Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازارچه کار و فناوری جشنواره نوجوان خوارزمی در آموزشگاه دخترانه الزهرا شهرستان پارس آباد برپا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، صبح امروز در مراسمی با حضور مدیر آموزش و پرورش و دانش آموزان پارس آبادی، جشنواره نوجوان خوارزمی و نمایشگاه غذا و بازارچه کار و فناوری در دبیرستان الزهرا 1 و 2 شهرستان پارس آباد برپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد در آیین افتتاح این جشنواره گفت: یکی از راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی توسعه فرهنگ کار آفرینی است که جشنواره نوجوان خوارزمی و بازارچه های کار و فناوری که در دل آن تشکیل می شود کمک شایانی به توسعه این فرهنگ می کنند.

احمد دهقانی افزود: این نمایشگاه به همت دانش آموزان و معرفی محصولات و غذاهای بومی و سنتی شهرستان و با هدف تحقق اهداف سند تحول بنیادین و شکوفایی استعداد‌های دانش آموزان و کارآفرینی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از دست ساخته های دانش آموزان و محصولات و غذاهای بومی تهیه شده است، گفت: خوشبختانه جشنواره نوجوان خوارزمی یکی از موقعیت هایی است که نه تنها مهم ترین هدف آموزش و پرورش را دنبال کرده و به بروز و ظهور خلاقیت دانش آموزان منتج می شود، بلکه زمینه را برای ارتقای دانش و مهارت دانش آموزان در زمینه امور پژوهش و تحقیقاتی فراهم می کند.

از نکات قابل توجه این نمایشگاه که با هدف حمایت و ترغیب دانش آموزان در مدرسه صورت گرفته است، خرید اولیا و کارشناسان اداری از دست سازه ها و محصولات تولیدی دانش اموزان بود که حال و هوای خاصی به جشنواره نوجوان خوارزمی داده بود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۳۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاهی از دست ساخته‌های دانش آموزان در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش فسا گفت: در این نمایشگاه در قالب ۳۵ غرفه،  ۶۰۰ طرح ابداعی دانش آموزی و دست ساخته‌های دانش آموزان ۷۰ آموزشگاه به نمایش گذاشته شد.
ذوالقدر افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه شناسایی خلاقیت‌های دانش آموزی و معرفی دست سازه‌ها، ایده‌ها و توسعه فرهنگ پژوهش بین دانش آموزان دوره ابتدایی در زمینه علوم تجربی و اجتماعی است.
معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش فسا گفت: برپایی نمایشگاهی از آداب و رسوم، صنایع دستی و غذا‌های محلی فسا در قالب طرح بوم از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
شهرستان فسا در جنوب شرق فارس و در فاصله ۱۳۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تقدیر از نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در انتخابات
  • آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سما
  • آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سمای آباده
  • افتتاح نخستین نوروزگاه و بازارچه عشایری سمیرم
  • برپایی نمایشگاهی از دست ساخته‌های دانش آموزان در فسا
  • برپایی نمایشگاه «آیین سرزمین من» در سمای واحد فسا
  • برپایی نمایشگاه«آیین سرزمین من» در سمای واحد فسا
  • افتتاح نمایشگاه صنایع دستی نوروزی دربستان آباد
  • برگزاری بیش از ۱۵۰ مورد جشنواره های فرهنگی ورزشی شهری و بومی محلی در پارس آباد
  • افتتاح بازارچه صنایع‌ دستی نوروزی شهرستان جویبار