز همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه فجر به نوعروسان نیازمند در سطح استان تحویل شد.
به گزارش ایرنا، طرح های محرومیت زدایی در راستای تحقق تاکیدهای رهبر معظم انقلاب و همکاری سپاه با دولت انجام می شود و همچنین تشویق مردم برای افزایش مشارکت ها در روند توسعه از دیگر اهداف این طرح ها است.
طی سال های 94 و 95 نیز 958 طرح با صرف 150 میلیارد و 790 میلیون ریال اعتبار اجرا شده که امروز با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالقاسم منصوری دبیر قرار گاه محرومیت زدایی حمزه سیداشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان و فرماندهان نیروهای مسلح استان کردستان به بهره برداری رسید.
همچنین در این آیین 157 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان اهدا شد.
خبرنگار: حسن حسین زاده**انتشار: مجید سلیمانی
3034/9102

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۲۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک

خانه بهداشت خوزنان با سرمایه گذاری خیرسلامت احداث شده است.

این مرکز درمانی علاوه بر جمعیت هزار و ۲۰۰ نفری، اهالی روستا‌های ابراهیم آباد، صَمغ آباد، قاضی کلایه و کَذَلَک را هم پوشش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه