Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@10:36:31 GMT

تبریز|گسترش فولاد در یادگار امام (ره) تشویق شد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۷۳۶۲۲

تبریز|گسترش فولاد در یادگار امام (ره) تشویق شد

دیدار تراکتورسازی و گسترش فولاد در حالی برگزار می‌شود که هواداران تیم میزبان، گسترش فولاد را مورد تشویق قرار دادند. ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های تراکتورسازی و گسترش فولاد از ساعت 14:15 امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفته‌اند که این دیدار نخستین حضور ساغلام در ورزشگاه یادگار امام (ره) و مقابل هواداران تراکتورسازی به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که حدود 10 هزار هوادار از نزدیک شاهد مصاف تراکتورسازی و گسترش فولاد هستند.

هواداران حاضر در ورزشگاه پیش از آغاز بازی تیم فوتبال گسترش فولاد و سامان نریمان جهان را تشویق کردند که این مسئله موجب واکنش شاگردان فیروز کریمی شد.

سلیمان کرپیچ برای نخستین بار با پیراهن تراکتورسازی به میدان رفته و در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان قرار گرفته است.

هوادار معلول تراکتورسازی که در بازی‌های این تیم حضور پیدا می‌کند، با شعار "هوادار با غیرت" از سوی دیگر هواداران حاضر در ورزشگاه تشویق شد.

ارطغرول ساغلام، سرمربی جدید تراکتورسازی در زمان ورود به زمین، از سوی هواداران تراکتورسازی مورد تشویق قرار گرفت. وی شال تراکتورسازی را نیز بر گردن هوادار معلول تراکتورسازی انداخت.

سرمربیان 2 تیم تبریزی پیش از آغاز دیدار، با یکدیگر خوش و بش کردند. سامان نریمان جهان، پیمان بابایی و آندرانیک تیموریان از تیم گسترش فولاد نیز به سمت نیمکت تراکتورسازی رفتند.

سرمربی تراکتورسازی که در لحظاتی پیش از آغاز بازی از سوی تراکتوری‌ها تشویق می‌شد، از روی نیمکت بر خواسته و به ابراز احساسات هواداران تیمش پاسخ داد.

حسن آذرنیا، مدیر تیم فوتبال گسترش فولاد با دسته‌گلی به استقبال هوادار معلول تراکتورسازی رفته و لحظاتی با وی هم‌صحبت شد.

گسترش فولاد در این دیدار به دلیل مصدومیت بازیکنان اصلی خود از 2 بازیکن جدید در ترکیب خود استفاده کرده است.

گریگوف سیمه، دیگر بازیکن خارجی تراکتورسازی در این بازی روی نیمکت تیمش نشسته است.

انتهای پیام/م

R7887/P1486/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۳۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، استقلال به عنوان صدرنشین لیگ برتر، فردا در دیداری حساس و مهم، در استادیوم آزادی پذیرای ذوب آهن خواهد بود. آبی پوشان که رقابت سخت و نزدیکی با پرسپولیس دارند، چشم انتظار حضور هواداران در ورزشگاه هستند.

بیشتر بخوانید: اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد

برای این مسابقه، نزدیک به ۳۰ هزار بلیت در سامانه بلیت فروشی در دسترس علاقه‌مندان به فوتبال قرار گرفت که جایگاه بانوان به مانند تمام بازی‌هایی که در استادیوم آزادی برگزار می‌شود، در سریع‌ترین زمان ممکن به فروش رفت.

ظرفیت روبروی جایگاه نیز عصر امروز به پایان رسید، با این حال نیمی از بلیت‌های در نظر گرفته شده برای این مسابقه، یعنی حدود ۱۶ هزار بلیت هنوز در دسترس است و به فروش نرفته است.

جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی از هواداران تیمش درخواست کرد که با لباس، شال و کلاه آبی به استادیوم آمده و تیم مورد علاقه‌شان را تشویق کنند.

با توجه به اینکه تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس و حدود ۵۰ هزار نفر از علاقه مندان به این تیم برای دیدار با سپاهان در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده بودند، بازیکنان استقلال نیز امیدوارند که هواداران این تیم در بازی فردا راهی ورزشگاه شوند.

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

کد خبر: 1229610 برچسب‌ها لیگ برتر ایران

دیگر خبرها

  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • واکنش جود بلینگام به تشویق هواداران پس از قهرمانی در لالیگا / فیلم
  • عبدالکریم و تمجید فوق‌العاده از هواداران پرسپولیس
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • ورود وزیر ورزش به حرکت جنجالی هوادار سپاهان
  • هوادار خاطی سپاهان، ۱۰ سال محروم شد