Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند-رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال ۲۸۷ واحد صنعتی درخواست خود را در سامانه بهین یاب ثبت کرده اند که به ۷۰ واحد تسهیلات طرح رونق پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، داوود شهرکی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای امسال ۲۸۷ واحد صنعتی درخواست خود را در سامانه بهین یاب برای دریافت تسهیلات ثبت کرده اند که تاکنون هزار و ۴۲۱ میلیارد ریال به ۷۰ واحد در قالب طرح رونق پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سال جاری هشت جلسه کارگروه تسهیل به ریاست استاندار خراسان‌جنوبی و ۱۱۱ جلسه به ریاست معاونان استاندار برگزار شده است، گفت: در سال گذشته و امسال، حفظ اشتغال و خروج از رکود و مشکل بازار فروش برخی از واحدها مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تصریح کرد: در سال جاری در حوزه پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید، طرح‌های روستایی و مناطق محروم، طرح اشتغال فراگیر، طرح‌های مشاغل خانگی و اخیراً طرح کارا در مناطق عشایری و روستایی در نظر گرفته می‌شود.

شهرکی با اشاره به پرداخت تسهیلات مستقیم بانک ها به واحدهای تولیدی افزود: در پرداخت تسهیلات به صورت مستقیم، استان با پرداخت ۶۸۵ میلیارد ریال به ۵۴۳ واحد تولیدی، رتبه ۱۹ در کشور را دارد.

کسب رتبه سوم خراسان جنوبی در نسبت پرداخت تسهیلات رونق ۹۶

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه  خراسان جنوبی از ابتدای سال تاکنون هزار و ۴۲۱ میلیارد ریال به ۷۰ واحد تولیدی در قالب طرح رونق پرداخت کره است، بیان کرد: در نسبت پرداخت تسهیلات رونق ۹۶ به نسب معرفی به بانک ها، استان با ۵۲ درصد پرداخت به نسبت مصوب کارگروه رتبه  ۳ در کشور را داراست.

وی با اشاره به تعداد مصوب کارگروه تسهیل عنوان کرد: از کل تعداد ثبت نامی در سامانه ۶۹ درصد مصوب کارگروه شده که میانگین درصد کشوری ۵۱ درصد است و به این لحاظ استان رتبه پنجم را در کشور دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی به درصد پرداخت تسهیلات در استان اشاره و بیان کرد: از کل تعداد مصوب شده در کارگروه ۱۷ درصد پرداخت شده که میانگین درصد کشوری ۲۶ درصد است و استان رتبه نوزدهم را در کشور دارد.

شهرکی ادامه داد: از میزان مبلغ تایید شده در  بانک های عامل ۵۲ درصد پرداخت شده که میانگین درصد کشوری ۲۹ درصد میباشد و استان رتبه بیستم را در کشور دارد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال حدود ۳۴ میلیارد تومان تسهیلات رونق و مستقیم که برای بانک‌ها در استان تعهد شده، پرداخت شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۵۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخطار زیست محیطی به سه واحد خدماتی در نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ عزیز قیاسی گفت: حسب پایش‌ها، نمونه برداری‌ها و بررسی‌های انجام از واحد‌های خدماتی و تولیدی شهرستان در اردیبهشت ماه امسال، سه واحد خدماتی شامل بیمارستانی، کشتارگاهی و تصفیه فاضلابی به علت آلودگی‌های شیمیایی و میکروبی مورد اخطاریه زیست محیطی قرار گرفتند.

او افزود: اگر این واحد‌ها در مهلت مقرر رفع آلایندگی نکنند، نام آنها در لیست فصل اول امسال برای پرداخت عوارض سبز (تا ۱/۵ درصد فروش آنها) درج و به امور مالیاتی معرفی می شوند.

مسئول حفاظت محیط زیست نهاوند تأکید کرد: چنانچه واحد‌های تولیدی و خدماتی اقداماتی در زمینه حفظ محیط زیست اعم از ایجاد فضای سبز مشجر غیر مثمر، ساخت سیستم‌های تصفیه خانه ایی، نصب دستگاه‌های غبارگیر کنند هزینه مربوطه مشمول تا ۵۰ درصد بخشودگی مالیاتی می‌ شوند.

دیگر خبرها

  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • بانک‌ها هیچ دلیل و علاقه‌ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اخطار زیست محیطی به سه واحد خدماتی در نهاوند
  • امضای بیش از ۵۷ درصد از کل تعهدات پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن