Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بيرجند - ايرنا - فرماندار بيرجند گفت: دهه فجر امسال 136 پروژه به ارزش بيش از 730 ميليارد ريال افتتاح يا کلنگ زني مي شود که از اين مبلغ 130 ميليارد ريال سرمايه گذاري بخش خصوصي تامين شده است.

به گزارش ايرنا علي ناصري روز چهارشنبه در حاشيه آيين افتتاح پروژه هاي دهه فجر شهرستان بيرجند در جمع خبرنگاران افزود: در واقع عمده جمعيت شهرستان به صورت مستقيم از اين پروژه ها برخوردار شده اند و يکهزار و 81 اشتغال مستقيم ناشي از اجراي اين طرح ها فراهم مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: در اين ايام پنج پروژه شامل کلنگ زني احداث مخزن 2 هزار متر مکعبي و اجراي خط انتقال و شبکه جمع آوري فاضلاب مهرشهر بيرجند توسط شرکت آب و فاضلاب شهري استان عملياتي شد.
فرماندار بيرجند گفت: امروز در هفتمين روز دهه مبارک فجر تعداد چهار پروژه عمراني در حوزه جهاد کشاورزي، راه و شهرسازي، حمل و نقل و راهداري عملياتي شد.
وي ادامه داد: افتتاح کارخانه لبنيات قهستان، واگذاري اراضي صنوف آلاينده، آسفالت و اجراي آبنماي لوله محور شوشود - قطار گز، آسفالت راه روستايي کندر - شيرگ و احداث مجتمع آبرساني القار از جمله پروژه هاي امروز در شهرستان بود.
ناصري گفت: با افتتاح مجتمع آب رساني القار، روستاهاي حومه با تانکر آبرساني سيار نخواهند شد.
استان خراسان جنوبي 11 شهرستان دارد و بيرجند مرکز اين استان مرزي است.
سايت ايرنا خراسان جنوبي: www.irna.ir/skhorasan و کانال تلگرام: irnabirjand@
7557*3028
خبرنگار: رقيه محمدي * انتشار: رسول محمدحسني
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۲۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند

محدثی نژاد مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: پرونده حمل ۵ هزار لیتر نفتگاز خارج از ضوابط تعیینی به ارزش یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بیرجند رسیدگی شد.

او افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت ۵ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

بیشتر بخوانید

تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان

محدثی نژاد بیان کرد: مأموران نیروی انتظامی بیرجند هنگام بازرسی خودرو‌های عبوری از یک دستگاه کامیون، سوخت قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی