Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم فوتبال مشکی‌پوشان نسبت به حضور پیدا نکردن سرمربی این تیم در نشست‌های خبری واکنش نشان داد. ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات

آرمین رهبر در‌ گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, درباره اینکه گفته می‌شود رضا عنایتی همانند علی کریمی به دلیل نداشتن مدرک مربیگری A نمی‌تواند در کنفرانس‌‌های قبل و بعد از مسابقات شرکت کند, اظهار داشت: «گُنه کرد در بلخ آهنگری/ به شوشتر زدند گردن مسگری».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع چه ربطی به «رضا» دارد؟ این دیگر چه مدلش است؟ چون علی کریمی آن‌طور حرف زده؛ دیگر «رضا» نباید حرف بزند؟ این اصلا منطقی نیست.

وی درباره کنفراس خبری پیش از دیدار مشکی‌پوشان با پیکان که قرار است فردا (پنج‌شنبه) برگزار شود و آیا اینکه عنایتی در این نشست حضور پیدا خواهد کرد یا خیر گفت: فردا عنایتی به تهران خواهد آمد و در نشست خبری هم شرکت خواهد کرد. تا جایی که من می‌دانم تاکنون چیزی به ما رسماً اعلام نکرده‌اند و این موضوع را فقط از رسانه‌ها شنیده‌ایم.

مدیر تیم فوتبال مشکی‌پوشان در ادامه راجع به شرایط این تیم گفت: وضعیت‌مان روز به روز بهتر می‌‌شود. الان در شرایطی هستیم که قبلا تجربه‌اش را داشته‌ایم و می‌دانیم که باید تمرکز داشته باشیم. متاسفانه قبلا امتیازات را راحت از دست داد‌ه‌ایم و حالا باید فشار زیادی را تحمل کنیم و در این مدت همه با هم باشیم. مدیریت باشگاه و کادر فنی برنامه‌های خوبی برای تیم دارند تا بقای‌مان را در لیگ تثبیت کنیم.

انتهای پیام/

R7878/P1015135/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر (جام خلیج فارس) علی کریمی مشکی‌پوشان خراسان

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۵۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر استقلال محبوب ماند

به گزارش ورزش سه"، آبی پوشان پایتخت در یکی از مهمترین بازی‌های خود در ماراتن قهرمانی در بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با تک امتیازی ارزشمند ورزشگاه یادگار امام تبریز را ترک کردند.

یک امتیاز حیاتی برای شاگردان نکونام در شرایطی به دست آمد که محمدرضا خالدآبادی در نبود سید حسین حسینی به خوبی از دروازه استقلال محافظت کرده و با بسته نگه داشتن دروازه آبی پوشان نشان داد اصرارها به جذب او در ابتدای فصل بی دلیل نبوده است.

هرچند موقعیت ۱۰۰ درصد گلزنی روی دروازه استقلال به وجود نیامد اما سنگربان جوان استقلالی‌ها نشان داد که گلری قابل اعتماد برای آینده این باشگاه خواهد بود.

خالدآبادی که در طول فصل کوچک‌ترین حاشیه‌ای بابت نیمکت نشینی برای استقلال به وجود نیاورده بود با نمایش خوب خود تعریف و تمجید نکونام در نشست خبری پس از بازی را هم رقم زد تا برای هفته‌های باقی‌مانده لیگ انگیزه بیشتری برای شرکت در تمرینات داشته باشد.

دیگر خبرها

  • شبی که رئال معجزه را معنا کرد! (عکس)
  • فتنه با لباس مشکی تا انحراف در دین/تقیه سازو کار امام صادق بود
  • خبری از علی کریمی و حسینی نیست(عکس)
  • سیاهپوشی حرم امام رضا (ع) به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • حرم امام رضا (ع) در سوگ‌ شهادت امام صادق (ع) سیاهپوش شد
  • ژابی آلونسو: برای جشن گرفتن زود است؛ رم می‌تواند کامبک بزند
  • عذرخواهی پیرمرد هوادار طلایی پوشان / سپاهان: فرد توهین‌کننده به بانوان پرسپولیس لیدر ما نیست
  • رفتار جونمردانه کریستیانو رونالدو با سادیو مانه
  • گلر استقلال محبوب ماند