Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، به دنبال برگزاری دوره های آموزشی توانمندسازی فعالان حوزه گردشگری در آستانه فرا رسیدن نوروز97، دوره آموزشی راهنمایان فرهنگی به همت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین و همکاری موسسه آموزشی گردشگری میزبان برگزار شد.

این دوره آموزشی با هدف افزایش سطح علمی و عملی منابع انسانی شاغل در حوزه گردشگری و ارتقای نحوه خدمات‌رسانی به مشتریان و گردشگران ورودی به استان به صورت رایگان و با حضور 35نفر از راهنمایان فعال استان در روزهای شانزدهم و هفدهم بهمن ماه به اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره اطلاعات تاریخی بناهای سعدالسلطنه، حمام قجر، آرامگاه حمدالله مستوفی، دولتخانه صفوی، مسجد جامع عتیق و خانه رئوفیان( خانه صنایع دستی قزوین ) به صورت عملی و به زبان انگلیسی به راهنمایان آموزش داده شد.

دوره‌های آموزشی توانمندسازی نیروی انسانی حوزه گردشگری به صورت رایگان در 200ساعت با عناوین آموزش پلیس انتظامی و راهور، رانندگان وسائط نقلیه گردشگری، راهنمایان ایرانگردی و جهانگری (فرهنگی)، راهنمایان طبیعت‌ گردی، کارکنان داخلی هتل‌ ها (3تا 5 ستاره)، مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی، عوامل اجرایی و کارکنان واحدهای بین راهی، توانمندسازی جوامع محلی روستاهای هدف، مدرسین گردشگری، راهنمایان موزه و محوطه‌ های تاریخی، عوامل و دست اندرکاران اقامتگاه‌ های بوم‌ گردی، عوامل اجرایی و اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر و چند دوره کوتاه مدت برای کارکنان دفاتر خدمات مسافرتی و هتل‌های استان در زمستان سال جاری برگزار می شود و علاقمندان می توانند جهت ثبت نام به موسسه آموزشی میزبان مراجعه کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۲۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مهدی فولادی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: این دوره از مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار شد و شهرستان میناب قهرمان مسابقات، ناحیه دو بندرعباس نایب قهرمان و شهرستان بندرلنگه عنوان سومی راکسب کرد.

بیشتر بخوانید: برگزاری اردوی تیم ملی والیبال ساحلی کشور در بستک

این مسابقات از چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز و روز جمعه ۱۴ اردیبهشت به پایان رسید.

در پایان مسابقات به مناسبت هفته معلم از تمام بازیکنان و عوامل برگزاری با اهدا لوح و هدیه تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش توجیهی و آموزشی زائران حج تمتع در تبریز
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • جشن ریواس در روستای راونج دلیجان برگزار شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی مهدویت در لرستان
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در تربت حیدریه
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آئین گلابگیری در قزوین
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا