Web Analytics Made Easy - Statcounter

گشت‌های مشترک ادارات شهرستان بهارستان و بازدید از نانوایی‌های سطح شهرستان به جهت برخورد با متخلفان همچنان ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه ؛ نان از جمله کالاهایی است که تمام اقشار جامعه از آن استفاده می‌کنند و بر سر سفره هر ایرانی موجود می باشد، که این امر بر اهمیت تولید بهداشتی و باکیفیت این محصول می افزاید، چراکه استفاده از مواد ناسالم یا مضر در پخت نان سبب به خطر افتادن سلامت افراد در جامعه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بنابر همین دلایل و درپی گزارشات تخلف برخی از واحدهای صنفی نانوایی در بهارستان، بخشداری‌های دو بخش بوستان و گلستان و اتاق اصناف شهرستان بهارستان به همراه دیگر ادارات مربوطه مدتی است که طرح گشت‌های مشترک بازرسی از نانوایی‌های شهرستان را اجرا می‌کنند.   گفتنی است که بنا به گفته شهروندان اجرای گشت‌های نظارتی در سطح شهرستان به منظور جلوگیری از استفاده از مواد مضر و خطرناک و همچنین رعایت نکات بهداشتی در پخت نان، سبب افزایش کیفیت نان نانوایی‌های بهارستان شده است و شهروندان از افزایش کیفیت نان رضایت دارند، گرچه همچنان برخی از این واحدهای صنفی تخلفاتی را انجام می دهند.
در تازه‌ترین گشت مشترک، نانوایی‌های بخش بوستان با حضور نمایندگان بخشداری بوستان، اداره صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت، درمان و سلامتی بهارستان و اتحادیه نانوایان شهرستان مورد بازدید و بازرسی قرار گرفتند.

لازم به ذکر است که در طول این گشت مشترک از ۱۲ نانوایی در بخش بوستان بازدید شد که  تخلفات صورت گرفته بررسی و متخلقان به مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی معرفی شدند تا مطابق قانون با آن‌ها برخورد صورت بگیرد و به این طریق از ادامه یافتن این تخلفات در سطح شهرستان بهارستان جلوگیری شود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۵۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در چناران

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان چناران گفت: در پی مراجعه يک شهروند به پليس فتا در خصوص برداشت غير مجاز يک ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال از حساب بانکی اش به صورت غيرمجاز، پيگيری موضوع در دستور کار کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.


سرهنگ سید محمود علائی افزود: کارشناسان پليس فتا دريافتند متهم با ارسال لينک جعلی سامانه ثنا از طريق پيامک از ضعف آگاهی مالباخته سوء استفاده نموده و از حساب بانکی وی مبلغ فوق را برداشت اينترنتی کرده است.


علائی ادامه داد: با پیگيری های تخصصی متهم در يکی از شهرستان های غرب كشور شناسايی و با هماهنگی مقام قضايی مبلغ کلاهبرداری شده به حساب مالباخته عودت داده شده است.

دیگر خبرها

  • سد دز سرریز شد/ بوستان های ساحلی دزفول غرق شدند + فیلم
  • سد دز سرریز شد/ بوستان های ساحلی دزفول غرق شدند
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • آغاز گردهمایی معاونان امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان در مشهد
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در چناران
  • جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر
  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار